Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1966 - Mój pierwszy remont SHL

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] 1966 - Mój pierwszy remont SHL <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Ak_Habitat
PostWysłany: Nie 23:47, 15 Mar 2015 Temat postu: [M11] 1966 - Mój pierwszy remont SHL


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

W Sobotę postanowiłem rozebrać mój motocykl żeby dokładniej przyjrzeć się stanowi technicznemu oraz żeby każdy kto ma ochotę mógł sam ocenić i pomoc mi w przywracaniu życia tego sprzętu:) Po pierwszych oględzinach widzę że czeka mnie sporo pracy więc jeszcze bardziej się ciesze! Od razu proszę forumowiczów o jak najwięcej podpowiedzi na co powinienem zwracać szczególną uwagę, o braki w kompletności, podsyłanie pomocnych materiałów oraz fachowe porady co gdzie zrobić i jak to powinno wyglądać (czytam o tym dużo)ale już wspominałem ze to moja pierwsza SHL więc jeszcze nie poznałem dogłębnie tematu. Celem jest odzyskanie jak najwierniejszej kopii oryginału. W tygodniu postaram się popracować nad ramą i powoli zacznę się interesować piaskowaniem.Poniżej trochę zdjęć na dzisiaj tyle i z góry dziękuje za pomoc. Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pon 0:29, 16 Mar 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Na przeróbki i nieudolne sprawy pewnie już sam zwrociłeś uwagę.
To co zauważyłem:
Brak mocowania tablicy na tylnym blotniku
Podnóżki kierowcy od WSK, o lewej tylnej przeróbce nie wspomnę Mruga
Zębatka tył do wymiany najlepiej z przednią i łańcuchem do kompletu
Silnik nie jest z 66r jak na tabliczce, jest z wcześniejszego rocznika
Podstawa akumuletora prawdopodobnie ucięta, pewnie celem montażu akumulatora innego wymiaru niż oryginał
Tłumik do wymiany, skrzynka narzędziowa raczej też nie do uratowania.
Jest potencjał na ładny motocykl.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Pon 18:38, 16 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ak_Habitat
PostWysłany: Pon 9:03, 16 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

Mam jeszcze jedną rame awaryjną więc jeszcze dokładnie przeswietle bo przy tej dlubania a dlubania... Swoja droga maja ludzie fantazje:) Naped oczywiscie bedzie nowy wiec o tym nie mysle za to slinik mnie zmartwil bo chociaz wiedzialem ze nie byl z tej ramy za to myslalem ze to z m11 ktoc mi powie cos wiecej o tym silniku? Wydech tez dokupie jak tylko znajde dobre zródlo czesci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drut66
PostWysłany: Pon 12:36, 16 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieścisko

Silnik jest od M11 tylko montowany był we wcześniejszych rocznikach..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ak_Habitat
PostWysłany: Wto 21:55, 17 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

Dobry wieczór. Dzisiaj udało mi się odzyskać z 2 ramy metalową osłone łańcucha w całkiem niezłym stanie jest nawet jakieś oznaczenie na gumowej części MII 1438 niestety częsci bezpośrednio stykającej się z silnikiem nie posiadam (wpisana na listę pożądania:)) dodatkowo była walka z ramą która dostała nowe tulejki z gniazdami podnóżek ponieważ stare były w opłakanym stanie. Co do silnika to chyba taki zostanie ale jeśli ktoś może podesłać w jakich latach był montowany i jego oznaczenie bede wdzięczny jak i za info o dobrym lakierniku z lubelskiego lub okolic Warszawy. Zdjęcia obudowy dodałem do katalogu. Pozdrawiam!Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubster1983
PostWysłany: Wto 22:16, 17 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Dobry lakiernik z lubelskiego to tylko Kickstarter (okolice Świdnika). Wpisz sobie w Youtube "Kickstarter malowanie motocykli" i zobaczysz jego prace. Jest najlepszy ale za jakość się płaci :-) Na końcu filmu są namiary

