Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:40, 12 Lis 2012 Temat postu: SHL M04 U48 jakie szprychy? |
|
|
|
Witam, mam moto jak w temacie do odnowienia. Motocykl jest po piaskowaniu, szukam lakierni proszkowej aby polakierować kilka części (ramy, rafki piasty itp). Nie chce jednak z motocykla zrobić "choinki" w stylu lakier połysk i chrom...
w związku z tym moje pytanie - jakie były oryginalnie szprychy: ocynkowane, czarne (ocynk z pasywacją na czarno) czy malowane na czarno?
Mam oryginalne szprychy i chcę je odrestaurować wg oryginalnej powłoki.
Być może ten temat się pojawiał niestety nigdzie nic konkretnego nie znalazłem. Zgóry dzięki za wszelkie wskazówki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gazownik
|
Wysłany: Wto 16:28, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Widzę kolego, że zbyt nie szukałeś, ale mniejsza o to. Szprychy powinny być ocynkowane. W tym temacie zdawaj relację z remontu. Są inne działy do zadawania pytań odnośnie zawieszenia elektryki malowania itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Wto 19:44, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
tak,szprychy były cynkowane,dawaj foty z remontu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:00, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
|
gazownik napisał: |
Widzę kolego, że zbyt nie szukałeś, ale mniejsza o to. Szprychy powinny być ocynkowane. W tym temacie zdawaj relację z remontu. Są inne działy do zadawania pytań odnośnie zawieszenia elektryki malowania itp. |
Dzięki za info. Rozumiem że chodzi o zwykły ocynk bez pasywacji (taki jaki jest na śrubach i nakrętkach dostępnych w sprzedaży?).OK ewentualne kolejne pytania (z pewnością się pojawią w trakcie) będę zadawał na odpowiednich tematach forum.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 22:09, 14 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SKURA
|
Wysłany: Czw 20:48, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mników 287, 32-084 Morawica/Kraków
|
Witaj, szprychy ocynkowywane, z chromu tylko i wyłącznie była śruba trapezy, kierownica z klamkami, ramka lampy oraz kolanko wydechu reszta metalowych była oksydowana na czarno, sprężyny trapezu i siedzenia malowane na czarno. Oksyde kupisz na allegro. ja robiłem tak że oryginalne śruby szkiełkowałem ( nie niszczy to gwintu szkło jest za miękkie a potem od razu poddawałem oksydacji (polecam Ci tą oksydę bardzo dobra użyłem jej w paru motocyklach [link widoczny dla zalogowanych])
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 23:51, 17 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
|
Witam, Dziękuję Wam za cenne informacje. Cynkowanie mam akurat niedaleko Przed malowaniem proszkowym muszę jeszcze zdobyć tylną piastę z nitowaną zębatką bo mam wersję warszawską (spawaną) - widać ktoś majstrował być może na skutek wytarcia oryginalnej zębatki łatwiej komuś było wymienić koło niż przenitować zębatki. Poza tym do odnowienia motocykla zabierałem się ze 3 lata temu. Wtedy opiaskowałem blachy i pokryłem podkładem - niestety (!!!) bo dzisiaj starałbym się zachować niektóre elementy w oryginalnym lakierze. Wtedy też zrobiłem parę chromów, niestety wzorem oglądanych M04 na necie pochromowałem też sprężyny (trapezu i siedzenia) - na razie tak zostawię, ale w przyszłości dam te elementy do malowania proszkowego - trzeba po latach naprawić swój błąd! W miarę postępu prac będę załączał foty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|