Autor |
Wiadomość
|
psycho-pablo2
|
Wysłany: Nie 12:16, 21 Wrz 2014 Temat postu: Co robić? Restaurować czy złomować? Szczątki M11 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
czy ktoś z was podjąłby się zadania kompletowania i restauracji tej kupki zdewastowanego złomu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 17:47, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Zakładam że dokumentów nie posiada ów motocykl. Ciężko będzie wskrzesić tą SHL-kę, ale nie jest to nie możliwe. Koszt uzupełnienia braków też będzie spory.
Najlepiej jest dobrze przejrzeć ramę, zbiornik i wahacz tylny. Jeżeli nie są przerdzewiałe jak ramka reflektora, to można by coś z tego zrobić.
Pozostaje jeszcze tylko kwestia dokumentów.
Ja bym się pobawił
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Nie 17:51, 21 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek_z94
|
Wysłany: Nie 18:27, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
To jeść nie woła, możesz się pobawić jeśli masz czas i pieniądze ; )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 18:39, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Taniej będzie kupić coś kompletnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Nie 18:44, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Gdzie zaczyna się pasja... tam kończy się ekonomia.
To Twoje słowa Paweł
Na pewno reanimacja tej SHL jest finansowo nieopłacalna. Ale ktoś tu kiedyś planował wskrzesić motór, w którym wyrosło drzewo przez ramę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 18:47, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
No tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gazownik
|
Wysłany: Nie 18:59, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Ta rama nie została trochę ucięta?
Ok co do pytania czy remontowa czy nie?... To zależy za ile ta kupka złomu, i czy uda ci się dorwac do innej kupki złomu . Jak tak kupka złomu jest za kilka groszy to warto ją łykną, jest szkło reflektora zaślepka na rol gaz, uzbrojona kierownica, przednie koło zawiecha...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Nie 19:19, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Na pewno została ucięta, dobre kilkanaście centymetrów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 19:21, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Zawsze jest warto restaurować. Mojej Osy to podejrzewam, że nawet na złomie by nie chcieli. Tak jak pisze Pawlasty i paweł gazela "Gdzie zaczyna się pasja... tam kończy się ekonomia". Ja bym tylko dodał, że im gorszy złom przywrócisz do życia, to tym większą będziesz miał satysfakcję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
buran
|
Wysłany: Nie 19:22, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Rama jest ucięta końcówka, wachacz tył od wfm pół blachy siedzenia.Ja bym tego nie robił.Decyzja należy do właściciela.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sigar
|
Wysłany: Nie 19:44, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradza
|
Witaj .Tą ramę sobie zostaw na pamiątkę ,kup coś lepszego do odnowienia będzie taniej i szybciej.Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 8:53, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Jeżeli przednie zawieszenie jest nie przerdzewiałe, to poszukaj kompletnej SHL bez przedniego zawieszenia.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomekSHL
|
Wysłany: Pon 11:48, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódzkie
|
Jeżeli nie ma żadnych papierów, to jak dla mnie ona warta jest max 100zł.
Do tylu ją kup i poszukaj innej do renowacji.
Widać, że była użyta do ciągnięcia jakiegoś woza, więc pewnie rama mocno nadwyrężona, skrzywiona, popękana, itd. Szkoda kasy na inwestycję w tą SHLkę, jest tysiące innych.
Odkręć z niej co się nada do użytku, a samą ramę wrzuć na strych i zapomnij na 50 lat o niej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
endrju
|
Wysłany: Pon 14:51, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieleń
|
Zgadza się - będzie dobrym "dawcą"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 7:12, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Gdyby nie obcięta rama to nic go nie różni od innych shl. Jak dla mnie starta farba, czy lekkie ogniska korozji tak, czy siak pod farbą wyglądają tak samo. Zostaje tylko problem ze spawaniem tyłu i trzeba się przyjrzeć miejscom mocowania silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|