Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->piotrowski - SHL M11 LUX

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
piotrowski - SHL M11 LUX <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
piotrkovski
PostWysłany: Wto 14:10, 07 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

W tym tygodniu zaczynam remont. Będzie to mój pierwszy projekt tego typu, więc wszelkie rady są bardzo mile widziane, dziś z racji braku czasu zrobiłem jedynie małą dokumentację fotograficzną, na stan przed remontem.
Czy poza w/w nieoryginalnym cylindrem, jest coś co nieoryginalnego?
Np. Licznik, nie jestem pewien czy on pochodzi od SHL'ki czy nie jest przypadkiem od WSKi
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] | [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Wto 14:17, 07 Kwi 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Sliczna.
Licznik jest oryginał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Wto 18:34, 07 Kwi 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Od czego zamierzasz zacząć remont?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 21:23, 07 Kwi 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

A licznik nie powinien być w KPH? Felgi i półka też powinny być w chromie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz972
PostWysłany: Wto 22:00, 07 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Z którego roku ta shl-ka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martinez
PostWysłany: Śro 0:00, 08 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Maszków/Kraków

Fajna maszyna.Powodzenia i wytrwałości w renowacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrkovski
PostWysłany: Śro 20:27, 08 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

Moderator widzę czuwa, i wydzielił Padam
Plan mam taki:
Rozłożyć wszystko do ramy.
Przegląd silnika
Przegląd sprzęgła
Przegląd skrzyni biegów
Kosmetyka tj. chromowanie kierownicy i felg i półki (skoro takie być powinny, wybaczcie laikiem jestem), lakierowanie błotników i owiewek, ogarnięcie baku.
Reszta chromów jest tak zeżarta, że kąpiel w coca coli powinna przywrócić blask Wesoly
Złożenie
Rejestracja na żółte blachy
JAZDA!!
SHL'ka wg. tabliczki znamionowej jest z 64'


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrkovski dnia Czw 10:46, 09 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 21:22, 08 Kwi 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Tabliczkę znamionową masz po angielsku, czy po polsku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrkovski
PostWysłany: Śro 21:32, 08 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

Tabliczka jest po polsku
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrkovski dnia Śro 21:34, 08 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pią 23:22, 10 Kwi 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Na Twoim miejscu najpierw bym ją odpalił. Po co lakierować skoro jest w dobrym stanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Sob 8:39, 11 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

Według mnie to albo malować całość, albo wcale. Ja raczej jestem za malowaniem (tylny błotnik wypaprany pędzlem) No i jeśli chodzi o "jazdę" to silnik trzeba zrobić.
Jak są na nią papiery to po co rejestrować na żółto? Po za fajną tablicą i bezterminowym przeglądem, to tylko koszty i ograniczenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bromba111 dnia Sob 8:50, 11 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Sob 8:41, 11 Kwi 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Z resztą jak chcesz malować to powstrzymywać Cię nie będę ale zamień się ze mną bo szukam części w oryginalnym dobrym lakierze. Potrzebny jest mi zbiornik i przedni błotnik, w zamian mogę Ci wysłać części przygotowane do mapowania + gratisy jakie będziesz potrzebował Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 9:06, 11 Kwi 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Maciej, na moje oko to motocykl nie ma juz oryginalnego lakieru. Szparunek na zbiorniku i tylnym blotniku był malowany przez kogoś niewprawionego, a przedni błotnik raczej nie wygląda tak pięknie żeby go zakładać bez malowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->piotrowski - SHL M11 LUX
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group