Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M04->[M04] equipatrol - SHL M04 (?) walczy z kornikami...

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
[M04] equipatrol - SHL M04 (?) walczy z kornikami... <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gazela
PostWysłany: Czw 19:59, 22 Maj 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Ja bym zrobił szlif, bo na oko to lipa jest.
Marek też na oko źle ocenił średnicę i musiał kupić drugi większy tłok.
Zrób raz i spokój.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 21:57, 22 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Tłoki są na 51,9x, a współczesne robią bliżej 52,00 więc jak masz coś do pomiaru i sklep pod ręką to może uda Ci się coś sensownego wybrać. W moim przypadku kiedyś się udało, a cylinder poszedł do lekkiego honowania.
No chyba że chcesz znaleźć tłok i nic nie robić z gładzią cylindra. Ale pamiętaj, że jedno do drugiego się również dociera bo tłoki nie mają zawsze idealnego owalu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 22:00, 22 Maj 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Zrób szlif i po sprawie. Nie zrobiłem szlifu podczas remontu, i trzaz zamiast cieszyć się z jazdy dotartym motocyklem, będę docierał teraz i jeździł jak swieżak Zdegustowany
Przygotuj sobie od razu dwa tłoki, miałem pewniaka i poszedł na półkę, kupiłem drugi i też wchodził z 2 cm od góry, po zagotowaniu w oleju zwiększył swoją objętość o tyle, że nie wchodzi wcale,. Jutro odbieram cylinder ze szlifu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacek635
PostWysłany: Sob 21:53, 24 Maj 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Zamierzasz spawać tą tuleje ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Nie 13:35, 25 Maj 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Jacek635 napisał:
Zamierzasz spawać tą tuleje ?


Jaką tuleje? Chyba, że pytanie nie jest skierowane do mnie... Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacek635
PostWysłany: Nie 14:26, 25 Maj 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Cylindrową... Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Nie 21:18, 25 Maj 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Kupiłem inny cylinder (planowałem ten do tulejowania)... kupiłem nominał za 600zł. Zakup tego do tulejowania był bez sensu, bo strata czasu + kasy + dodatkowe komplikacje i wyszłoby grubo ponad 600zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 22:40, 25 Maj 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Racja, tulejowanie na dzień dzisiejszy jest nie opłacalne.
600 złotych za cylinder, to nie mało, ale dostać nominał do m04 graniczy z cudem Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Pon 0:06, 26 Maj 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

W tym tygodniu wiozę korbowód do przeglądu (mam taki jeszcze nie punktowany- blachy dzwonią - ale w idealnym stanie, lekkie luzy na boki), cylinder do szlifu. Jak się zepnę to kartery zawiozę do napawania w miejscu pierścienia segera przy wałku zdawczym jest brzeg pokruszony i od strony prądów (tam gdzie wchodzi simmering) jest popękane. No i cylinder do szlifu na 52,25mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Czw 16:06, 05 Cze 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Czy rawki od wfm(na półbębnach) są takie same jak w M04(?), pytam bo mam piasty i zastanawiam się nad kupnem kół od wfm i potraktować je jako dawcy.
Graty mam w piaskowaniu, jak wrócą to oddaje do malowania proszkowego(podkład i farba- sprężyny sama farba).
Elementy ozdobne w sierpniu odbieram od Kickstartera. Poszczególne elementy silnika popakowane ale nie mam kiedy pojechać i pozawozić do roboty...ehh
No i postanowiłem poprawić,ledwo widoczne, nr ramy na główce- podpowiedzcie mi jakie mam tu zastosować numeratory aby rozmiarem i kształtem cyferek były zbliżone w jak największym stopniu do oryginału. Bo jak zawiozę do lakierowania proszkowego to będą praktycznie niewidoczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Wto 15:49, 01 Lip 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Blachy odebrane z malowania proszkowego, w tym tygodniu odbieram też kartery, także coraz bliżej składania silnika...
tu pojawia się pytanie czy z łożysk zamkniętych można bez konsekwencji wyciągać te metalowe osłony, aby uzyskać łożyska otwarte?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 19:00, 01 Lip 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Tak, można zdjąć, nic się nie stanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Wto 19:18, 01 Lip 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Koniecznie trzeba zdjąć!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Pią 14:51, 01 Sie 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Czy ktoś z forumowiczów obszywał siodło w M04?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buran
PostWysłany: Pią 18:44, 01 Sie 2014 Temat postu: siodło


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Zadzwoń i popytaj dla mnie robi dobrze 607 078 292

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny Strona 4 z 8

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M04->[M04] equipatrol - SHL M04 (?) walczy z kornikami...
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group