Autor |
Wiadomość
|
picek
|
Wysłany: Wto 23:04, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
hej
Bardzo ładne szparunki ale wyglądają na malowanie ale z oklejaniem. Nie zauważyłem nigdzie nierówności i śladów po pędzelku.
oryginalnie bak był robiony za dwoma pociągnieciami pędzla. Ty też masz taką wprawną rękę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KickStarter
|
Wysłany: Wto 23:43, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
No tak, w sumie to sama prawda tu napisana. No ale jak tu opisywać coś jak nie ma zdjęć. A co do samego wykonania to tak jak napisałeś: pędzel farba i jazda, nie ma w tym większej filozofii. Co do nierówności to widoczne są głównie na łukach są-delikatnie szersze. To trochę specjalnie żeby nie zatracić charakteru takiego szparunku, a trochę natura pędzla. Co do ilości pociągnięć to chyba prawda, bo jak się przyglądałem swoim zbiornikom (mam 3 fabrycznie nowe do wfm i jeden do wsk Z) Ja niestety jeszcze aż tak sprawnie tego nie robię. Zresztą niedługo wrzucę filmik co i jak wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KickStarter dnia Wto 23:46, 19 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Śro 1:11, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Czesć gdzie kupowałeś złotego one shota w polsce czy UK, tego macka masz sls?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Śro 8:53, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
W moich stronach malowanie szparunków kosztuje 100zł na cały motocykl.
A raczej kosztowało jak ja malowałem swój. Jeśli bierzesz podobne pieniądze to pewnie będziesz miał sporo zleceń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 12:28, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
100 za ręczne malowanie? Czy pistoletem? Bo mi lakiernik wycenił same szparunki na 100-150 zł + 450 zł za malowanie całego motocykla..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Śro 13:36, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Przecież napisał, że 100 zł szparunki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Śro 16:05, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Malowanie ręczne samych szparunków. Cały motocykl to już inne pieniądze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KickStarter
|
Wysłany: Śro 20:54, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Odpowiadam co do farby i pędzla, 1-shot przyleciał ze stanów(w polsce są wszystkie po za złotym jak narazie), pędzel - z serii tom&kelly. Co do cen 100/150zł za malowane od szablonu/taśmy to w miarę dobra cena, a co do ceny za lakierowanie całego moto no to naprawdę cena darmowa. Jeśli chcieć porządnie zrobić lakier na motocyklu z gwarancją i na dobrych materiałach to koszta samych materiałów oscylują w granicach 300zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Śro 21:21, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
No właśnie ciekawe skąd te ceny bo ja za lakiery, podkłady, szpachle zwykłe i natryskowe oraz papiery ścierne i rozpuszczalniki prawie 500 zł dałem. Lakiernikowi 600. A jeszcze jakby policzyć moje spawanie, klepanie i szpachlowjnie oraz wyklejanie szparunków to sie robi ładna sumka. No i lakiernia proszkowa 300.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 0:03, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
No w moim przypadku było poprawione szpachlowanie, lakier bazowy czarny i srebrny kosztował mnie 140-150 zł bodajże, biały w gratisie oraz klar też.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Czw 10:40, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
W okolicach Warszawy nikt juz za flaszkę nie robi - nawet po znajomości.
Szparunki za 100? Biała farba min 20 zł /100ml , srebrna min 20 zł/100ml, taśma do wyklejenia szparunków 15 zł, taśma papierowa do zabezpieczenia pozostałości 8 zł , gazet nie liczę - wychodzi 63 zł materiały + nitro do umycia pistoletu i prąd jaki zużyje kompresor 7 zł daje nam 70 zł kosztów. A więc lakiernik zarabia 30 zł czyli butelka 0,7 średniej wódki.
Wiadomo, że lakieru zostanie, ale jak nie robi tego cały czas to się zmarnuje.
Zrozumcie, że nikt wam nie dołoży do motoru, albo kupcie sprej i róbcie sobie w garażu.
A tak z ciekawości ile u was biorą lakiernicy za pomalowanie jednego elementu, np. błotnika w samochodzie. Bo u nas ceny zaczynają się teraz od 250 - 300 zł. i to jak nie trzeba zdejmować i klepać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Czw 10:45, 21 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 11:19, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Może masz i racje, że to niedrogo. Z tym, że za stówę to wolałbym dać do malowania ręcznego
Co do malowania, u w mnie w Passacie ruda zjadła cały rant błotnika, lakiernik u którego zostawiłem graty od SHL powiedział za robotę 250-300 zł + farba no i oczywiście daję mu drugi błotnik, z którego wytnie rant.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 11:20, 21 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Czw 12:12, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Ogólnie widzę, że w okolicach warszawy trochę drożej wszystko jest. U nas pewnie by wzieli jeszcze 100 za za spawanie tylko, że z lakierem.
Ale chromowanie chyba mamy taniej Za to co na zdjęciu http://www.shlka.fora.pl/remont,37/remont-shl-m11w-dudek83,6861-90.html plus ramka, kolanko, śruby lampy i dwie sruby z silnika chce 370 zł. Jeszcze nie chwalę bo nie wiem jak wyjdzie.
PS. Nie lepiej założyć ten drugi błotnik i pomalować cały?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Czw 12:17, 21 Lut 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Czw 12:38, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Gdzie robisz chromy, może w Galbanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Czw 12:42, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Gal-wach w warszawie na Zabranieckiej. Jak byłem u nich to praktycznie same motory mieli do roboty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|