Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Jak feniks... M11 LUX 67...

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Następny
Jak feniks... M11 LUX 67... <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
equipatrol
PostWysłany: Czw 14:22, 10 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Mogę mieć podkładkę falistą o wymiarach 17mm/30mm, czy będzie odpowiednia?(oryginalnie: 17,5mm/26mm)



A drugie pytanie to czy pierścień uszczelniający jest gumowy i zakładany jest na tuleję odległościową, bo kupiłem 2 w skuterdębica i chcę się upewnić, że to jest to.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Czw 14:45, 10 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Czw 15:05, 10 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Ta uszczelka to zwykły oring, zakładany na tulejkę odległościową Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Czw 15:10, 10 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Gdzieś mi się rzuciło w oczy na forum, że nie jest to właśnie uszczelka o przekroju okrągłym... (?)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Czw 15:21, 10 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

są też o przekroju kwadratu/prostokąta.
w hurtowni jest "każdemu wedle potrzeb" Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Czw 16:50, 10 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

A w kwestii tej podkładki falistej o innych rozmiarach jakie macie zdanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Czw 19:39, 10 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Ja u siebie nie mam żadnej podkładki falistej. Z reszta jakie miałaby spełniać zadanie? Mam tam założoną taką szerszą podkładkę, którą po dokręceniu zębatki na wale zagiąłem aby wyeliminować odkręcenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 19:40, 10 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Trudno powiedzieć czy się nada. Patrząc na to wszystko podczas montażu zmienia ona delikatnie swoje wymiary i nie bardzo widać co się z nią tam dzieje. Mierząc ją też ma inne wymiary w różnych miejscach co jest spowodowane jej kształtem.
Jeżeli masz możliwość sprawdzenia podkładki innego wymiaru, to zmontuj ją na sucho bez łańcuszka i sprawdź czy zębatka oparła się na frezach i czy podkładka nie trze o łożysko.
Jeżeli zależy Tobie na oryginale, to mogę podjechać do gościa co handluje używanymi częściami do motocykli i poszukać takiej Wesoly
Towot, podkładka o której piszesz jest zabezpieczeniem nakrętki. Ta o której ja pisze nie dopuszcza do przesuwania się wału na boki. Z jednej strony opiera się o zębatkę, z drugiej o łożysko. Kapujesz !!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Czw 19:45, 10 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Śro 12:44, 16 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

OK, mam już prawie wszystkie elementy, czekam na dostarczenie lewej kapy i mogę składać. Prawdopodobnie w przyszły weekend przysiądę z moim wujkiem, który ma doświadczenie i wiedzę w tej materii i przy buteleczce odrdzewiacza złożymy tego potwora.
Mam takie pytanie na co zwrócić szczególną uwagę i gdzie można popełnić najboleśniejsze błędy? Mam już podrukowane: katalog części i instrukcja obsługi + poradnik z osiary. Wiadomo, że na etapie składania mogą i pewnie pojawiają się jakieś ciekawostki przyrodnicze, stąd jestem ciekawy waszego zdania w tej materii.
W związku z tym, że nie wybrałem jeszcze metody upiększania silnika (z pewnością nie będzie to polerka), czy bezpiecznym jest szkiełkowanie po złożeniu silnika?
Czytałem, także wypowiedzi dotyczące płynów ustrojowych, ale tutaj także nie ma jednolitej recepty. Dlatego pytanie jakie oleje będą najlepsze dla serducha mojego motocykla (aby nie pojawiły się problemy kardiologiczne po wstawieniu go do ramy Wesoly ) ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Śro 12:50, 16 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 20:19, 16 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

A więc to po to się zalogowałeś na Osiarze?! Zly
Ale do rzeczy, ja bym szkiełkował przed składaniem. Poza tym, mam nadzieję, że nie wyrzuciłeś starych łożysk. Weź je i przeleć pilnikiem zewnętrzne i wewnętrzne powierzchnie pierścieni. Potrzebne Ci to będzie do dystansowania wału i skrzyni biegów. Przy tych czynnościach najważniejsza jest szerokość, a jak będziesz miał łożyska, które luźno wchodzą w gniazda i na osie to ich po prostu nie powybijasz przy kilkukrotnym zdejmowaniu i zakładaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Śro 20:52, 16 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

towot napisał:
A więc to po to się zalogowałeś na Osiarze?! Zly .

Nie rozumiem (?)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 21:45, 16 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Widziałem, że na forum Osiara jest zarejestrowany nowy użytkownik "equipatrol", który po zarejestrowaniu się wcale nie odezwał, a teraz już wiem dlaczego. Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Śro 22:08, 16 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

No tak, osa mi się podoba... ale drugi w kolejce do renowacji i pieszczenia będzie 125p Wesoly Tu na forum ktoś umieścił linki i polecał osiarskie forum i tak się tam znalazłem. Szczerze powiem, że ceny os trochę mnie oniesmielaja Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Czw 20:49, 17 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Mnie ceny na allegro wręcz przerażają. Myślę, że lepiej popytać, poszukać, przynajmniej ja tak zrobiłem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Czw 15:09, 24 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Taka mała prośba (jak zwykle Jezyk ), czy istnieje możliwość aby któryś z forumowiczów zwymiarował miseczkę dociskową głównego wałka skrzyni biegów ?? Chyba, że ktoś ma na zbyciu to...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 16:14, 24 Paź 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

O którą część Ci dokładnie chodzi, ściągnij serwisówkę i podaj numer lub wklej jakieś foto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Następny Strona 4 z 13

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Jak feniks... M11 LUX 67...
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group