Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć .

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć . <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Marco
PostWysłany: Śro 9:31, 12 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Łożyska,łożyska i jeszcze raz łożyska Zdziwiony Żadnych tulei. A jak to wszystko ma przytłumiać drgania ? Myślę że po takiej modernizacji moto będzie się prowadziło tak komfortowo jak pchanie taczki Hyhy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Śro 9:39, 12 Wrz 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A tak poważniej, to nie lepiej i nie prościej pochodzić po sklepach i pokupować tuleje metalowo-gumowe od różnych samochdów i je dopasować do SHL?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 17:31, 12 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

najprościej zwymiarować wszystkie tulejki i z poliuretanu dotoczyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Śro 19:30, 12 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Scorpi i tak zrobi jak zamierzał. Nie popieram takich przeróbek ale ciekawi mnie co z tego wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Śro 23:08, 12 Wrz 2012 Temat postu:


Gość




W sportowych zawieszeniach tak sie robi. Wszystko na sztywno na łozyskach. drgania maja tłumić amortyzatory a nie gómy. nie mam zbyt miłych wspomnien co do efektu shimmee... Sam jestem ciekawy co z tego wyjdzie.

Propozycja dotoczenia z poliuretanu,... hmmm na poczatku tak miało być ale śruba któa by sie w takiej tulei ruszała wytarła by otwór i powiekszyła go przez co wracaja luzy. nałożyskach niepowinno być luzów.

Ten co proponuje mi gsa to niech wie ze na codzien jezdze xrv 750 i nie potrzebuje gejesa...

Juz pisałem ze robie co robie i nie ma co mnie odwlekac akurat od tego pomysłu...

A skoro piszecie ze nigdzie nie widzieliscie takiego rozwiazania to zobaczycie u mnie... moje małpy mój cyrk.

Co do stosowania silent bloków... tak poprostu było taniej.
Powrót do góry
holipa
PostWysłany: Śro 23:15, 12 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

scorpi kumaty tokarz by ci to tak zrobił że by śruba straszna nie była.
śruba chodzi w tulejce metalowej , a tuleja z poliuretanu jest dwuczęściowa , ta metalowa tulejka jest zamknięta w środku Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Śro 23:27, 12 Wrz 2012 Temat postu:


Gość




Co to zmienia skoro i tak jest na sztywno. na łzysku tez bedzie.... do tego moze kalamitke w wachaczu do smarowania łozysk i wieczny temat....
Powrót do góry
holipa
PostWysłany: Śro 23:29, 12 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

nie wiem co to daje , w autach się sprawdza , sam mam w skodzie wszystko na poliuretanie tak zrobione i jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Śro 23:30, 12 Wrz 2012 Temat postu:


Gość




Pogadamy jak ci się rama rozleci i rozbijesz gniazda.
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Śro 23:31, 12 Wrz 2012 Temat postu:


Gość









Powrót do góry
picek
PostWysłany: Czw 16:46, 13 Wrz 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

bardzo jestem ciekawy jak ci to wyjdzie i ile ostatecznie będzie cię to kosztowało.
Nie nie widziano takich rozwiązań nigdzie (poza główką ramy) bo uczą że tuleje ślizgowe montuje sie tam gdzie jest mały kąt skrętu i mała prędkość bo wtedy nie ma problemów ze smarowaniem.
No ale czekam na efekt końcowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cinek89
PostWysłany: Sob 9:32, 15 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kotlin

Chociażby w GS 500 tylny wahacz jest na łożyskach igiełkowych, więc takie rozwiązania istnieją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Sob 10:58, 15 Wrz 2012 Temat postu:


Gość




Ja to bym w ogóle założył tylni wahacz od GS'a. A przód od Norton Manx'a.
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Sob 12:12, 15 Wrz 2012 Temat postu:


Gość




do takich wypowiedzi uzywaj innego działu... amatorzy...
Powrót do góry
Jaca
PostWysłany: Sob 13:22, 15 Wrz 2012 Temat postu:


Gość




scorpi napisał:
do takich wypowiedzi uzywaj innego działu... amatorzy...


Dla niektórych osób tutaj to mógłbyś co najwyżej buty wiązać. To po pierwsze.

Po drugie: kup sobie PORZĄDNY słownik ortograficzny i zacznij czytać książki, literaturę, cokolwiek, bo poziom twoich wypowiedzi jest dopiero AMATORSKI. Masz 28 lat a nie potrafisz poprawnie składać zdań. Przebrnąć przez te krzaki to nie lada wyczyn. Podejrzewam że Artur Scherbius byłby z Ciebie dumny. I daruj sobie teksty o dysleksji, bo dla mnie coś takiego nie istnieje.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny Strona 7 z 10

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć .
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group