|
[M11] 1967 szpecgos |
<-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat-> |
Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 15:44, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
gabste91 napisał: |
Tak ale w modelach m11w a przy m11 powinny byc inne |
Klamki są oryginalne od nowości przy tej maszynie.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wild
|
Wysłany: Pią 23:12, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Mają one od spodu wykute logo SHL?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 12:36, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
Krzysztof napisał: |
Mają one od spodu wykute logo SHL? |
Z tego co zerknąłem to loga wykutego nie widzę. Mają na odlewie tylko nr części M11.28... zgodnie z katalogiem.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 13:12, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
Szacunek Kolego!!!
Super robotę wykonałeś!!!Wszystko to jeszcze wciąż przede mną,a sutaucję mam podobną ,bo motor mam w spadku po ojcu,i też zacząłem nim jeździć w wieku 14-u lat ,i też nigdy go nie sprzedam !!
Interesuje mnie zestawienie kosztów całej tej roboty?Jesli mógłbyś choć w przybliżeniu je określić ?Mam dwa wiatry,i miałem je remontować składając z nich jeden,ale coraz bardziej jestem skłonny,odnowić obydwa,bo nigdy nie zapomnę pierwszych "przeciążeń" jakie na wiatrze przeżywałem !!
Gratulacje!!!
Pozdrawiam!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
rybamlooda
|
Wysłany: Czw 13:03, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
bardzo ładnie się prezentuje...mam nadzieje że moja też będzie tak wyglądać mam tylko jedno pytanko, widziałem na poprzednich fotkach że polerowałeś silnik i chyba szkiełkowałeś cylinder, na tych ostatnich wydaje mi się, że połysk silnika jest mniejszy a cylinder całkiem poszarzał...jak te elementy wyglądają po sezonie? skorodowały czy tylko tak wyszły dziwnie na zdjęciach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:16, 20 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
|
marka73 napisał: |
Szacunek Kolego!!!
Super robotę wykonałeś!!!Wszystko to jeszcze wciąż przede mną,a sutaucję mam podobną ,bo motor mam w spadku po ojcu,i też zacząłem nim jeździć w wieku 14-u lat ,i też nigdy go nie sprzedam !!
Interesuje mnie zestawienie kosztów całej tej roboty?Jesli mógłbyś choć w przybliżeniu je określić ?Mam dwa wiatry,i miałem je remontować składając z nich jeden,ale coraz bardziej jestem skłonny,odnowić obydwa,bo nigdy nie zapomnę pierwszych "przeciążeń" jakie na wiatrze przeżywałem !!
Gratulacje!!!
Pozdrawiam!!! |
Dziękuje
Co do kosztów to pisz na pw co Ci interesuje dokładnie, sporo rzeczy udało się załatwić po znajomości itp więc niektóre wyszły taniej i opisywanie tego tutaj dużo nie wniesie.
Całość wyszła ponad 2k chyba bo w pewnym momencie przestałem liczyć
(wchodzą w to brakujące elementy, nowe elementy jak szprychy, łożyska, akumulator itp, wykonanie wszystkiego co związane z karoserią, materiały do polerki, chromowanie, szparunki itp) jeśli interesują Cie jakieś konkrety to pw.
Pozdrawiam.
rybamlooda napisał: |
bardzo ładnie się prezentuje...mam nadzieje że moja też będzie tak wyglądać Wesoly mam tylko jedno pytanko, widziałem na poprzednich fotkach że polerowałeś silnik i chyba szkiełkowałeś cylinder, na tych ostatnich wydaje mi się, że połysk silnika jest mniejszy a cylinder całkiem poszarzał...jak te elementy wyglądają po sezonie? skorodowały czy tylko tak wyszły dziwnie na zdjęciach? |
Dziękuje
Jeśli chodzi o aluminium to było polerowane, cylinder malowany farbą żaroodporną ale następny sezon chyba przemaluję go ponownie tym razem może na czarno.
Aluminium oczywiście straciło połysk w stosunku do tego co było na początku taka już jego natura. Do tego na silnik wylewa się czasem paliwo itp. więc jest trochę zasmarowany. Nie ma takiego połysku, ale mnie obecny efekt odpowiada to ma jeździć a nie się tylko świecić
Przez zimę pewnie delikatnie maszynę wypoleruję.
PS. na samo zakończenie sezonu miałem niezłą przygodę z Policją
Wyskoczyłem na małą przejażdżkę przepalić maszynę przed zakończeniem sezonu - bez kasku, a dzień wcześniej wyszło mi OC. Chciałem jechać po drodze szutrowej, ale wyjechałem na Policję hehe na szczęście wszystko się zakończyło ostrzeżeniem i pytaniami o motor.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 20:19, 20 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:31, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
|
No bardzo ładna m11.Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:06, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Dobra robota gratuluje i Pozdrawiam z Częstochowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:53, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Witam odnośnie tego pana od szparunków dzwonie nie odbiera lub się rozłancza a robiłem to wielokrotnie na SMS nie odpisuje niech się nie boi chce tylko zapytać czy wykona szparunki czy nie jeżeli kolega szpecgos ma z nim kontakt proszę o pomoc z góry dziękuje i Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|