Autor |
Wiadomość
|
ronin
|
Wysłany: Pią 23:51, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
No podziwiam! Piękny sprzęt, aż się rozmarzyłem... Generalnie to masz śliczne stadko - gratuluję! Bóg da to i ja się w końcu dorobię hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lehoom
|
Wysłany: Sob 0:20, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
Dzieki za słowa uznania. Harleya zawdzięczam posrednio Unii Europejskiej - imigrajca do UK ale głownym czynnikiem była ciężka praca na 2 etaty przez wiele miesięcy. Od 8 rano do 23.30 na drodze, 7 dni w tygodniu , w kazda pogode , na motocyklu...nie było lekko..
PS. Do stadka wkrótce dołączy kolejna SHL M11 S32
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 13:40, 29 Gru 2007 Temat postu: odpowiedź |
|
|
|
Lahoom proszę napisz jakim z jakim ciśnieniem pracowałeś (jaka wydajność kompresora l/min.) oraz jaka średnica ścierniwa i dyszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafalg
|
Wysłany: Nie 10:46, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Czy ktoś orientuje sie czy mozna poddać szkiełkowaniu silnik w całości tzn. bez rozbierania go zabezpieczając oczywisćie tam gdzie trzeba przed dostępem granulatu, jesli jest to możliwe to ile może to kosztować, może wiecie gdzie można zlecić taka usługę w małopolskim?
Acha no i jeszcze jedno ważne pytanie czy na takim silniku po wyszkiełkowaniu w kontakcie z olejem, smarami itp. nie zostają plamy, jak jest z utrzymamaniem go w czystości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Nie 15:01, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
rafalg możesz dać cały silnik ale musisz zabezpieczyć wszystko dobrze aby granulat nigdzie się nie dostał. Ciężko będzie przy silikonowych uszczelkach to zrobić no ale może ktoś by się tego podjął. Na powierzchni szkiełkowanej zostają plamy ciężkie do usunięcia nawet po zwykłej benzynie, co dopiero olej i smar. Musisz utrzymywać w miarę sterylne warunki przy silniku aby żadne plamy się nie robiły... Twoja sprawa z resztą ale ja bym sobie odpuścił, umyj dobrze wszystko benzyną bo silnik to silnik zawsze się zabrudzi, zachowaną kaske wydaj na jakieś chromy może? Np. felgi, obicie siedzenia albo lepszy lakier do pomalowania SHLki albo po prostu kup sobie piwko .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafalg
|
Wysłany: Nie 15:24, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Dzieki tak chyba zrobie, mógłbym wypolerować ale mi osobiście się to nie podoba wię zostawie jak jest, a nie jest źle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:50, 30 Gru 2007 Temat postu: szkiełkowanie |
|
|
|
Nie "rydzykowałbym" szkiełkowania silnika w całości. Możesz narobić więcej problemu niż kożyści. Choć nie twierdzę, że to nie możliwe. Pewne jest zaś to, że silnik z SHL M11 nie zmieści się w komorze 90 litrów. Musiałbyś szkiełkować w 170 litrach lub na świerzym powietrzu (bałagan) ;-)
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 16:51, 30 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Nie 19:15, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
No polerka to też takie sztuczne trochę, na wyrost jakby, ale nie mówię też o kompletnej polerce że się świeci jak psu jajca tylko przemyć dokładnie i przetrzeć parę razy, nawet na wiertarce tylko żeby te aluminium się trochę "odnowiło". Bo całkowita polerka mi się podoba na małych elementach albo na piastach ew. felgach . Jeśli nie jest źle to po co kombinować . Niezależnie od tego co zrobisz życzę powodzenia i
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SM-500
|
Wysłany: Nie 21:18, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Niepopieram szkiełkowania ani tym bardziej polerowania silników weteranów. Polecam zakupić szczotki delikatne druciane. Sprzedają w kompletach po 3, nylonowa, miedziana (chyba) i metalowa z cieniutkimi włoskami. Najpierw benzynka, a później taką szczoteczką. Efekt przejdzie nawet u najbardziej ortodoksyjnych fanatyków oryginałów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:21, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
|
SM-500 może podeślesz fotografie obrazujące efekt opisywany przez Ciebie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
lehoom
|
Wysłany: Nie 21:42, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
"Szorowanie" silnika tez jest dobre. Sam tak kiedyś robiłem w SHL tylko ze papierem sciernym 400-600 chyba. Efekt spoko. Cos jakby lekko polerowane ale nie na lustro tylko zeby równomiernie wszędzie było. Fajny, jedwabisty wygląd.
A kiedys też dałem koledze do polerowania kapy boczne silnika zeby je przejechał bo pracował w firmie jak szlifierz gdzie polerują nierdzewkę do maszyn mleczarskich. Jak mi poxniej pokazał te kapy to sie wystraszyłem, pozytywnie oczywscie - kapy wyglądały DOSŁOWNIE jak lustro ewentualnie chrom. Moglem sie przejrzeć w nich bez problemu, mogłem nawet wycisnąć pryszcza na twarzy patrząc w te kapy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SM-500
|
Wysłany: Nie 21:49, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
shlm11kielce napisał: |
SM-500 może podeślesz fotografie obrazujące efekt opisywany przez Ciebie? |
Będzie to dopiero możliwe wiosną. Spróbuj sam, koszt niewielki, nakład pracy również. Najważniejsze że nie są to zmiany nieodwracalne jak np. polerowanie. Możliwe że taki efekt zaspokoi Twoje potrzeby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:57, 30 Gru 2007 Temat postu: polerka |
|
|
|
Domyślam się o jakich szczotkach piszesz - mozna je dostać w sklepach typu OBI czy Castorama za niewielkie pieniądze.
Obawiam się, że opisywana przez Ciebie metoda nie jest tak efektowna (równomierna) jak czyszczenie szkłem. Dlatego prosiłem o fotografie.
W miarę możliwości czasowych spróbuję to wykonać.
Obecnie szukam dostawcy szkła, moze ktoś coś wie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Nie 22:48, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Fakt, szorowanie tymi szczotkami na wiertarce daje bardzo fajny efekt. Ja nie zrobiłem tym całego silnika ale na deklach bardziej podkreśliłem te paski przy napisie WFM biegnące przez cały dekiel, bardzo ładnie to wygląda jakby polerka ale nie taka mocna .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pon 10:22, 31 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Aż i ja postanowiłem po piaskować szkłem i też jestem zainteresowany namiarami na dostawcę szkła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|