Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:57, 06 Mar 2011 Temat postu: shl m11 |
|
|
|
Wrzucam zdjęcia, więc możecie się wypowiedzieć co jest oryginalne a co nie.
Brak tabliczki więc nie wiem dokładnie który to rok, numeru ramy na razie nie zlokalizowałem.
Powiem tak, nie znam się na tych motorkach.
Więc potrzebuję waszej pomocy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Nie 13:13, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Malowanie loga SHL- powinno byc czarne[generalnie widac ze poprzedni właściciel malował na czerwono min. sruby], obicie siedzenia inna kolorystyka, nieoryginlany bagaznik.
Brak oslony lancucha, bocznej oslony, No i niezdarnie namlowane szparunki na blotnikach.
Po za tym w miare kompletna, ładna SHLka
Numer ramy powinien byc na główce pod kierownicą, w okolicach tabliczki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Nie 13:14, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Nie 13:41, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
bagażnik jest orginalny tylko bez poprzeczek, rocznik obstawiał bym na 1966 z ciekawosci poprosił bym o zdjecia mocowania stopki bocznej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jorgo dnia Nie 13:44, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Nie 13:42, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Gumshield napisał: |
nieoryginlany bagaznik. |
Kolego bagażnik orginalny tylko brakuje poprzeczek.
A co do motorka no to tak w miare kompletny ale wydech pognieciony, brak osłony łańcucha to sa czesci trudne w zdobyciu w zadawalajacym stanie. Pozatym tylni błotnik pekniety ale wszystko da sie zrobic.
Mysle ze ładna m11 powstanie powodzenia w pracach
P.S. czy ta shl nie była na allegro??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Nie 16:22, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Fakt ! macie racje, jakos z rana po cięzkiej nocy wygladał na samoróbkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:51, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki za pierwsze wypowiedzi, jutro zrobię zdjęcia mocowania stopki bocznej.
Tak była na allegro, dostałem ją bo od dawna bardzo mi się podobały m11. Mam zamiar ją zrobić na błysk, ale to już z waszą pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Pią 20:56, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Przyjacielu sprawdz jesli możesz czy na silniku jest wybity symbol S-32 czy może S-34- bo chyba taki u ciebie widze (nabijane przed numerami silnika) bo mam pewne informacje i chciałbym je potwierdzic Mam identyczną SHL- też ze stopką boczną i z silnikiem S-34 rocznik 64'- dotąd myślałem, że silnik zmieniony poprostu ale dowiedziałem sie u zrudeł (były pracownik SHL ), że w roku 1964 kiedy pojawiły sie silniki S-34 ładowali je wszedzie i podobno wyszło pare sztuk M11 z tym silnikiem tylko z cylindrem 175 Bardzo mnie to gryzie
A sprawdz jeszcze po której stronie masz numer ramy- i oby był po prawej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcin2744 dnia Pią 21:00, 18 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Pią 22:14, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
S-34 mial inny wyglad cylindra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Pią 22:17, 18 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Sob 14:39, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Ale kolega "marcin2744" napisał że wychodziły z cylindrami 175.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Sob 16:06, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
mruty napisał: |
Ale kolega "marcin2744" napisał że wychodziły z cylindrami 175. |
Ja zrozumialem ze zwykly cylinder S34 roztoczono na 175 cm. Scianki sa dosc grube i mozna to zrobic.
Jesli jednak chodzi o hybryde silnik S-34+ cylinder od S-32- moze i tak bylo tylko nie wiem czy pasowalo?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Sob 16:10, 19 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Sob 17:47, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
no ja tak mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Sob 21:21, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
marcin2744 napisał: |
no ja tak mam |
Jaśniej?? bo dalej nie wiemy co masz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin2744
|
Wysłany: Nie 19:41, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Mam silnik S-34 z cylindrem 175 i nie wygląda żeby coś nie pasowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|