Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 17:10, 10 Sty 2011 Temat postu: SHL M11 1963r |
|
|
|
Pozwolilem sobie na rozpoczęcie nowego wątku.
Zgodznie z planem zabrałem się dzisiaj za rozbieranie.
I same dobre wieści mam Aż się muszę podzielić radością
Jest iskra, instalacja elektryczna sprawna-po podłączeniu nowego akumulatora wszystko działa.
Gładź cylindra czyściutka, tłok czysciutki pierscienie niepoklejone. Także dobre początki.
Pozdrawiam
Aha doradzcie mi czy zakładać chromowane felgi czy pomalować na szaro zgodnie z oryginałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Pon 19:50, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Jakbym robił dla siebie to bym pochromował mimo iż to nie oryginalne( zakładam, że to nie Lux) ale wiadomo- ilu użytkowników tyle opinii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:56, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
No właśnie się zastanawiam i nie wiem. Chromowane będą ładniejsze ale to nie będzie już oryginał. Tak samo zastanawiem się czy aluminium polerować na wysoki połysk czy z umiarem. Z fabryki nie wychodziły "lusterka"
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Pon 21:44, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Sieka napisał: |
No właśnie się zastanawiam i nie wiem. Chromowane będą ładniejsze ale to nie będzie już oryginał. Tak samo zastanawiem się czy aluminium polerować na wysoki połysk czy z umiarem. Z fabryki nie wychodziły "lusterka" |
Co do kół to ja wybrałbym szary metoda proszkową ps. jak bedziesz miał kod RAL to podaj a co do polerwoania aluminium- proszę cię nie rób tego ładnie bo się świeci ale ja we wszystkich moich motocyklach tylko wyczyszczam dokłądnie i tak zostawiam nie poleruje bo dla mnie wyglada to tak ładna shl w org to jak piękna kobieta ładna schludna itp. a shl z polerowanym silnikeim to jak pani "spod latarni" ładna, atrakcyjna ale właśnie krocze robocze .(może nie dokłądny przykład podałem ale tak jest )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:12, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki za rady! Też mi się wydaje ze mogło by być przesadą zrobić to na wysoki połysk. Znajomy swojego czasu w DKW "odnowił" dekle piaskowaniem śrutą szklaną czy ktoś to jeszcze praktykuje? Czy to ma sens? Nie chcę zrobić czegoś, czego potem bym żałował. Dlatego chciałbym poznać metody i opinie na temat odświerzenia aluminium.
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Wto 12:46, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Elementy aluminiowe możesz dać do szkiełkowania, po obróbce są czyste i matowe. Mnie osobiście się podoba - czysto i schludnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:06, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
Udało mi się dzisaj zdobyć oryginalny kluczyk do schowka i blokady kierownicy. Niniejszym SHLka jest kompletna w 100%.
Ponadto znalazłem w schowku zestaw oryginalnych narzędzi klucze śrubokręty łyżki do koła w skórzanym etui, ebonitowe pudełeczko z wytłoczonym logiem SHL a wnim zapasowe żarówki. spinki łańcucha i nieużywaną świece, dodatkowo paczkę papierosów "domina"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:09, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
No to same skarby, wiem jak to cieszy, sam muszę poszperać jeszcze w moich szpejach, może znajdę coś wartościowego.
Powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
|