Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 12:17, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
No właśnie nie wszyscy twierdzą, że tłumiki i kolanka wykonywane przez niego do zabytków tak idealnie pasują, jak piszesz. Nawet na forum chyba był przypadek, że ktoś w Gazeli musiał tłumik albo mocowanie przerabiać.
Prace widać idą do przodu oby tak dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rojek
|
Wysłany: Nie 12:47, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Widzę, że ceny u Hartmanna poszły w dół. W zeszłym roku taki tłumik kosztował 500. Pasować, pasują idealnie, ale moje kolanku zrobiło się już lekko fioletowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mcz87
|
Wysłany: Nie 14:01, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mcz87 dnia Nie 16:35, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mcz87
|
Wysłany: Pon 16:38, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Po prawie czterech latach przerwy wyciągnąłem moją shlke spod koca, na dzień dzisiejszy wygląda tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanie do posiadaczy m06t. W jaki sposób jest zamocowana stacyjka w tym modelu, ponieważ w lampie mam trzy otwory ale w stacyjce już nie ma żadnych otworów. Podejrzewam że stacyjke mam nieoryginalną?
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mcz87 dnia Pon 17:26, 17 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 7:16, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Przecież widać, że w stacyjce też masz te 3 otwory. Ale jeśli chodzi o otwory i w stacyjce i w skorupie lampy to ten model takich nie miał. Dziury są do zaszpachlowania i pomalowania lub możesz to zostawić jak wymyślił to poprzedni właściciel, choć nie wiem, jak to się miało trzymać, bo stacyjka zrobiona jest z cienkiej blaszki.
PS widać, że elektryka przed tobą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mcz87
|
Wysłany: Wto 13:57, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
[link widoczny dla zalogowanych] w 4 minucie filmu jest pokazana stacyjka te otwory w lampie mają przetłoczenie pod śruby stożkowe, i wygląda to na fabryczne, nikt tego nie dorabiał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 14:53, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
No to człowiek (czyli ja) czegoś mógł się dowiedzieć. Ta stacyjka wychodziła dość długo we wszystkich motorach okresu PRL. W przypadku Twojej SHL musiał być to początek jej produkcji i szczerze nigdy się z czymś takim nie spotkałem, aby była ona przykręcana w ten sposób. Co mogę dodać, śrubki prawdopodobnie mają utrzymać stacyjkę na miejscu przy zmianie pozycji kluczykiem, w późniejszych lampach było już wycięcie 6-kątne i te śrubki były już zbędne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|