Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:28, 19 Lip 2010 Temat postu: SHL M11 z Częstochowy |
|
|
|
Moje nowe wraczysko SHL M11
nr. ramy to 0023xx więc rok 61
Parę fotek mojego złomu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 20:12, 19 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Pon 21:09, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Teraz czeka cię KUPA roboty
Rozbieranie , sprawdzanie , czyszczenie itd.
Ale jaka będzie satysfakcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:44, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
To wiem. Jednocześnie walcze z rudą na maluszkach. Zaskoczyła mnie jakość zabezpieczenia baku. Zero kurzu i syfu. Odkręcam korek a pod korkiem eleganckie sitko, wyjmuje sitko, a tam zero syfu, a bak ładnie zalany olejem. Niestety gorzej ze skrzynką narzędziową i skrzynką filtra powietrza bo zjadło je doszczętnie, ale siedzenie dość przyjemne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:48, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
|
Odświerzam, gdyż dużo się zmieniło .
Było jak było a teraz RED LADY 1961 z pełnym papiurkiem, tabliczką, silnikiem i ramą zgodnymi, wygląda tak jak widać.
Starałem się nawiązać do 61 ale nie trzy,małem się tego sztywno, tzn, żadnyc chińskich, czy współczesnych części poza linkami, ale amorki, osłona stacyjki i pare drobnostek od wersji późniejszych.
ENJOY:)
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 20:49, 19 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 12:58, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Po prostu piękna. Komu się nie podoba jego sprawa dla mnie to cudo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Nie 17:48, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
No i kurde SHLki się sypią jak z rękawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
template
|
Wysłany: Nie 18:58, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Felgi chromowałeś?? Możesz polecić jakiś zakład??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez template dnia Nie 18:59, 21 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 21:59, 17 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
|
Koła oczywiście chromowałem...a co do zakładu.
Robiłem w Częstochowie w dwóch zakładach, na pewno nie polecam galwanizera koło Huty Częstochowa.
Najpierw komplet felg zniszczył mi jego szlifierz z Rząsawskiej, bo otwory przeszlifował mi tak, że nyple przelatywały, a potem chrom położył tak, że został centymetrowej szerokości pas w poprzek felgi bez chromu od zawieszki, gdy zwróciłem mu uwagę, że zrypał sprawą, zaczął wymyślać, że mi łaskę robi, itd, wziął do poprawy i tak poprawił, że drugi chromiarz zdjął chrom ręką. Nie ma to jak ktoś Ci łaskę za prawie 600zł robi.
Drugi gość na ul. Rocha nie powiem , może bez rewelacji, ale poprawnie i ładnie, tyle że droższy.
A szprychy są natomiast ocynkowane na biało.
A tutaj pare fotek:
[link widoczny dla zalogowanych]
apropo fotek, na jednej z nich widac fotke, z drugim zbiornikiem w innej wersji malowania z pelnym boczkiem i bez tla pod logo.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 22:32, 17 Lis 2012, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 11:58, 18 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Piękna robota, widzę, że malowanie na bordowo jest coraz popularniejsze.
Mam pytanie odnośnie szkła lampy, czy uśmiech nie powinien być odwrotnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Nie 16:25, 18 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Jak dla mnie przekombinowałeś ze szparunkami na osłonach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 21:54, 18 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Smutna jakaś taka Odwróć szkło lampy i od razu będzie lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 2:14, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
|
Co do lampy to shlka jeszcze nie jest złożona w 100% jak widać.
Co do szparunków tak jak pisałem nie trzymałem się maksymalnie oryginalu. bo 100% oryginał już mam, zrobiłem tak jak mi się podobalo, a w/g mnie na blachach, ktore mialy przetłoczenie powinien być pełnej długości szparunek, bo jak jest jedynie w tylnej części, dla mnie wygląda jak niedokończona robota;) A tak szczerze...gdyby robić ją na 100% fabrycznie, to musiałbym dać okrągłe główki amorków przednich, korek w chromie, szklanki górne pomalować a nie chrom, zlikwidować osłonkę kluczyka stacyjki i boczki oraz osłonę łańcucha malować na srebrno siwy kolor a nie kremowy, ale wtedy czym by się wyróżniała od setek odremontowanych jako oryginał?
Grunt, że wszystkie części ma oryginalne. A krytykę rozumiem , bo zawsze się znajdzie ktoś, któremu coś się nie spodoba.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|