Autor |
Wiadomość
|
świdro
|
Wysłany: Śro 9:00, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Maj 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
halcik napisał: |
Dlatego moje pytanie jak pracuje na wolnych obrotach. Cały sezon przed Tobą szerokiej drogi |
Na "zapalonym" ssaniu wolne obr byly spoko i może mnie to zmyliło.
BTW: ciekawa budowa tego gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 9:40, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zadbaj o szczelność kadłuba sprawdź jak się to sprawdza. Pracuje wtedy poprawnie i daje się ładnie regulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
świdro
|
Wysłany: Śro 9:49, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Maj 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
halcik napisał: |
Zadbaj o szczelność kadłuba sprawdź jak się to sprawdza. Pracuje wtedy poprawnie i daje się ładnie regulować |
Na moje szczęście (w sumie właściciela) widać że gaźnik nie został mocno zmęczony. Wszystko wygląda bdb. Co do uszczelnienia to jestem spokojny- zrobiłem chyba wszystko co potrzeba. Jeszcze próby drogowe i będzie na gotowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|