Autor |
Wiadomość
|
ruszi
|
Wysłany: Pią 23:44, 23 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Nie ma co przesadzac ze szczekami. Dajesz beben do przetoczenia a pozniej do czlowieka co robi okladziny. On sobie mierzy jaki masz luz i dobiera odpowiednia grubosc. Klei i po sprawie. Taka regeneracja (bez toczenia) u mnie to byl koszt 100 albo 120 zl za komplet 4 szczek. Nie warto na takim wydatku eksperymentowac i jeszcze bawic sie w przesylki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
panadol
|
Wysłany: Sob 1:20, 24 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Przedni jest ładny. Z tylnim jest gorzej ale może przesadzam ? Moge sprobowac potraktowac go papierem (dla ulatwienia moznaby papier na szczeki zalozyc i "regenerowac" krecac recznie kolem)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez panadol dnia Sob 1:27, 24 Paź 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
panadol
|
Wysłany: Wto 10:31, 27 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Pytanie jeszcze o napęd :
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest ok ?
Czy zebatki to jeden producent robi i wszystko to samo ? lancuch did 428ad czy favorit 428h? a moze :
[link widoczny dla zalogowanych]
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
Lancuch M11 ze standardowymi zebatkami 14x47 ma 122 ogniwa tak ?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez panadol dnia Wto 11:02, 27 Paź 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 20:06, 27 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Współczesne zębatki są z opinii ludzi raczej słabej jakości. Łańcuchy najtańsze to szajs. Te które prezentujesz powinny być ok. Ilości zębów itd są na pewno w katalogu, ja nie pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
panadol
|
Wysłany: Nie 22:59, 01 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Mam nastepny dylemat - jak ustalilismy ten egzamplarz zostawiam oryginalny. Bo rozbiorce - blotniki, zbiornik, oslony, przednie zawieszenie sa w bardzo ladnym stanie. chromy tez zostaja. Niestety rama, tylni wahacz wyglada gorzej niz reszta :
Zastanawiam sie czy ramy, wahacza jednak nie wypiaskowac i pomalowac proszkowo. Co myslicie ? Zaprawki chyba nie wystareczą Zastanawiam sie tylko czy ta rama i wahacz z nowym lakierem nie bedzie sie za bardzo rzucac w oczy ale w sumei proszek tez mozna dac tylko z malym polyskiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 9:11, 02 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Będzie się rzucać. Też próbowałem różnych proszków, ale nie że względu na takie próby i zawsze po malowaniu rama, czy inne elementy robiły efekt wow.
Od siebie dodam, że no swojego kosa zabezpieczyłem Cortanin f i nie jeżdżę w deszczowe dni. Od dwóch lub trzech efekt ten sam, metal po oczyszczeniu ściemniał od preparatu. Nie wydać wykwitów, jestem zadowolony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
panadol
|
Wysłany: Pon 15:14, 02 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Dzieki. Tak zrobie - zabezpiecze na teraz chemią najgorsze miejsca. Musze tylko zdecydowac czym - ogladam rozne porownania cortainf/brunox/app r-stop. Oczywiscie wszystkie materialy testowe omawiaja pozniejsze lakierowanie zabezieczonych tymi preparatami elementow wiec ciezko stwierdzic ktory bedzie najlepszy bz dalszego lakierowania. Testowales moze r-stop do takich zastosowan ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 18:30, 02 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Testowałem Cortanin F i jeszcze jeden produkt, ale jego nazwy nie pamiętam. Z racji wykształcenia zrobiłem również jakiś rekonesans po etykietach, kartach charakterystyk itd. Wybór padł na Cortanin F. Dlaczego ... wiem, że miał największa ilość substancji działających natychmiast z rdzą. Miał chyba sporą ilość inhibitorów na później, ale ominąłem temat lakierowania, bo nie wiem, jak chemia na nią wpływa.
Ten preparat jest ok, jeśli mamy małą ilość rdzy, np po lekkim czyszczeniu papierkami itd. i całość chcemy lekko zabezpieczyć. Na pewno są lepsze odrdzewiacze (bo to nie jest odrdzewiacz) oraz lepsze preparaty do zabezpieczenia metalu przed korozją (różne powłoki w tym warstwy metalu ocynk, miedziowanie, chromowanie, niklownaie, farby typu epoksydy, farby typu reaktywnego itd. itd.) Istny temat rzeka.
Preparat dobrałem z myślą o minimalnej ingerencji i jako takiej formie zabezpieczenia. Osobiście jestem z niej zadowolony, choć jak pisze wyżej jest masa innych sposobów. Dobrze robisz że szukasz. Każdy powinien przemyśleć i świadomie wybrać to, co według niego najlepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WSR
|
Wysłany: Czw 10:52, 05 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Forch korroplex, można go pomalować, w tym wypadku zaprawić punktowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
panadol
|
Wysłany: Pią 22:13, 06 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Pierwsze części przyszły. "Pakiet" do złozenia kól, hamulców, zawieszenia, amortyzatorów - tak żeby postawić już docelowo na kołach i wtedy zabrać się za silnik i resztę.
Nie wiedziałem że tulejki wahaczy przod i tył gmoto importuje z indii od rajdoota
Jakość ich jednak idealna nie jest - w jednej tuleja metalowa wchodzi dosc luzno w ta z tworzywa a w drugiej trzeba uzyc sporego nacisku(na oko z 5-10kg) zeby weszla do srodka. Inaczej im wyszly te z tworzywa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WSR
|
Wysłany: Wto 11:04, 10 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Te tuleje powinny być obrobione rozwiertakiem pod wymiar po wciśnięciu w wahacz, inaczej robota bez sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 14:25, 10 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Dokładnie, najpierw trzeba wcisnąć w wahacz a później sprawdzić luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
panadol
|
Wysłany: Wto 15:39, 10 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Dzieki. Tak zrobie - nie zmienia to i tak faktu ze kazda jest inna
Zamiast rozwiercac te z tworzywa wygodniej mi bedzie "przetoczyc" tulejki na zewnatrz na odpowiedni wymiar po wcisnieciu w wahacz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez panadol dnia Wto 15:39, 10 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|