Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:08, 08 Lut 2012 Temat postu: M11 reaktywacja-mateusz50007 |
|
|
|
Dziś właśnie zabrałem się za remont mojej poczciwej elki która dostałem od wujka niestety jest ona zdekompletowana i brakuje mi do niej dużo części. Mam już rozebraną cała ramę i silnik.
I zaczęły się właśnie pierwsze wątpliwości po przejrzeniu alledrogo mianowicie
czy warto pokusić się o tą instalację(u mnie nie ma najmniejszego kabelka) [link widoczny dla zalogowanych]
brakuje mi również takiego przełącznika [link widoczny dla zalogowanych] ,kranika [link widoczny dla zalogowanych] oraz wszystkich linek [link widoczny dla zalogowanych]
Czy warto kupować wymienione prze ze mnie towary czy może lpiej szukać czegoś innego?
Z góry dzięki za informację.
ps. foty będą jutro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gabste91
|
Wysłany: Śro 18:15, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
części jak części troszkę chińszczyzna zalatują ja osobiście szukał bym niektórych czesci oryginalnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
template
|
Wysłany: Śro 18:32, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Współczesne kraniki to okropne dziadostwo. Ja bym poszukał jakiegoś używanego ale z epoki.
Możesz poszukać też części w [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 18:55, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Instalacja wygląda na możliwą a i cena nie jest z kosmosu ja bym brał gdybym był w takiej sytuacji jak Ty. żeby zrobić samemu najlepiej jest mieć starą na wzór.
Przełącznik kup lepiej chromowany [link widoczny dla zalogowanych] jest ładniejszy.
Kranik taki sam mam w Gazeli i nie narzekam, nie cieknie i działa prawidłowo jak liczysz się z każdym groszem to jest najlepsze rozwiązanie bo oryginały są bardzo drogie a jak do tego kupisz bubel cieknący to będzie całkiem wtopa. Na początku z nowymi kranikami trzeba się liczyć z zapychaniem bo uszczelka się dopasowuje, później jest OK.
Linki to już kwestia szczęścia bo czasami trochę się różnią a w sprzęgłowej potrafi przy pierwszym naciśnięciu wysunąć się ten wałeczek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:06, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
dzięki za informacje.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 20:54, 08 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Śro 22:49, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Myślę, że i bez starej instalacji na wzór nie jest zbyt skomplikowane odtworzenie jej Wystarczy trochę wyobraźni i logiki. Na Twoim miejscu spróbowałbym zrobić samemu. Ja za materiały zapłaciłem 30zł, robota na 2 godziny i 3 piwa Do tego dochodzi jeszcze satysfakcja z własnej pracy. Jeśli chcesz to mogę podesłać Ci kilka zdjęć jak to wygląda(może wrzucę w swoim temacie remontu), na pewno ułatwi Ci pracę, a schemat znajdziesz w Pancewiczu na stronie 167.
Co do reszty to na pewno lepiej będzie wyglądał chromowany przełącznik, mój wygląda na zwykłe aluminium, ale wypolerowałem go filcem i ładnie wygląda Spotkałem się z opinią, że współczesne linki to "jednorazówki", które po sezonie trzeba wymieniać i lepiej jest się zaopatrzyć w zakładach, które specjalizują się w dorabianiu linek do zabytków.
Jeśli zależy Ci na oryginalności to zainwestuj w kranik z epoki, choć to wydatek najmniej dwukrotnie większy niż ten, co pokazałeś. Ale myślę, że warto
Co najważniejsze - przy remoncie lepiej zainwestować trochę więcej w porządne części, niż kupować chińszczyznę... bo SHL'ka podziękuje, a w przeciwnym wypadku się zemści
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Śro 22:49, 08 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Czw 0:01, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
Od siebie dodam, że metr przewodu elektrycznego 1,5mm kosztuje około 1,2zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 16:51, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Pole do popisu i inwencji jest
powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:16, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
Pawlasty był bym wdzięczny za te zdjęcia napewno by wiele pomogły.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:30, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
|
Witam panowie ostatnio zajrzałem do mojej shl-ki po bardzo długim czasie i zaintrygowała mnie pewna kwestia otóż czy w m11 linka od prędkościomierza idzie do tylnego koła?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pią 20:53, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
TAK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 23:39, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|