Autor |
Wiadomość
|
bitels
|
Wysłany: Nie 11:57, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wklej lepsze zdjęcie , ale wygląda na Wiatrowski do ilu jest skalowany? 120?
Wyciąg go z lampy na dole puszki masz bitą datę produkcji licznika.
Często trafiały się z czarnymi cyferblatami skalowane do 120 ale takie można było bez problemu kupić w handlu i ludzie często przekładali.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Nie 12:01, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Nie 11:59, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Skalowany do 100, po 15.00 wkleje lepsze foto
p.s dopiero teraz zauwazylem ze to foto co wkleilem jest nie tym ktore chcialem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Nie 12:00, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Nie 17:57, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Poprawiłem fotkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 19:47, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
WSK M06 lata 60
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Nie 19:48, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
bitels napisał: |
WSK M06 lata 60 |
Znaczy kolejna rzecz do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 19:56, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
No, ale shlowy znajdziesz bez problemu.
Ja wpadłem już w taka skrajność, mam już trochę rożnych liczników ,że dobieram puszki rocznikowo do motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Nie 20:06, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
bitels napisał: |
No, ale shlowy znajdziesz bez problemu.
Ja wpadłem już w taka skrajność, mam już trochę rożnych liczników ,że dobieram puszki rocznikowo do motocykla |
To może masz ładny luźny rocznik 63?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 20:51, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Liczników nie rozsprzedaję z jednej prostej przyczyny:
90% polskich motocykli w licznikach mają takie same bebechy to co mam traktuje jako rezerwę części zamiennych.
Ale jak będę miał trochę czasu to zobaczę czy w moim składzie nie ma puszki z rokiem produkcji 1963. Resztę sobie sam przełożysz . Licznik do shl-i nie kosztują wiele na aledrogo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Pon 19:34, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Bitels dzieki za pamiec.
Dzisiaj mialem troche czasu rozkrecilem silnik od strony skrzynki biegow i glowice cylindra.
Glowica wyglada bardzo dobrze, nawet stara uszczelka zachowala sie w dobrym stanie.
Cylinder ma sporo nagaru, na razie go nie czyscilem..bo szczerze to nie wiem czym to zebrac. Prysnalem WD i cos tam zeszlo ale wydaje mi sie ze lepiej bedzie mechanicznie zeskrobac ale czym? jakas packa plastikowa? Czy wogole jest sens? a moze lepiej od razu wymieniac na nowy?
Skrzynka biegow wyglada calkiem niezle, choc remonnt konieczny.
Lancuszek wyciagniety, zeby zebatce średnio, polksiezyc do polowy zeby zjechane prawie na zero. Przez to w obudowie kartera powstal ubytek od udezen połksiezyca. Czy jest on w jakis sposob 'szkodliwy' dla pracy silnika? czy tez startera? Czy nie powinno w tym miejscu byc jakiegos ogranicznika?
Zjechane zeby i ow ubytek, zaznaczylem strzalkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 8:12, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Nagar to ja czyściłem pędzelkiem i naftą A ten ubytek, myślę, że nie będzie w niczym przeszkadzać, ale jakoś tak mi się wydaje, że to nie jest sprawka półksiężyca..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Śro 18:33, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Drix myslisz ze poprzedni wlasciciel utracil troche karteru bo byl wyrobiony polksiezyc i mu nie chcial palic od kopki?? Heh mozesz miec racje . Ja dzisiaj grzebiac przy WSK znalazlem zamiast popychacza sprzegla /chyba tak to sie fachowo nazywa/ włożonego gwoździa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Śro 18:46, 17 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Śro 18:20, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Kilka brakujących oryginalnych przedmiotów już dotarło:
- zamki
- gumy pod bak
- szara guma na bak
- bakelitowe śruby do osłon
- ładny błotnik z lampą [po oczyszczeniu bylo jeszcze widać biala pieczęć z ceną]
- śruba do mocowania osłony łańcucha
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Śro 18:21, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 21:16, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
No ładnie a ile dałeś za zamki jeżeli wolno się spytać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Czw 16:56, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Zamki to koszt kolo 30-36 zl juz dokładnie nie pamiętam. Zauwazylem ze zamki do SHL byly rozne..tzn. mialy inne klucze 'lewe' i rawe'.
Mam stary zamek wlozony w glowce ramy i nie moge go wyciągnąć[pewnie nie obejdzie sie bez wiertarki] probowalem wlozyc jeden z kluczy ze zdjecia i w ogóle nie moglem wcisnąc.
Same kluczyki ledwo zipią- musze dorobic kopie bo te maja juz zjechane zabki i ledwo da sie nimi otwierac i zamykać. O tyle fajne fanty bo są od kompletu tj. jeden i drugi zamek jest taki sam a i kluczyki sa identyczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Sob 15:04, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Dzisiaj od rana wzialem sie za czyszczenie kranika- z trzech zrobilem ładna jedna sztukę
W jednym znalazlem uszczelke ktora byla chyba bublem fabrycznym bo nie miala wycietych otworow a same zarysy i ktos wczesniej nacial je gwozdziem co i tak zapewne dalo mierny efekt.
Pozniej zerknalem sobie do cylindra[ cos kolo 61,4 mm] i tłoka[ sygnowany 5/II i na gorze chyba 2?] i tu rozczrowanie chyba trzeba robic nowy szlif..tlok przelatuje prze cylinder bez zadnego oporu a i na czesci obwodu cylindra da sie wyczuc minimalny prog.
Macie jakiegos sprawdzonego speca od szlifowania?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Sob 15:50, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|