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bylin
PostWysłany: Śro 9:51, 18 Mar 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Ak_Habitat napisał:
niestety częsci bezpośrednio stykającej się z silnikiem nie posiadam (wpisana na listę pożądania:))

Nie baw się w szukanie oryginału - najczęściej jest w fatalnym stanie.
Ja kupiłem współczesne zamienniki - tak do klasycznej M11, jak i M11W. Dobre kopie robi użytkownik z allegro o nicku miszelk85. tel. 889587482
Ogólnie brałem też od niego nity do tabliczki znamionowej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bylin dnia Śro 9:52, 18 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ak_Habitat
PostWysłany: Nie 12:36, 22 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

Ostatnio dużo siedzę w pracy wiec i czasu mało ale w ten weekend rozebrałem 2 SHL i już mam zawieszenie przednie plus lampa która wydaje się być w dobrym stanie, licznik pojemnik na narzędzia i na akumulator (wydaja sie być kompletne i spokojnie nadające się do odnowienia), przy ramie dzięki tacie została naprawiona podnóżka po lewej stronie która byłą oberwana i obdarowana jakimiś spawami. Po naprawie wygląda całkiem dobrze. Blacha jeśli dobrze pamiętam to 2,5 więc porządnie. teraz zaczynam kompletować części do piaskowania i napraw blacharskich. kilka zdjęć jak to wygląda teraz niżej jak i wcześniej proszę o opinie i rady Pozdrawiam:)
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Nie 16:42, 22 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Tą osłonę łańcucha co masz to z jakiej blachy? Z 1mm czy 0,5mm? Takiej jak Ty masz były dwa rodzaje (w samym 1966 roku) .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ak_Habitat
PostWysłany: Nie 20:04, 22 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

Niestety nie wiem. Jak będe w garażu to sprawdze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ak_Habitat
PostWysłany: Pon 8:57, 25 Maj 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

Wracam do remontu po przerwie:) Z nowych rzeczy mam już gotowe siedzenie oraz wysłałem koła do renowacji kiedy dostane już gotowe wstawię zdjęcie jak wyszło. Rozebrałem amortyzatory i sprężyny są całe i niestety będę musiał dokupić 2 pierścienie do teleskopów i tutaj pytanie ktoś coś poleca? wie w tym temacie i czy dostane take części? W najbliższych czasach zacznie się remont kapitalny silnika oraz piskowanie i malowanie. Na dzisiaj tyle. Co do blachy osłony to raczej 0,5 bo to cieniutki kawałek blachy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ak_Habitat dnia Pon 8:59, 25 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 13:54, 25 Maj 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Z pierścionkami jest ciężko. Chyba jeszcze nikt niczego tam nie dopasował, więc zostaje przeszczep z innej pary amorków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Pon 14:41, 25 Maj 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Jeżeli faktycznie masz 0,5mm sprawdzane suwmiarką, to masz niesamowicie rzadką osłonę do shl M11.
Takie (0,5mm bez przetłoczeń-później dołożono przetłoczenia, bo bez przetłoczeń okazały się bardzo giętkie) występowały tylko 1966 i to bardzo krótko.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rudyweteran dnia Pon 14:42, 25 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ak_Habitat
PostWysłany: Pon 18:43, 25 Maj 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

Pomyłka jednak 1mm więc nic niesamowitego:) a co do pierscieni bede musiałposzukac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ak_Habitat
PostWysłany: Pią 19:29, 17 Lip 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

Witam. Po przerwie wracam do Shlki. Ze spraw gotowych koła wróciły z renowacji więc zostaje tylko ubrać je w gumy( muszę poszukać czegoś lepszego niż chinole ktoś?coś?) oraz mam gotowe siedzenie które moim zdaniem wyremontowane bardzo dobrze. nie dużo tego ale cieszy:) teraz czas na silnik chociaż czasu mam zdecydowanie deficyt. Lakiernika też już znalazłem więc mam nadzieje że jakoś ruszymy z postępami:) Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1966 - Mój pierwszy remont SHL
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group