Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL 175 M11 1967r. - Odbudowa

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
SHL 175 M11 1967r. - Odbudowa <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
towot
PostWysłany: Wto 22:57, 15 Gru 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Może nie oszczędny, ale raczej skąpy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Wto 23:42, 15 Gru 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Zapomniałem o cudzysłowie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Śro 0:03, 16 Gru 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

I właśnie o takich ludzi mi chodziło odrestaurowuje motocykl ale??? "a te wszystkie "zabiegi" nie mają sensu" więc do czego mu rozpiska co ile kosztuje ??? żeby potem dodać opis na allegro? Wesoly
Nie wypiaskować motocykla to jak polać a nie wypić Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Śro 0:30, 16 Gru 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

maniekgazela napisał:

Nie wypiaskować motocykla to jak polać a nie wypić Wesoly


To jak iść do domu publicznego się poprzytulać Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Śro 16:53, 16 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 434
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Osobny temat założony Mruga

towot napisał:
Może nie oszczędny, ale raczej skąpy!

Ktoś kto właśnie skończył studia i rozpoczął pracę w zawodzie jest prawdziwym skąpcem Wesoly
maniekgazela napisał:
I właśnie o takich ludzi mi chodziło odrestaurowuje motocykl ale??? "a te wszystkie "zabiegi" nie mają sensu" więc do czego mu rozpiska co ile kosztuje ??? żeby potem dodać opis na allegro? Wesoly

Motocykl NIGDY nie będzie sprzedany, jest pamiątką po moim dziadku.
Proszę o rozpiskę cenową by wiedzieć ile mam dopłacić do zabiegów "lepszych" o kilka procent. Nie mówię też, że jakiś zabieg malarski nie ma sensu, taki oto komentarz usłyszałem od lakiernika w swojej wsi.

Kolega J_A_N_K_U, jeśli możesz to powiedz ile zapłaciłeś za swoje usługi lakiernicze no i co konkretnie robiłeś z danymi częściami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seba101626 dnia Śro 16:57, 16 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Czw 23:57, 17 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

witam kolego ze swojej strony mogę powiedzieć że za piaskowanie ramy oraz przodu zawieszenia z lakierowaniem proszkowym z podkładem proszkowym (bo czasem robią taniej a malują na wypiaskowaną gołą blache) zapłaciłem 220zl.
Chromy 608zl więc nie ma tragedi. Fakt że w moim wypadku bez szklanek.
Moim zdaniem wypiaskować przynajmniej ramę musisz bo czyścić ją recznie to absurd. Ja piaskowałem cały motocykl, warto to zrobić bo z automatu widzisz w jakim stanie masz blachy wszystkie dziury ci wyjdą a malarz który proponuje ci pomalowanie motoru za 400zl, to nie chce się mądrzyć ale mi smierdzi. Ja maluję sam, ale popatrz podkład reaktywny z utwardzaczem to masz 30zl, podkład akrylowy z utwardzaczem kolejne 30zl, lakier bazowy czarny500ml, srebrny 100ml i 100ml białego w moim wypadku zapłaciłem 300zl. do tego dochodzi klar 40zl, rozcienczalnik do bazy 20zl, nitro do mycia pistoletu 30zl, więc sam materiał tak na logikę wychodzi więcej. Więc nasuwa się pytanie co on chce ci zrobić za te 400zł, zmatowić i akryl na to co masz?
Co do obręczy to taka moja mała rada przed malowaniem proszkiem daj je do sprawdzenia do osoby ktora będzie ci centrować czy się je da wycentrować bo ja mam dwie polakierowane które nie nadają się do niczego. Centrowałem w SebaMotor więc gość zna się na rzeczy i trzeba było kupić nowe.
Ile kosztowało cię zrobienie silnika? Bo mnie na chwilę obecną szkiełkowanie 80zl, regeneracja wału + szlif cylindra z doborem tłoka z owalizacją 500zl. Nie wiem ile za poskładanie bo trochę części Pan Stanisław będzie musiał tam jeszcze włożyć od łożysk po sprzęgło.
Tak całkiem tanio to się nie da tzn może się da ale czy ma to sens robiąc faktycznie dla siebie. Dlatego te remonty często ciągną się latami, ja już bawię się rok i powiem z ręką na sercu, że nie chodzi tylko o pieniądze tylko czas i często nie da się pospieszyć bo braknie części i ona nie leży na półce w sklepie tylko trzeba tygodniami czekać aż pojawi się na allegro albo olx cos co się będzie nadawało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Pon 22:28, 21 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Piaskowanie i malowanie proszkowe 500zł.
Błotniki i Zbiornik maluje znajomy. Cena jeszcze nie jest ustalona

[link widoczny dla zalogowanych]

Do M11 jest ten całkiem prosty ? Czy ten wygięty też był montowany ?

