Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->[SHL] Renowacja - gaźnik.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[SHL] Renowacja - gaźnik. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
J_M_M
PostWysłany: Czw 20:14, 27 Gru 2007 Temat postu: [SHL] Renowacja - gaźnik.


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poręba Górna

Wiele ciekawych artukułów na temat szkiełkowania widziałem ale
gaźniki pokryte są jakby jakimś preparatem podobnym do lakieru. Jeśli się mylę proszę mnie wyprowadzić z błędu.
Zatem pytanie czy szkiełkowaniem się tego nie popsuje? Ewentualnie czy jest jakiś preparat którym po szkiełkowaniu można gaźnik zabezpieczyć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToX
PostWysłany: Czw 20:42, 27 Gru 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Jest to nie prawdą, gaźniki nie są niczym pokryte. Mogą mieć połysk pozostawiony przez benzynę z która zostawia swoisty film olejowy. Szkiełkowanie nie zaszkodzi gaźnikowi, oczywiście jeśli mówimy o zewnętrznej obudowie, bo w środku po żadnym warunkiem nie wolno ani piaskować ani szkiełkować, co najwyżej wypolerować(nawet zalecane)! Zastanów się dobrze nad szkiełkowaniem gaźnika. Nie żeby mogło mu to zaszkodzić, chodzi tylko o walory wizualne, jak wiadomo gaźnik spotyka się z benzyną w której już olej się znajduje i na szkiełkowanej powierzchni powstaną brzydkie plamki gdy to się ze sobą zetknie. Poza tym to kosztowna operacja mająca się ni jak do trwałości efektu szkiełkowania. Oczywiście to Twoja sprawa jak postąpisz, ja jednak bym środek gaźnika wygładził za pomocą papieru ściernego(najlepiej wodnego o gradacji od 180 do 1000) po całej operacji wypłukał bym go w benzynie i dobrze wyczyścił gaźnik na zewnątrz, wzioł szmatkę lub gąbkę i przetarł go jakąś pastą polerującą i tak bym wszystko skręcił i wyregulował .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ToX dnia Czw 20:42, 27 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Pią 8:40, 28 Gru 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Racja. Gazniki nie sa niczym pokrywane. One wygladaj inaczej w porownaniu do np. korpusu silnika bo gaźniki sa robione z calkiem innego stopu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pią 10:46, 28 Gru 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ten stop to cynkal ZnAl (potocznie znal)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->[SHL] Renowacja - gaźnik.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group