Autor |
Wiadomość
|
Marco
|
Wysłany: Śro 9:31, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Łożyska,łożyska i jeszcze raz łożyska Żadnych tulei. A jak to wszystko ma przytłumiać drgania ? Myślę że po takiej modernizacji moto będzie się prowadziło tak komfortowo jak pchanie taczki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 9:39, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
A tak poważniej, to nie lepiej i nie prościej pochodzić po sklepach i pokupować tuleje metalowo-gumowe od różnych samochdów i je dopasować do SHL?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Śro 17:31, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
najprościej zwymiarować wszystkie tulejki i z poliuretanu dotoczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Śro 19:30, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Scorpi i tak zrobi jak zamierzał. Nie popieram takich przeróbek ale ciekawi mnie co z tego wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
scorpi
|
Wysłany: Śro 23:08, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
W sportowych zawieszeniach tak sie robi. Wszystko na sztywno na łozyskach. drgania maja tłumić amortyzatory a nie gómy. nie mam zbyt miłych wspomnien co do efektu shimmee... Sam jestem ciekawy co z tego wyjdzie.
Propozycja dotoczenia z poliuretanu,... hmmm na poczatku tak miało być ale śruba któa by sie w takiej tulei ruszała wytarła by otwór i powiekszyła go przez co wracaja luzy. nałożyskach niepowinno być luzów.
Ten co proponuje mi gsa to niech wie ze na codzien jezdze xrv 750 i nie potrzebuje gejesa...
Juz pisałem ze robie co robie i nie ma co mnie odwlekac akurat od tego pomysłu...
A skoro piszecie ze nigdzie nie widzieliscie takiego rozwiazania to zobaczycie u mnie... moje małpy mój cyrk.
Co do stosowania silent bloków... tak poprostu było taniej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Śro 23:15, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
scorpi kumaty tokarz by ci to tak zrobił że by śruba straszna nie była.
śruba chodzi w tulejce metalowej , a tuleja z poliuretanu jest dwuczęściowa , ta metalowa tulejka jest zamknięta w środku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
scorpi
|
Wysłany: Śro 23:27, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Co to zmienia skoro i tak jest na sztywno. na łzysku tez bedzie.... do tego moze kalamitke w wachaczu do smarowania łozysk i wieczny temat....
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Śro 23:29, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
nie wiem co to daje , w autach się sprawdza , sam mam w skodzie wszystko na poliuretanie tak zrobione i jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Śro 23:30, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Pogadamy jak ci się rama rozleci i rozbijesz gniazda.
|
|
Powrót do góry |
|
|
scorpi
|
Wysłany: Śro 23:31, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 16:46, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
bardzo jestem ciekawy jak ci to wyjdzie i ile ostatecznie będzie cię to kosztowało.
Nie nie widziano takich rozwiązań nigdzie (poza główką ramy) bo uczą że tuleje ślizgowe montuje sie tam gdzie jest mały kąt skrętu i mała prędkość bo wtedy nie ma problemów ze smarowaniem.
No ale czekam na efekt końcowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cinek89
|
Wysłany: Sob 9:32, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kotlin
|
Chociażby w GS 500 tylny wahacz jest na łożyskach igiełkowych, więc takie rozwiązania istnieją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Sob 10:58, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Ja to bym w ogóle założył tylni wahacz od GS'a. A przód od Norton Manx'a.
|
|
Powrót do góry |
|
|
scorpi
|
Wysłany: Sob 12:12, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
do takich wypowiedzi uzywaj innego działu... amatorzy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Sob 13:22, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
scorpi napisał: |
do takich wypowiedzi uzywaj innego działu... amatorzy... |
Dla niektórych osób tutaj to mógłbyś co najwyżej buty wiązać. To po pierwsze.
Po drugie: kup sobie PORZĄDNY słownik ortograficzny i zacznij czytać książki, literaturę, cokolwiek, bo poziom twoich wypowiedzi jest dopiero AMATORSKI. Masz 28 lat a nie potrafisz poprawnie składać zdań. Przebrnąć przez te krzaki to nie lada wyczyn. Podejrzewam że Artur Scherbius byłby z Ciebie dumny. I daruj sobie teksty o dysleksji, bo dla mnie coś takiego nie istnieje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|