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Myśle kupić w skuter debica, co myślicie? Chrom wygląda przyzwoicie . Kupił ktoś juz i może wrzucić zdjęcie poglądowe jak to wygląda w rzeczywistości ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J_A_N_E_K dnia Pon 22:47, 21 Gru 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Pon 22:57, 21 Gru 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Były takie i takie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Wto 11:08, 22 Gru 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Kopnik do M11 jest ten prosty!
Ten wygięty to WSK 175 i GAZELA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Sob 23:52, 02 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Jestem na etapie centrowania kół i stoję przed wyborem opon.
Wpadły mi w oko na komplety

[link widoczny dla zalogowanych]

i drugi dwukrotnie droższy

[link widoczny dla zalogowanych]
i5576778196.html

veeruber

[link widoczny dla zalogowanych]

Czy posiada ktoś takie opony i może coś powiedzieć na ich temat?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J_A_N_E_K dnia Sob 23:55, 02 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Nie 0:06, 03 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

awina jakościowo słaba - ostatnio kupiłem tej firmy obręcze do jawki (miało być w miarę tanim kosztem) i nie dość że kanciaste to jeszcze z boku na rancie nabite AWINA 16x2.50 czy ileś. ŻENADA.

Opony mitas u siebie mam i jestem z nich zadowolony, choć nie wszyscy je polecają - zwłaszcza do poważniejszych sprzętów tzn współczesnych o wyższych prędkościach 'przelotowych' Wesoly

co do dętek to też nie warto oszczędzać, bo szkoda życia na cotygodniowe dopompowywanie - chińskie/tajwańskie/wietnamskie itd. często nie trzymają powietrza. zwłaszcza po dłuższej trasie. ja kupiłem heidenau (ok. 40zł/szt.) ale cały sezon trzymają. pomyśl o tym, bo po raz kolejny się okazuje że oszczędny dwa razy płaci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Nie 0:09, 03 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Nie oszczędny, tylko skąpy, który oszczędza nie tu gdzie potrzeba. Ja mam Mitasy i uważam, że do zabytków są w sam raz. Do współczesnych nie bardzo, ale do zabytków mogą być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Nie 13:29, 03 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

A ja bym lepiej poszukał dętki starej (nie zparcialej !!) i oddać do wulkanizatora. Sam mam 3 dętki 19 calowe, guma cholernie gruba, białe logo degum, w dwóch osadzenie wentylnic przepuszcza i w jednej jest dziura - mam plan oddania do naprawy i założyć właśnie te GUMOWE dętki a nie wkładać "nowe AWINA".

Miałem przygodę z "chińskim ogumieniem" Awina co prawda nie w motocyklu ale... podzielę się moim doświadczeniem z tym plastikowym ogumieniem Wesoly

Kupiłem oponę na tył do roweru AWINA i dętkę - nówki sztuki w sklepie - po zimie (zimą rowerem nie jeździłem, stał w nieogrzewanym garażu) opona popękała bardzo mocno a z dętki powietrze uszło - napompowałem, wycieczka do lasu, pękła opona, wylazła dętka, taki sporej wielkości guz no i było bum - do domu z buta spacerek Smutny Co ciekawe z przodu w rowerze (Jubilat - tak, ten z PRLu) jest jeszcze fabryczna opona i dętka - opona łysa jak kolano, nie spękana i dętka powietrze trzyma do dziś Mruga

Zdjęcie tej opony gdzieś mam (jak znajdę na kompie to wkleję) Bieżnik chińczyka ma jeszcze "cycki tzn nadlewki" i był piękny i głęboki a opona spękana i sparciałą jakby miała ze 40 lat.... po jednej zimie, podczas której rower tylko stał Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekM11 dnia Nie 13:31, 03 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 14:20, 03 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Z tymi chińskimi tak jest.
Stara opona w taczce trzyma kilka lat A U sąsiada Nowa nawet dwa lata nie wytrzymała
Popękała i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Nie 18:17, 03 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

No i wszystko jasne Mitas 03. Tylko 18x3.00 z przodu i z tyłu czy z przodu 18x2,75.
Ma to jakieś znaczenie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Strona 3 z 6

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL 175 M11 1967r. - Odbudowa
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group