Autor |
Wiadomość
|
equipatrol
|
Wysłany: Czw 14:22, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Mogę mieć podkładkę falistą o wymiarach 17mm/30mm, czy będzie odpowiednia?(oryginalnie: 17,5mm/26mm)
A drugie pytanie to czy pierścień uszczelniający jest gumowy i zakładany jest na tuleję odległościową, bo kupiłem 2 w skuterdębica i chcę się upewnić, że to jest to.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Czw 14:45, 10 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szczesk
|
Wysłany: Czw 15:05, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Ta uszczelka to zwykły oring, zakładany na tulejkę odległościową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Czw 15:10, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Gdzieś mi się rzuciło w oczy na forum, że nie jest to właśnie uszczelka o przekroju okrągłym... (?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Czw 15:21, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
są też o przekroju kwadratu/prostokąta.
w hurtowni jest "każdemu wedle potrzeb"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Czw 16:50, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
A w kwestii tej podkładki falistej o innych rozmiarach jakie macie zdanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 19:39, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Ja u siebie nie mam żadnej podkładki falistej. Z reszta jakie miałaby spełniać zadanie? Mam tam założoną taką szerszą podkładkę, którą po dokręceniu zębatki na wale zagiąłem aby wyeliminować odkręcenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 19:40, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Trudno powiedzieć czy się nada. Patrząc na to wszystko podczas montażu zmienia ona delikatnie swoje wymiary i nie bardzo widać co się z nią tam dzieje. Mierząc ją też ma inne wymiary w różnych miejscach co jest spowodowane jej kształtem.
Jeżeli masz możliwość sprawdzenia podkładki innego wymiaru, to zmontuj ją na sucho bez łańcuszka i sprawdź czy zębatka oparła się na frezach i czy podkładka nie trze o łożysko.
Jeżeli zależy Tobie na oryginale, to mogę podjechać do gościa co handluje używanymi częściami do motocykli i poszukać takiej
Towot, podkładka o której piszesz jest zabezpieczeniem nakrętki. Ta o której ja pisze nie dopuszcza do przesuwania się wału na boki. Z jednej strony opiera się o zębatkę, z drugiej o łożysko. Kapujesz !!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Czw 19:45, 10 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Śro 12:44, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
OK, mam już prawie wszystkie elementy, czekam na dostarczenie lewej kapy i mogę składać. Prawdopodobnie w przyszły weekend przysiądę z moim wujkiem, który ma doświadczenie i wiedzę w tej materii i przy buteleczce odrdzewiacza złożymy tego potwora.
Mam takie pytanie na co zwrócić szczególną uwagę i gdzie można popełnić najboleśniejsze błędy? Mam już podrukowane: katalog części i instrukcja obsługi + poradnik z osiary. Wiadomo, że na etapie składania mogą i pewnie pojawiają się jakieś ciekawostki przyrodnicze, stąd jestem ciekawy waszego zdania w tej materii.
W związku z tym, że nie wybrałem jeszcze metody upiększania silnika (z pewnością nie będzie to polerka), czy bezpiecznym jest szkiełkowanie po złożeniu silnika?
Czytałem, także wypowiedzi dotyczące płynów ustrojowych, ale tutaj także nie ma jednolitej recepty. Dlatego pytanie jakie oleje będą najlepsze dla serducha mojego motocykla (aby nie pojawiły się problemy kardiologiczne po wstawieniu go do ramy ) ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Śro 12:50, 16 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 20:19, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
A więc to po to się zalogowałeś na Osiarze?!
Ale do rzeczy, ja bym szkiełkował przed składaniem. Poza tym, mam nadzieję, że nie wyrzuciłeś starych łożysk. Weź je i przeleć pilnikiem zewnętrzne i wewnętrzne powierzchnie pierścieni. Potrzebne Ci to będzie do dystansowania wału i skrzyni biegów. Przy tych czynnościach najważniejsza jest szerokość, a jak będziesz miał łożyska, które luźno wchodzą w gniazda i na osie to ich po prostu nie powybijasz przy kilkukrotnym zdejmowaniu i zakładaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Śro 20:52, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
towot napisał: |
A więc to po to się zalogowałeś na Osiarze?! . |
Nie rozumiem (?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 21:45, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Widziałem, że na forum Osiara jest zarejestrowany nowy użytkownik "equipatrol", który po zarejestrowaniu się wcale nie odezwał, a teraz już wiem dlaczego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Śro 22:08, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
No tak, osa mi się podoba... ale drugi w kolejce do renowacji i pieszczenia będzie 125p Tu na forum ktoś umieścił linki i polecał osiarskie forum i tak się tam znalazłem. Szczerze powiem, że ceny os trochę mnie oniesmielaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 20:49, 17 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Mnie ceny na allegro wręcz przerażają. Myślę, że lepiej popytać, poszukać, przynajmniej ja tak zrobiłem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Czw 15:09, 24 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Taka mała prośba (jak zwykle ), czy istnieje możliwość aby któryś z forumowiczów zwymiarował miseczkę dociskową głównego wałka skrzyni biegów ?? Chyba, że ktoś ma na zbyciu to...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 16:14, 24 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
O którą część Ci dokładnie chodzi, ściągnij serwisówkę i podaj numer lub wklej jakieś foto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|