Autor |
Wiadomość
|
Slawek
|
Wysłany: Pią 2:25, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niepolomice
|
niestety utknalem za skladaniem przedniego kola bo nie mam tej oslony piasty. CZy ktos ma moze na sprzedaz?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli nie to czy ktos moze mnie wspomoc rysunkiem z wymiarami?
sie dotoczy..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kris
|
Wysłany: Pon 20:26, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słomniki
|
Proszę
[link widoczny dla zalogowanych]
Są to wymiary zewnętrzne. Osłonkę mierzyłem na przykręconym kole, więc dokładność taka sobie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kris dnia Pon 20:27, 26 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Slawek
|
Wysłany: Pon 22:40, 28 Lip 2014 Temat postu: Modul CDI |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niepolomice
|
planuije zamontowac do swojego silnika modul CDI.
Czy mozecie podpowiedziec gdzie mozna kupic kompletny pasujacy zestaw?
a moze ktos z forumowiczow handluej takimi zestawami?
ewentualnie jakie elementy kupic i co przerobic zeby wszystko zadzialalo?
Z gory dzieki za porady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 9:56, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Masz tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Slawek
|
Wysłany: Czw 0:07, 23 Paź 2014 Temat postu: Problemy z odpaleniem |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niepolomice
|
Witam,
Dobrnalem do odpalania silnika po remoncie.
Pierwszy raz zagdakal az milo. Zgasilem i to by bylo na tyle...
Nie moge go odpalic.
Napisze Wam co robie i prosilbym zebyscie ewentualnie pomogli znalezc bledy. Mam skromne doswiadczenie z silnikami, a z takimi to juz szczególnie.
Do przewdodu paliwowego podlaczylem rozbrojona z tloczka strzykawke i zalalem paliwem. Podpompowalem gaźnik az przelalo sie paliwo. i nic.
Na siewcy jest iskra. wkrecam i nic. Dzis nawet probowal cos gadac. steknal ze dwa razy ale nie zlapal. Po wykreceniu swieca jest mokra.
To co mnie najbardziej matrwi to, ze gaznik zyga paliwem w druga strone. to znaczy w strone filta powietrza kiedy go pompuje.
Co ja robie nie tak albo co powinienem sprawdzić?
Pomozcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawek dnia Czw 0:08, 23 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 8:46, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Sprawdź szczelność na króćcu, czy nie łapie lewego powietrza. Ustaw poziom paliwa w komorze pływaka i sprawdź poprawność działania zaworka paliwa.
Czy zmieniałeś dysze na współczesne, czy zostawiłeś oryginalne ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 19:34, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
A może luźna iglica przepustnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Machloj
|
Wysłany: Czw 21:33, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabierzów
|
Witam sprawdź i powiedz mi jakiego koloru jest iskra gdy sprawdzasz?jest jasna czy bardziej niebieska
druga sprawa w jakim położeniu są przepustnice gaźnika tzn. Ta główna i ta od ssania ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Machloj dnia Czw 21:42, 23 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Slawek
|
Wysłany: Pon 23:28, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niepolomice
|
dziekuja za wszystkie podpowiedzi. problem rozwiazalem. w moim przypadku powod okazal sie bardziej prozaiczny... poprostu go zalewalem.
wygrzalem swiece, gaznik pompuje tylko 2 razy i pali jak zloto.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pon 23:40, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Zakładałeś CDI?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Slawek
|
Wysłany: Wto 0:11, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niepolomice
|
tak, CDI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Slawek
|
Wysłany: Nie 12:07, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niepolomice
|
Sluchajcie, mam problem z cieknacym silnikiem. Po dluuuuuuuuuuuuuuuuugim oczekiwaniu wrocil od mechanika, ktory go remontowal. Pali na "dotyk". Pracuje bardzo ladnie. Niestety cieknie na laczeniu polowek. Wyszlo to dopiero jak silnik popracowal troche dluzej i olej sie rozgrzal.
Szczerze mowic mam tego mechanika juz serdecznie dosc i chcialme Was prosic o pomoc. Czy mozecie polecic mi kogos w Krakowie lub okolicach, ktomu mozna zlecic uszczelnienie silnika? Ze mnie kiepski mechanik i nie mam pojecia jak to zrobic.
A moze ktos z Was znalazby chwile i pomoglby mi to zrobic?
Moto juz prawie gotowe i chcialbym na wiosne pokazac go swiatu
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 15:02, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Mógłbym Ci pomóc, ale silnik musiałbyś mi wysłać. Jeżeli cieknie, czy też poci się, przyczyną prawdopodobnie jest nierówna krawędź połówek silnika. Jeżeli kartery są dobre, to składasz na uszczelki papierowe z odrobiną towotu i nie będzie ciekło, ani się pociło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Slawek
|
Wysłany: Pią 12:32, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niepolomice
|
Dzieki za dobre checi. Narazie szukam czegos blizej. W razie czego odezwe sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Slawek
|
Wysłany: Sob 22:38, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niepolomice
|
Koledzy, mam problem z wyciekm paliwa z gaznika. cieknie z otworu, w ktory wkrecona jest sruba regulacji przepustnicy. czy tam powinna byc jakas uszczelka? JAk to uszczelnic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|