Autor |
Wiadomość
|
motomaciey
|
Wysłany: Czw 21:03, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Doradzam rozebranie silnika bo stał x lat bez świecy. Wolał bym przekonać się czy jest tam kilo piachu rozbierając go przed kompletnym zarżnięciem a nie po.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 11:24, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Niechce zapalic a świeca po paru minutach kopania:D jest zalana czyms czarnym:d Kolega mi tęz muwił żebym wyregulował gażnik ale nie wiem jak to zrobic sa 2 śrubki jedna na gaźniku niedaleko cylindra a druga od spodu gaźnika:d i nie wiem jak to wyregulować także mi podpowiadali żebym zapłon ustawił ale nie wiem jak to zrobic:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 13:23, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
to sobie poszukaj w dziale silnik.... tam wszystko jest opisane co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 22:46, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
ale nie moge konkretnie znaleść tego co mi trzeba:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 0:05, 26 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Jak mówisz że długo stała i zalewa na czarno to moze zalewa olejem bo przez długi czas mógł przecieknąc przez simmeringi.Zrób tak jak ktoś to zalecał zalej ją benzyną pokop pare razy żeby benzyna w skrzyni korbowej troche sie " pobełtała'' a potem spóść to ze skrzyni korkiem w przedniej czesci silnika na dole jest ..A potem zobacz..A najlepiej własnie byłoby rozebrac i wyczyścić bo nie wiadomo co siedzi w środku..A jesli chodzi o regulacje gaźnika tu masz ładnie opisane : [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 0:08, 26 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:27, 26 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
ten link co mi podałes to w nim jest opisana regulacja gaźnika do wsk:D a so shl m11 idzie zupełnie inny ("pegaz")
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:13, 26 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Na rysunku wsk 175 jest Pegaz .To to samo nawet jest wzmianka ze 175 i 125 tak samo sie reguluje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:07, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
ok to gaźnik już wiem jak wyregulować ale teraz jak zapłon ustawić?? bo i tak dalej niechce odpalić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johny4421
|
Wysłany: Wto 22:32, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
Jezeli zalewa Ci czyms czarnym to moze nadal byc przyczyna tak jak kolega wczesniej opisał - olej ze skrzyni sie przedostał. Jeśli stała bez swiecy moze do cylindra przedostala sie woda i przyrdzewial wał, kopiąc rdza uszkodzic mogła simering i rozszczelnil sie. Przede wszystkim to trzeba sie zastanowic dlaczego nie było tam swiecy - to tez wazne. Ja poradziłbym tak jak wczesniej napisał kolega Arsene007 - przepłucz komore korby. Po tak dlugim staniu to ja i tak bym zdjął cylinder i zajrzal do srodka, jezeli dostala sie tam woda to pierscienie sa zardzewiale i jak nawet odpalisz to Cylinder mozesz zatrzec. Calego silnika nie musisz rozbierac jesli nie chcesz, na cylku plomby nie ma. Przede wszystkim podstawa to dobrze ustawiony zaplon i gaznik.
Ustawienie zaplonu masz w tym dziale: http://www.shlka.fora.pl/elektryka,16/
Poczytaj dobrze, to wcale nie jest takie trudne jak sie wydaje.
Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Johny4421 dnia Wto 22:37, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:12, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Ale chodzi oto że w skrzyni nie ma oleju:d
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 17:19, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Nie wydaje mi się, by chęć odpalania silnika pozbawionego oleju była dobrym rozwiązaniem. Najlepiej jest spokojnie rozebrać silniczek, ocenić stan, wyczyścić, wymienić/zregenerować zużyte części, złożyć i dopiero myśleć o odpalaniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:13, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Koledzy nade mną mają rację ..Silnik w drugiej Shlce też stał ale bez głowicy ..niby sie kręcił ale jak rozebrałem to była sodoma ..Nie dośc że łozyska pordzewiałe (ale jako tako sie kręciło) to jeszcze posniedzaiło alu w komorze no i simmeringi to już były do niczego , nie mówiąc o syfie w postaci kurzu i słomy !..Ale jeśli nie chcesz rozbierac to zrób jak mówi Johnny ściagnij cylinder i zobacz ( bedzie lepiej przepłukać nawet ) .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 9:12, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
|
ściągnołem cylinder i już chyba wiem co jest przyczyna:D tłok i pierścienie do wymiany:p z tego co widziałem:p
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 9:12, 02 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 12:42, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Nadal jeszcze nie widziałeś co kryje skrzynia korbowa ale nie będę krakać żeby nie popsuć Ci niespodzianki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:55, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
|
nie no możesz powiedzieć
|
|
Powrót do góry |
|
|
|