Autor |
Wiadomość
|
equipatrol
|
Wysłany: Czw 16:55, 24 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Tabela 7 pozycja 14.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 20:57, 24 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Ja u siebie w ogóle tego nie mam, także przyłączam się do prośby o zwymiarowanie. A czy ona w ogóle jest konieczna???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez towot dnia Czw 20:58, 24 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 21:15, 24 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Prawdopodobnie nie jest to potrzebne, współczesny uszczelniacz założony kołnierzem na nakrętkę trzyma się sam. Kielich o którym mowa zagniatało się na nakrętkę.
Ja u siebie mam kielich, ale będę remontował drugi silnik i z 'powodu braku kielicha będę testował opcję bez
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Czw 21:18, 24 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 17:48, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
To jak masz go marcoM11 na wierzchu to zwymiaruj chłopakom, ja mam gdzieś w garażu i ciężko będzie mi go znaleźć. Powiem tylko, że jest to zwykła wypukła blaszka, która dość ciasno wchodzi na uszczelkę. Swojej jeszcze nie zaginałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pią 19:22, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Z przyjemnością, ale mam założony na silniku w ramie.
Jak znajdę chwilę, to zdejmę pokrywę silnika i zobaczę czy uda się zdjąć wymiary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pią 20:31, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
MarcoM11 tak jak pisałeś, gumowy uszczelniacz trzyma się sam za kołnierz nakrętki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pią 21:23, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Nie dało mi to spokoju i byłem zwymiarować ten kielich
wewn. 22 mm
zewn. 37mm
wys. 5,5-6 mm
No i do kompletu zdjęcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Sob 10:25, 26 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzięki, pierwszy raz widzę tą blaszką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Pon 18:13, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Silnik pojechał na szkiełkowanie (cylinder piaskowanie), elementy takie jak rama i dodatki do piaskowania i malowania proszkowego. Nie wiem czy jest w tym coś rzeczywiście "dodatkowego", czy dałem się po prostu naciągnąć: ale wziąłem też podkład pod zasadniczą farbę, obie metodą piecową (?). Fotorelacja po powrocie części.
Dziś wysłałem również graty do "GALUXA" na wycenę.
Wiecie może jaki jest zazwyczaj termin realizacji takich zleceń?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Czw 18:21, 31 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Wto 11:41, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
Zdjęcie elementów po wypiaskowaniu, które będą pomalowane proszkowo (jeszcze dzisiaj jadą do lakierni).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 21:17, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
pięknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Wto 23:12, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Dobra robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 23:16, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Więc można powiedziec, że praktycznie 3/4 motocykla będzie proszkowo machnięte, mooże to i dobra myśl Czekamy na efekty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
equipatrol
|
Wysłany: Wto 23:47, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW
|
drix1994 napisał: |
Więc można powiedziec, że praktycznie 3/4 motocykla będzie proszkowo machnięte, mooże to i dobra myśl Czekamy na efekty |
...tak, szklanki górne amortyzatorów, lampa, błotniki, osłony boczne i bak będą lakierowane "tradycyjnie".
Rozumiem , że dla Ciebie za dużo w proszku (?).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 0:06, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Ja mam szklanki, osłony boczne w proszku i nie żałuję.
Szkoda że lampy nie dałem do proszku.
Polecam wszystko proszkować, jeśli się da i nie trzeba szpachlować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|