Autor |
Wiadomość
|
Jon M11
|
Wysłany: Czw 21:03, 06 Maj 2010 Temat postu: [M11] 1962r. remont |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Witam.
Przedstawię krótką historię z remontu, pełen satysfakcji i przyjemności podczas pierwszej jazdy. Niedosyt też mnie dręczy, że nie wyrobiłem się na zlot, a był "pod nosem" 15 km od mojego domu. Na zlocie oczywiście byłem, ale bez moto. Plany pokrzyżowała ostra i długa zima, remont zaczołem pod koniec listopada, zdjecia z zakupu moto są w dziale Ogólne - Nowy nabytek.
A teraz parę fotek z remontu:
- czyszczenie [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- malowanie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- składanie
[link widoczny dla zalogowanych]
- pierwsze odpalanie
[link widoczny dla zalogowanych]
- gotowa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko robione samodzielnie, wyszło jak wyszło, następna wyjdzie napewno lepiej. Chromy nie robione (w Kielcach nie ma gdzie zrobic) obręcze i półka ocynk, są jeszcze małe braki tj osłona łańcucha, listwy siedzenia, kopka. No i rejestracja, dziadek szuka dowodu, jak nie znajdzie to napiszemy umowę i oświadczenie, że nie posiada dow. rej. Numer rej. jest, był na błotniku. Motor ładnie chodzi, tłok nie póchnie, do mieszanki daję syntetyk Castrol. Pozostało mi do zrobienie też instalację elektryczną, założyłem cewki od świateł bez sprawdzania i coś jest nie tak, bo żarówka 6V tylko żarzy (jak papieros), może mi ktoś doradzi w tej sprawie, bo z elektryką jestem na bakier.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawe86
|
Wysłany: Czw 21:22, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
może tak być jeżeli pomyliles cewki, lub nie tak je podłączyłeś, polecam sciągnać instr ubsługi np do WSK 125 i prześledzić schemat
POzdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
|
Wysłany: Czw 21:31, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Przyzwoita robota,a co do prądów to może nie odrapałeś nowej farby w miejscach odpowiednich połączeń,sam popełniałem taki błąd,(nawet tej zimy w M-72 -wiadomo-motocykl ładnie się świeci,a tu trzeba "niszczyć" lakier), np. połączenie silnika z ramą,lampy przedniej do uczu widelca itp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jon M11
|
Wysłany: Czw 21:33, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
O nie wiedziałem, że ma to znaczenie która gdzie idzie, muślałem, że są jednakowe, schemat mam, ale narazie jest niepotrzebny, ponieważ przewody od cewek są zlutowane razem i wyczodzi z iskrownika jeden przewód, dotykam go do obudowy żarówki a drugi biegun żarówki czyli stopkę do masy, czy w ten sposób powinno bec dobre światło na żarówce ? Dodam, że masuję na silniku, masa do lampy dochodzi bo jest gaszenie z kluczyka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jon M11 dnia Czw 21:36, 06 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pią 7:32, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
no dobrze 2 cewki daja razem prąd na swiatło, a jakiej użyuwałeś żarówki bo powinna być 6V max 35W
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jon M11
|
Wysłany: Pon 20:21, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Paweł dzięki, dobrze mi doradziłeś. Zamieniłem cewki i jest OK. Światło nawet na żarówce 12V jest mocniejsze niż na 6V. Pozostał tylko jeden problem - rejestracja!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|