Autor |
Wiadomość
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 1:20, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Gratulacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 14:37, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
jeśli jest przegnita to czarno to widzę. sam się zastanawiałem czy by nie zdjąć wymiarów z posiadanej ramy i nie odtworzyć jej od podstaw. przed zrobieniem tego powstrzymuje mnie problem z brakiem numerów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Wto 15:14, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
No ja planuję moja ramę wyratować, będzie ciekawa zabawa. Lubię wyzwania, stąd wybór padł na zdezelowaną ramę. Powolutku do celu... a w międzyczasie pełne westchnień i uniesień wycieczki M11-stką.
Ale o tym w dziale remont "SHL M04 walczy z kornikami"
Poza tym gadałem z handlarzem i mówi, że wiele elementów teraz jest dorabianych i naprawianych, bo to co pozostało na rynku i co na nim się pojawi będzie w coraz gorszym stanie (niestety).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Sob 11:48, 30 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
A tu już oba koła wycentrowane i obute, tylne bez powietrza bo dętka dziurawa niestety. Tylne kupiłem razem z przednim za około 50 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Sob 20:09, 30 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
equipatrol ja Ciebie wręcz zobowiązuję do remontu tej M04/M05! Moja Osa była w podobnym, no rama nie była tak przegnita, ale wszyscy się pukali w czoło jak mówiłem o jej remoncie. A teraz każdy ją podziwia. Także trzymam kciuki. Mam tylko jedną prośbę, nie kupuj motoru z przeznaczeniem na dawcę. Nic mnie tak nie denerwuje, jak rozbieranie motocykla na części. Wiem, że czasami się nie da inaczej ale powinniśmy je raczej kompletować, niż dekompletować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Nie 1:18, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Decyzja już podjęta, SHL M04 za trzy lata będzie jeździć. Powolutku dokupię resztę brakujących elementów i tak doprowadzę ją do stanu używalności. Po prostu potrzebowałem dla mojej partnerki małego motocykla z małym silnikiem, taka eLka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Nie 23:53, 01 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Nie 23:48, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Wymuskałem listwy siedziska...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Nie 23:52, 01 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 23:51, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Slicznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Wto 22:21, 03 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Małe pytanko: mam wyszkiełkowany silnik i teraz na pokrywach silnika chcę wypolerować paski gdzie jest napis wfm. Interesuje mnie metodyka wykonania tej czynności i jakich błędów się wystrzegać?
Ja wymyśliłem sobie tak: obklejam mocną taśmą budowlaną (stosowaną przy malowaniu- nie papierowa tylko plastikowa) elementy, których nie chcę ubrudzić i ewentualnie porysować. Następnie papier np. od 1200 do 2500 wygładzić powierzchnię, następnie wałek filcowy i pasta do polerowania aluminium. Tu powstaje pytanie: jak czyści się szkiełkowane aluminium, czy przysparza to jakiekolwiek problemy (myślę tu o brudzie przy szlifowaniu papierem wodnym i pastą polerską?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Wto 22:46, 03 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 22:44, 03 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Oklejasz taśmą papierową to co nie ma być polerowane.
Na twardy klocek zakładasz papier ścierny 400 800 1200 2000.
A potem delikatna polerka.
Tylko na bokach podwójnie oklej po pasku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Wto 23:01, 03 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Pią 0:24, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
No i przyszły chromy, krótko mówiąc robota wykonana na ocenę dostateczną z minusem… ehh
Osobom lubiącym jakość nie polecam firmy galux.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 0:54, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Pięknie jest.
A za ile ta przyjemność?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Pią 1:05, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Na zdjęciu chromy prezentują się super. Czemu tylko 3-? Co to za galwanizeria?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Pią 1:32, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Widać na niektórych elementach jakby paprochy na chromie, na ramce reflektora rysy, na baku wgnioty i rysy, (pod światło to widać)może ja się czepiam… dźwignia hamulca i półka są do przyjęcia… teraz jak mi jeszcze po pierwszym deszczu chromy zardzewieją to już będzie szczyt…
Tą resztę elementów oddam do tece w Krakowie ( na osłodę zostanie mi kopka i dźwignia zmiany biegów i uchwyty manetek sprzęgła i hamulca przedniego i elementy mocowania baku, których nie ruszyli).
Zapłaciłem 810 zł z przesyłką.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Pią 1:39, 13 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 1:36, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
E spokojnie nie przejmuj się.
Tak to wszyscy mają.
Taki urok staroci restaurowanych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|