Autor |
Wiadomość
|
SM-500
|
Wysłany: Czw 15:59, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Cały motocykl jest malowany. Mocowanie stopki bocznej i napis na liczniku wskazuje że to LUX. Sprawdź czy pod llakierem na szklankach i zbiorniku jest chrom.
Światło się odbija w liczniku i nie widać dobrze. Tam jest KPH lub MPH czy KM/H
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SM-500 dnia Czw 16:01, 18 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 17:47, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Przemuś km/h to ten typowy licznik co go często wymieniali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 18:10, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
bitels napisał: |
Przemuś km/h to ten typowy licznik co go często wymieniali. |
Co to oznacza?
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 22:44, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ten rodzaj licznika był w wsk i musiał być ogólnie dostępny w polmozbytach bo spotyka sie go w wielu motocyklach z tamtych lat. Moja z 1961 tez taki miała. Te liczniki były produkowane gdzieś tak od 1968 roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Czw 23:09, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Dla mnie ten lakier to kicha - cały do piaskowania. Takiej powłoki na pewno nie położono w Kielcach i jest ona mało finezyjnym wytworem malarskim właściciela. Przemyśl sprawę sam, bo jak widzisz brak złotego środka.
Tłok najlepiej szukać oryginał, inne warianty są mi nie znane -musisz czytać posty o silniku na pewno coś znajdziesz, bo wiele osób pisze na ten temat i dzieli się opiniami. Luz 0.06 mm. Nowe wały jak wynika z ocen kolegów to badziew nie trzymający żadnej klasy, szkoda kasy - zrób regenerację. Wg mnie tak jak oryginał - czyli wałeczki na całym obwodzie czopa. Regenerację robi golot - powinieneś go znać z forum Iż'a. Jesteś z terenów Częstochowy? - znam osobę która jest w stanie to zrobić, ale nie mam gwarancji do jakości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 23:21, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
Tłok mozesz użyć z almotu [link widoczny dla zalogowanych] jeżeli nie uda Ci się znaleźć oryginalnego. Mnie się udało na weteran bazarze w łodzi, ale cena 70pln za pierwszy szlif bez pierścieni i sworznia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:55, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
bardzo ładna shl. Ten partyzancki lakier spróbuj potraktować jakąś pastą polerską może puści jak to jakaś farba olejna albo inne tego typu cudo.... Zdarzało się że użytkownicy zamiast wypolerować oryginalny lakier woleli go pomalować pędzlem taką farbą jaką mieli pod ręka. Albo po prostu malowali płot i żal im było farbę marnować jak im zostało
|
|
Powrót do góry |
|
|
|