Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 0:39, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
No fakt, a reszta wygląda na samoróbkę, na wzór oryginału ?? O,o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gazela
|
Wysłany: Sob 0:45, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
To latem z laską pojeździsz po okolicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Sob 1:15, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Pewnie tak ale M11(mam 19,1km czyli 21 minut do granic Wielkopolski ) ; M04 to odległy projekt, najłatwiejsze elementy do zdobycia już mam reszta to już męczarnia(również finansowa ;( ) . Do tej pory zdobyłem:
- rama, silnik(bez cylindra i kapy itd.), manetki z rolgazem, puszka narzędziowa, zamówiłem komplet śrub( w oparciu o katalog części), lampa tył warszawska, lampa przód(ale szkło T11), kranik paliwa, filterek, podnóżki tylne, pedał hamulca- te dwa elementy zostały mi ze starej. Reszta do wylicytowania lub kupienia na bazarach, liczną grupę części zakupię od wyrabiających repliki rzemieślników...
Można powiedzieć, że samoróbka- jest facet na wschodzie, który odtwarza w całości i remontuje ramy na wzór oryginału, z dosyć dużą dokładnością. W przypadku mojej ramy najistotniejsze czyli nr na główce zostały zachowane, a stan ceowników ramy nie pozwalał na odbudowę motocykla na niej stąd przeszczep...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Sob 1:17, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
musiej
|
Wysłany: Sob 8:29, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Gdzie na wschodzie jest ten facet od ram ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Sob 9:26, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Tarnogród
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Sob 10:23, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
możesz dać jakiś namiar na niego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Sob 13:57, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Pięknie robisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Sob 14:05, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
equipatrol napisał: |
Tarnogród |
To niedaleko mnie. Nawet nie wiedziałem, że takie majstry w okolicy są.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Sob 12:37, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Małe sprawozdanie:
- prawie wszystkie detale już uzbierane
- elementy do "dekoracyjnego" lakierowania wysłane do Kickstartera
- za 2 miesiące oddaję resztę elementów do piaskowania i lakierowania proszkowego
- może jeszcze w tym miesiącu wezmę się za silnik i jego elementy (szlif cylindra, sprawdzenie wału)
- na przełomie sierpnia i września zaczynam ją składać... na 11 października powinna być gotowa bo będzie to prezent ślubny dla mojej przyszłej żony ... plan jest taki, że zamiast dzika o północy na salę wjedzie shl'ka .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Sob 15:46, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Ekstra prezent.
A ma prawko na motór?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Sob 23:01, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Teee. To super wymyśliłeś Czyli weselisko się szykuje, więc może zorganizujemy jakąś paradę ślubną ? zwołamy się na forum i odprowadzimy Cię shl-kami do kościoła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Nie 13:03, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Prawka nie posiada, podobnie jak ja ... Ja jestem wychowany na motorynie, całą młodość na niej śmigałem- był spadek po wujaszku (który składał mi silnik do m11)- niestety poszła lata temu za grosze, ehh...
link dla tych co są na fejsie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 20:13, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Znajomych syn teraz po kilku latach od kat B i masakra.
1700 pln i wszystko na nowo, teoria i jazda nie taka prosta.
Piotrek ale prezentów to ja Tobie zazdroszczę.
Kobieta i motór.
Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 22:44, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Ja zrobiłem prawo na moto dopiero 2 lata temu,( ,,B'' od 17-stu) kurs 900 zł i jakieś grosze za egzamin. Załapałem się na starych zasadach i poszło gładko za pierwszym razem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Czw 12:52, 22 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Tak się zastanawiam nad pewną kwestią:
Mam cylinder nominał 52mm- na moje nie fachowe oko wygląda znośnie... mam już kupione oryginalne tłoki 52,25mm i 52,50mm...
czy szukać tłok o rozmiarze nominalnym na siłę i próbować szczęścia, czy nie bawić się i zrobić szlif pod 52,25mm? Jakie są wasze doświadczenia w tej materii?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|