Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Skłądanie silnika S32- została mi jedna część

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Skłądanie silnika S32- została mi jedna część <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
pawlacz
PostWysłany: Sob 10:10, 14 Paź 2017 Temat postu: Skłądanie silnika S32- została mi jedna część


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Panowie i Panie... dziś kończę skłądać silnik.
Po długich bojach z szkiełkowaniem, honowaniem, centrowaniem i regenerowaniem, zaspawywaniem, złożyłem silnik w 99%.


Otóż został mi jeden pierścień i za chiny nie mogę go nigdzie wpasować.


Wymiary 47x35x7. Podejrzenia były, że to od strony lewego karteru ale tam mam łożysko, żeger, uszczelnienie i kolejne łozysko.



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawlacz dnia Sob 10:11, 14 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 11:05, 14 Paź 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Trafiłeś to element który brakuje na lewej stronie wału. Jak uszczelniłeś przestrzeń między łożyskami? Może po prostu zastosowałeś większy simmering?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlacz
PostWysłany: Sob 13:04, 14 Paź 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Po lewej stronie wstawiłem simering, a po prawej ten grubszy pierścień uszczelniajacy


Lewa strona: wał-łozysko- zeger- simering- łozysko i zeszło się na róno z karterem


Prawa strona: wał- łozysko- zeger- simering a potem kolejny karter i pierścień uszczelniajacy- łozysko- simering


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 14:20, 14 Paź 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jest ok, do pełni szczęścia możesz zastosować jeszcze tulejkę między łożysko, a zębatek sprzęgła na wale. Tuleja na prawej stronie ma simmering ale też oring. Pisze o oringu bo niektórzy zapominają wymienić, a później lewe powietrze lub olej zaciąga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Skłądanie silnika S32- została mi jedna część
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group