Autor |
Wiadomość
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 19:25, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Idziesz w dobrym tempie do przodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:31, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
CZESIO1958 napisał: |
Idziesz w dobrym tempie do przodu |
Znaczy się wlokę pomalu do przodu
Staram się jak mogę wiec fotki zdarta opona, dętka już sparciała.... wyczyszczona obręcz i błotnik myślałem ze będzie lepiej ale narazie jednak robię z niej sprzet byle by jeździł
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
No i po pierwszej warstwie Hammerita
[link widoczny dla zalogowanych]
Kichna jakość ale coś tam widać Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Nie 10:27, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Jak dla mnie w dobrym
Ja nie mam tak dobrego tempa z moim Junakiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:17, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
Dziś kiljne kilka chwil poświęcone SHLce
Odkręcona kierownica, podczyszczone mocowania kierownicy, klamki, i inne dodatki co się na kierownicy znajdują
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomalowany bak (jedna wielka zaprawka czarnym Hammeritem ale planuję kiedyś gruntowny remont...) pomalowany wahacz przedni, oraz znalezione na strychu stare ale to stare opony... może ktoś chce kupić ... oraz drugi raz pomalowana felga
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 15:15, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
Ciąg dalszy posuwania się do przodu małymi kroczkami, roznegliżowałem Helkę do zera została nawet bez bielizny
Pomalutku czyszczę i maluję fotki pokażą co wyprawiam
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Niestety nie mam fotek z malowania... podnóżki, tylnego wahacza, przednich widełek, czarnych szklanek amorów... reszte w przyszłym tygodniu po świętach Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 1:45, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
Troszkę już podmalowane, troche poczyszczone.. a oto efekty....
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 1:46, 05 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Pią 21:19, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Popraw spaw ramy i mocowania silnika bo nie wyglądają ciekawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 0:01, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
wild napisał: |
Popraw spaw ramy i mocowania silnika bo nie wyglądają ciekawie. |
Spawy ramy są ok... mocowanie podnózek tył było już przez kogoś naprawiane... ale poprawiłone...mocowanie silnika dorobione nowe i również pospawane. Błotnik tylni pękniety.. lecz już pospawany i wszystko pomalowane czarnym podkładem antykorozyjnym
Teraz przyszedł czas na malowanie Hammeritem obreczy koła tylnego... mycie łożysk zakładanie nowego smaru. lub wymiana łożysk na nowe. Uzupełnianie braków i zabranie się za silnik który w częściach leży w kartonie i składanie całosci do tzw kupy Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:47, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
Po małych poszukiwaniach zakamarków domu.... znaleziono nastepujące brakujące części:
- dwa kaski typu orzeszek
- drugi gaźnik PEGAZ
- gaźnik do WFM 125 plus tłok i cylinder WFM 125
- piasta do JUNAKA plus 36 szprych
- cewki i moduł zapłonowy SHL M11 (brakujące ogniwo do mojej SHL)
- drugi tłumik (pordzewiały)
- gumę baku
- rolgaz typu WSK
- króciec gaźnika
- kranik z odstojnikiem niewiadomego modelu
Następne poszukiwania w poniedziałek zostało do przeszukania kilka pudeł, i dwie szafy
Oraz mała pamiątka SHLowska
Wujek z SHL M11 z silnikiem Wiatra
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 13:49, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 15:18, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
ploter napisał: |
h
- cewki i moduł zapłonowy SHL M11 (brakujące ogniwo do mojej SHL)
|
ciekawe zapłon elektroniczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:30, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
|
bitels napisał: |
ploter napisał: |
h
- cewki i moduł zapłonowy SHL M11 (brakujące ogniwo do mojej SHL)
|
ciekawe zapłon elektroniczny |
Ajjj źle się wyraziłem... Magneto było... brakowało tego co trzyma cewki wraz z cewkami i platynkami
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 16:32, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 23:26, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
Fotka
Ale klimat, jak masz to daj więcej
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 10:01, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
A jaki finał tej całej pracy?? Każdy na pewno jest ciekawy jak udało ci się ją odrestaurować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ploter
|
Wysłany: Nie 0:17, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Finał jeszcze daleki ponieważ praca i praca i czasu brak to stoi w miejscu
Zrobiłem z braciszkiem piaskarkę i będę szkiełkował poszczególne elementy aluminiowe a potem składanie....
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ploter
|
Wysłany: Pią 0:44, 25 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Panowie i panie wielki powrót SHL na warsztat... niestety przez prawie 10 lat brak czasu na cokolwiek co związane z SHL z gruntownego remontu.... aż do obecnego dnia...
Ponieważ 10 lat temu rozebrałem tą maszynę i podczyściłem... więc stwierdzam iż zrobiłem jej na dobrze... bo nigdzie nowej rudej nie widać.
Skończyłem składać piaskarkę kabinową i będę gruntownie czyścił wszystkie dostępne części typu rama, bak, błotniki.
Po zmianie ścierniwa na szkiełko polecimy z piastami kół oraz elementami aluminiowymi.
Gdzie mogę znaleźć informacje które części były polerowane które chromowane a które ocynkowane ??
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|