Autor |
Wiadomość
|
Piekarz
|
Wysłany: Śro 22:44, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Kątówką z cienką tarczą będziesz ciął korek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 12:37, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Nie, najlepiej ostrym nożykiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Czw 17:52, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Jeszcze pytanko, w weekend będę pewnie robił elektrykę, stąd pytanie o kolory i grubości przewodów. Na forum znalazłem taką informację:
"W mojej SHL z 1950r jest nastepujaco:
-wyjście cewek świetlnych(dolne mocowanie)-CZARNY
-przewód swiatel postojowych-ŻÓŁTY
-przewód swiatel krótkich(mijania)-BRĄZOWY
-przewód swiatel dlugich(drogowych)-CZARNY(grubszy od pozostalych)
-przewód swiatla tylnego-CZARNY
-przewód od gaszenia nie jestem pewien ja mam CZARNY.
Wydaje mi sie ze instalacje mam w oryginale,ale moze ktos ma dokładniejsze informacje na ten temat.Pozdo;] "
Ktoś ma oryginalną instalację el. i mógłby to potwierdzić? Przewody były w oplocie bawełnianym czy plastikowym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
|
Wysłany: Czw 21:36, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
No ja mam na 100% oryginalną instalację- sprawdziłem- kable normalne, nie w oplocie bawełnianym/ rocznik 1950, ale żebym otworzył lampę to musiałbyś poczekać do soboty...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Doktor dnia Sob 0:28, 05 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pią 1:35, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Doktorze z przyjemnością zaczekam , a SHLkę to masz pewnie rocznik 1949 . Jakbyś porobił zdjęcia to w ogóle byłaby bajka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mm8255
|
Wysłany: Pią 1:37, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam, masz piękną osę, powiedz masz może klamki hamulca i sprzęgła na sprzedaż? Szukam już wszędzie i nic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pią 1:43, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Hehe też się rozglądam za klamkami z ostrymi zakończeniami, bo te co mam mają zakończenia z kulkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
|
Wysłany: Sob 0:36, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
No więc zgodnie z obietnicą, udało mi się dziś dostać pod ścianę do sztywnej SHL-ki uff, ale za wiele nie pomogę, ciasno jak cholera, zaprzęgi zawadzają
No więc już poprawiłem w poście powyżej - kable są zwykłe, a nikt nie grzebnął nic! w tym egzemplarzu więc obstawiam że rocznik 1950 już miał taką instalację
Otworzyłem lampę- kable od świateł mijania i drogowych mam żółte, postojowy- czarny:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kabel do gaszaka .. też żółty
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylne światło- czarny
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie te kable jak i te z silnika zachowały się w gumowych "koszulkach", dosyć sparciałych już, więc obstawiam, że tak wyszła z fabryki z takimi kolorami..
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Sob 18:40, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Dzięki Doktorze Czyli dobrze zaznaczyłem na schemacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiesz może jeszcze jakiego koloru jest kabel zaznaczony czerwoną strzałką?
Pochwalę się jeszcze, że kranik szczelny:D , do krojenia korka użyłem krajalnicy do chleba, dzięki temu mam równiutkie plasterki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
|
Wysłany: Nie 1:11, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Jutro zobaczę..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
|
Wysłany: Nie 23:10, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Dobrze, a ten zaznaczony na czerwono u mnie też jest żółty.. Obydwa z silnika są żółte;
Jeszcze nie wiem czy zwróciłeś uwagę na takie "smaczki", ale instalacja w gumowych osłonkach jest spinana klipsami metalowymi, chyba w temacie Equipatrol'a dawałem zdjęcia.. a może miałeś takie..
Także takowym metalowym klipsem ufiksowane są wiązki (=dwa pojedyncze kable z silnika) poniżej baku do prawej belki ramy
Natomiast
szczesk napisał: |
..W mojej SHL z 1950r ... |
Jeśli ta Sztywna to rocznik 1950, to powinna mieć gmole silnika a kranik starszego typu-- no bo tak czytam, ale w tym co ma być uszczelnienie jest na konus po co tam korek..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pon 1:06, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
O tej SHLce rocznik 1950 to jest tylko cytat, po prostu znalazłem taką wypowiedź na forum i chciałem żeby ktoś potwierdził te kolory Moja SHL to zacny rocznik 1953 Więc bez gmoli i z przesuwnym karnikiem. W mojej nie ostał się niestety żaden kabel, tym bardziej te klipsy, będę musiał jakoś je dobrać Dzięki Doktorze!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|