Autor |
Wiadomość
|
stiopa
|
Wysłany: Pon 20:13, 18 Mar 2013 Temat postu: rre |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Najpierw papier ścierny wodny 200 później coraz drobniejszy aż do 2000
na koniec 3 rodzaje pasty polerskiej z allegro do polerowania aluminium
tylko 12h pracy nad jednym deklem.
Popraw nazwę tematu.
//Drix1994
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
M17Kamil
|
Wysłany: Pon 21:12, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Izbiska
|
Jakie pasty? Jakieś w zwartej bryle? Na filc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pon 22:45, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
No i jak poradziłeś sobie z tym wystającym tłokiem? Być może oprócz szlifu cylindra splanowali ci również go trochę. Podłóż grubszą uszczelkę pod cylinder i będzie ok. Od góry tez przecież idzie uszczelka i to chyba dość gruba w tym silniku.
Uszczelki dobierz tak, żebyś miał jak największa kompresję pomiędzy tłokiem i głowicą, ale żeby tłok nie pókał w głowicę bo zaraz szlak trafi wał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 23:21, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Moim zdaniem, aż tyle uszczelka nie podniesie głowicy. Patrząc na zdjęcie wydaję się jakby tłok wystawał co najmniej 3-4mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 23:24, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Wto 9:12, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Mamy namacalny efekt, jak chińszczyzna dobrze spasowane jest do cylindra Szukaj innego tłoka, jedyny ratunek wg mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Wto 10:24, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Ad tłoka Jutro jadę do sklepu z reklamacją. Jak już pisałem odległość od pierścienia powinna być 4mm a jest 6mm. Uszczelki pod cylinder dałem najgrubsze jakie miałem i pod głowice dwie ale boje się że będzie dmuchać zwłaszcza pod głowicą. Co prawda nic nie stuka ale ja robię dla siebie więc trzeba żeby było bardzo dobrze a nie tylko dobrze.
Ad polerowania to kupiłem cały zestaw do polerowania: 3 pasty w kawałku, różnego rodzaju filce do polerowania. Na zdjęciu zaznaczyłem pastę do ostatniej polerki. Najwięcej było problemu z uchwytem do silnika, robiłem na zamówienie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stiopa dnia Wto 10:53, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Pią 11:33, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Udało się . Dorobiłem grubszą podkładkę pod cylinder i grubszą pod głowice. Zdjęcia z remontu w innym terminie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pią 12:06, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
A czemu nie zareklamowałeś tego tłoka?
Pamiętaj, że podkładając grubszą podkładkę pod głowicę zmniejszasz kompresję w cylindrze a jak pod cylinder zwiększasz szkodliwą pojemność przestrzeni wału korbowego.
Bardziej szkodliwa dla osiągów jest mniejsza kompresja więc podkładkę pod głowicę zrób jak najcieńszą.
Ale to takie ratowanie sobie dupy - powinieneś doprowadzić do oryginału i w ostateczności zwiększyć kopresję dając cienką podkładkę pod cylinder - najlepiej wyciętą z puszki od piwa ( sam takie zrobiłem kiedyś w jawie 350 i świetnie trzymały)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Pią 17:00, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
I tu pojawia się problem... wyrzuciłem paragon. A przy zakupie następnego tłoka muszę go mieć w ręce i zmierzyć inaczej nie kupię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Czw 9:35, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Już wiem wszystko. Tłok jest troszeczkę wyższy niż oryginał i korbowód też jest troszeczkę dłuższy co w sumie spowodowało to co opisywałem. Przestroga jak kupujecie części to mierzcie czy mają oryginalne wymiary. Niestety muszę to poskładać z tych części które kupiłem
zobaczymy jak będzie działać i jak długo.
Filmik z pierwszego odpalania postaram się wrzucić w późniejszym terminie. Dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BenY
|
Wysłany: Pią 8:26, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów
|
Z góry przepraszam za mały OT: Stiopa, do złożenia reklamacji nie jest Ci potrzebny paragon. Wielu klientów o tym nie wie i odpuszcza sobie tak jak Ty.
Daj znać czy w ogóle udało Cię się uruchomić silnik na tym nie o końca oryginalnym tłoku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Pią 15:02, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
No pewnie, że nie potrzebny paragon, może być faktura, chyba że płaciłeś kartą więc będzie to na wyciągu. Niestety na ładne oczy nikt nie przyjmie Ci reklamacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pią 15:23, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
A ile ten tłok kosztował? 25 - 30 zł. No trudno jestes w plecy jedną flaszkę Kup nowy, ale weź na wzór stary oryginalny, zebyś drugi raz się nie nadział. A jak nie to chyba ze skutera przysyłaja dobre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Pią 17:39, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Byłem w Dębicy u SKUTERA mają takie same jak ja kupiłem. Tą flaszkę to wypije jak silnik zagada. Odpalanie w przyszłym tygodniu.
To jest bardziej wina korbowodu niż tłoka niestety.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stiopa dnia Pią 17:40, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Śro 16:32, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Dlaczego tak jest nie wiem ale silnik pali wkręca się na obroty. Moto jeździ jest ok. Wystarczyło dopasować odpowiedniej grubości podkładkę pod cylinder i już. Pozdrawiam zainteresowanych. LEWA W GÓRĘ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|