|
SHL M11 1965 - SitoD |
<-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat-> |
Autor |
Wiadomość
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Śro 11:18, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Tak 8 sztuk. Z przodu są nieco grubsze niz w tylnych. pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bitels
|
Wysłany: Śro 14:20, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Zależy jest około 3 rodzai, różnią się wszystkim , grubością szerokością , średnicą otworu pod tulejkę mocującą śrubę. Normalnie totolotek.
Ostatnio dorabiałem takie tulejki z poliuretanu do osy , trzy miały tulejki pod śruby 13mm jedna 14mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:06, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
Zdemontowałem wszystkie tulejki z amorów i wychodzi na to, że do przednich wchodzą metalowe o wewnętrznej średnicy 10 mm (na te ozdobne śruby chromowane), a do tylnych na zwykłe śruby M8 z łbem maszynowym.
Tulejki te zewnętrznie mają taką samą średnicę, a różnią się tylko grubością ścianek, zatem wychodzi na to, że wszystkie gumowe tulejki są identyczne.
Ale mogę się mylić.
Patent tulejki gumowej, który zastosował jeszcze mój ojciec x-lat temu, to pocięty przewód gazowy spawalniczy, ten tlenowy chyba, gazowy jest cieńszy.
Rozumiem, że trzeba kombinować na własną rękę.
Dzięki za porady.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|