Autor |
Wiadomość
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 19:59, 22 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Ja bym zrobił szlif, bo na oko to lipa jest.
Marek też na oko źle ocenił średnicę i musiał kupić drugi większy tłok.
Zrób raz i spokój.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 21:57, 22 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Tłoki są na 51,9x, a współczesne robią bliżej 52,00 więc jak masz coś do pomiaru i sklep pod ręką to może uda Ci się coś sensownego wybrać. W moim przypadku kiedyś się udało, a cylinder poszedł do lekkiego honowania.
No chyba że chcesz znaleźć tłok i nic nie robić z gładzią cylindra. Ale pamiętaj, że jedno do drugiego się również dociera bo tłoki nie mają zawsze idealnego owalu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 22:00, 22 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Zrób szlif i po sprawie. Nie zrobiłem szlifu podczas remontu, i trzaz zamiast cieszyć się z jazdy dotartym motocyklem, będę docierał teraz i jeździł jak swieżak
Przygotuj sobie od razu dwa tłoki, miałem pewniaka i poszedł na półkę, kupiłem drugi i też wchodził z 2 cm od góry, po zagotowaniu w oleju zwiększył swoją objętość o tyle, że nie wchodzi wcale,. Jutro odbieram cylinder ze szlifu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacek635
|
Wysłany: Sob 21:53, 24 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Zamierzasz spawać tą tuleje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Nie 13:35, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Jacek635 napisał: |
Zamierzasz spawać tą tuleje ? |
Jaką tuleje? Chyba, że pytanie nie jest skierowane do mnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacek635
|
Wysłany: Nie 14:26, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Cylindrową...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Nie 21:18, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Kupiłem inny cylinder (planowałem ten do tulejowania)... kupiłem nominał za 600zł. Zakup tego do tulejowania był bez sensu, bo strata czasu + kasy + dodatkowe komplikacje i wyszłoby grubo ponad 600zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 22:40, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Racja, tulejowanie na dzień dzisiejszy jest nie opłacalne.
600 złotych za cylinder, to nie mało, ale dostać nominał do m04 graniczy z cudem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Pon 0:06, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
W tym tygodniu wiozę korbowód do przeglądu (mam taki jeszcze nie punktowany- blachy dzwonią - ale w idealnym stanie, lekkie luzy na boki), cylinder do szlifu. Jak się zepnę to kartery zawiozę do napawania w miejscu pierścienia segera przy wałku zdawczym jest brzeg pokruszony i od strony prądów (tam gdzie wchodzi simmering) jest popękane. No i cylinder do szlifu na 52,25mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Czw 16:06, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Czy rawki od wfm(na półbębnach) są takie same jak w M04(?), pytam bo mam piasty i zastanawiam się nad kupnem kół od wfm i potraktować je jako dawcy.
Graty mam w piaskowaniu, jak wrócą to oddaje do malowania proszkowego(podkład i farba- sprężyny sama farba).
Elementy ozdobne w sierpniu odbieram od Kickstartera. Poszczególne elementy silnika popakowane ale nie mam kiedy pojechać i pozawozić do roboty...ehh
No i postanowiłem poprawić,ledwo widoczne, nr ramy na główce- podpowiedzcie mi jakie mam tu zastosować numeratory aby rozmiarem i kształtem cyferek były zbliżone w jak największym stopniu do oryginału. Bo jak zawiozę do lakierowania proszkowego to będą praktycznie niewidoczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Wto 15:49, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Blachy odebrane z malowania proszkowego, w tym tygodniu odbieram też kartery, także coraz bliżej składania silnika...
tu pojawia się pytanie czy z łożysk zamkniętych można bez konsekwencji wyciągać te metalowe osłony, aby uzyskać łożyska otwarte?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Wto 19:00, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Tak, można zdjąć, nic się nie stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 19:18, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Koniecznie trzeba zdjąć!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Pią 14:51, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Czy ktoś z forumowiczów obszywał siodło w M04?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
buran
|
Wysłany: Pią 18:44, 01 Sie 2014 Temat postu: siodło |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Zadzwoń i popytaj dla mnie robi dobrze 607 078 292
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|