Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 12:58, 21 Lip 2010 Temat postu: [M11] 1965r |
|
|
|
Witam:)
Mam parę pytań na temat shl:D A więc posiadam shl m11 (3 biegową)
1965 rok:D Stała ona ponad 25 lat w szopie:D Była ona przez ten cały czas bez świecy Wyciągnąłem ją 3- 4 miesiące temu:p I wziąłem się za jej naprawę. Najpierw nie było iskry lecz wymieniłem parę rzeczy i już jest iskra:d Teraz mam problem z odpaleniem jej raz odpaliła na popych i pochodziła ok 10 sekund i zgasła a teraz znowu nie chcę odpalić nawet na popych:D Wydaje mi się że gaźnik jest dobry cały czas mi zalewa świece czymś czarnym i nie wiem co dalej zrobić aby ja odpalić Doradźcie mi co mam zrobic!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 17:25, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
ładnie motóra poprosić, może zapali
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 17:46, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Rozbierz silnik i wyczyść
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Śro 17:47, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:14, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
nie chce rozbierac silnika poniewaz nie był on nigdy rozbierany i wydaje mi sie że posiada plomby:d i jest wiecej warty:p jakieś inne sposoby bez rozbierania silnika!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 20:43, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
To nie rozbieraj, najwyżej nie będziesz jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:45, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
a to nie da sie jakos inaczej tylko taki sposub?? a i jeszcze nie dodałem że dzisiaj jak ją kopnołem to mi strzeliła ogniem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 21:16, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Hmm, jest na forum duuużo tematów na własnie taki temat, że świeca czarna a moto strzela itp itd, warto poczytać i poanalizować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:27, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
właśnie nie moge sie tego doszukac:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 21:49, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Hmm, a tak wogóle to zapraszamy najpierw do powitalni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:56, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
czyli gdzie bo ja tu się niewiele znam bo ja od dzisiaj tutaj:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lolas
|
Wysłany: Śro 21:57, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice, Łódzkie
|
w Ogólne masz dział powitania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 1:13, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Hary270, stary dwusuwowy silnik prosty jak budowa cepa. Iskra na świecy jest, waha w baku to juz połowa sukcesu. Gaźnik wyczyść i ureguluj jak trzeba, zapłon ustaw i nie ma co się modlić nad tym. Przede wszystkim Jak motor stał kupe lat nie palony i bez świecy, nie wiadomo jak silnik/ cylinder wygląda w środku. I Pieprzyć te plombe, , Kawałek blaszki z drutem nie świadczy o stanie motoru i chyba nie zwiekszy znacząco jego wartości. jak chcesz jeździć to prędzej czy później będziesz musiał sie jej pozbyć.
Na tym forum i na innych stronach znajdziesz Tematy w których były omawiane typowe niedomagania silników. Poczytaj, pokombiuj sam, nikt gotowej odpowiedzi Ci nie da. mam poskanowanych kilka ksiązek o naprawach motorów, z chęcią udostepnię.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Czw 7:24, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Jak motocykl dlugo stał to może zalej silnik benzynką znaczy skrzynię korbową a później wszystko spuść korkiem na dole.... bo osad może tam jakiś jest a tak to przepluczesz i może coś pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 13:28, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Jutro mam troche czasu to sciagne narazie cylinder i zobacze co tam się dzieje:d
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 15:07, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
hary zanim zaczniesz cokolwiek rozkręcać to popatrz jakie oznaki ma twój motocykl- nie bardzo rozumie dlaczego doradzają ci od razu rozkręcanie, bo wcale nie jest to wszystko takie proste, w szczególności wyregulowanie gaźnika pegaz to wyższa szkoła jazdy.
weź nową dobrą świece i zobacz czy ma iskrę , jesli tak to -
1 wkręć ją przelej lekko gaźnik i próbuj odpalić
a- jeśli załapie i zgaśnie za chwile wykręć świece i zobacz jak wygląda
b- jesli nie zapapie po kilku kopnięciach również wykręć świece i zobacz jak wygląda
ad a - świeca mokra czarna oznacza konieczność regulacji gaźnika
ad b - po oględzinach coś napiszę
pamiętaj jeśli motocykl zacznie pracować zapamiętaj jak pracuje (czy reaguje na dodanie gazu i jaki dźwięk przy tym wydaje, czy strzela w gaźnik)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|