Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->M11 1964r.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
M11 1964r. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Rojek
PostWysłany: Czw 22:47, 02 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Ostatnio strzeliła mi dętka w tylnym kole. Pech chciał, że w dość szybkim zakręcie. O mały włos się nie wysypałem, ale jakoś udało mi się wybrnąć z sytuacji. Zastanawiam się dlaczego po zatrzymaniu się, opona była gorąca, prawie nie dało jej się dotknąć. Miał tak ktoś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pią 9:55, 03 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

Wołti opony się grzeją od asfaltu Mruga
trzeba było asfalt wtedy pomacać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pią 12:48, 03 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Holipa to nie to. Zimno wtedy było, 12stopni może, a opony były gorące. Od długiej jazdy też się nie rozgrzały bo zrobiłem może z 10 km, w tym trzy po mieście.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pią 13:29, 03 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

a w zakręty szybko wchodzisz?
świeże opony (przynajmiej w aucie) mają tendencję do grzania się przy szybkich zakrętach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pią 14:33, 03 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

No właśnie w ten feralny szybko wszedłem Wesoly Wcześniejsze to tak raczej normalnie. Opony mam jakieś chińskie homo niewiadomo, nigdy wcześniej nie sprawdzałem ich temperatury. Może po prostu one tak mają?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pią 15:26, 03 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

no to już "alles klar".
chińskich gum choćby dopłacali nie wezmę Mruga

w samochodzie bieżnikowane opony zachowują się 100 razy lepiej od chińczyków.
mam porównanie między dwoma autami firmowymi znajomego.
chińczyk pływa w zakręcie , gubi przyczepność na rozgrzanym asfalcie zarówno przy zakrętach jak i ostrym przyspieszaniu czy hamowaniu.
aquaplaning to temat o którym można nie wspomniać nawet...

tak więc gdybym miał kupować opony do woła roboczego to 2 opcje. dobre markowe , albo tanie bieżnikowane firmy Targum z Mielca.
żadnych używek czy chińczyków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Sob 9:07, 04 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Czyli trza się zaopatrzyć w Mitasa. I pomyśleć, że w Afryce będę zmieniał gumy z Mitasa na coś lepszego Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Czw 16:45, 09 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Pękła mi sprężyna kopniaka. Szybka naprawa bez spuszczania oleju:



I można śmigać dalej Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Czw 22:45, 09 Maj 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Piękna Ela,kurde nie wiedziałem,że w Mielcu jest galwanizernia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 Strona 11 z 11

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->M11 1964r.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group