Autor |
Wiadomość
|
PiotrG
|
Wysłany: Pią 19:27, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
Dziwne jest to, ze bagaznik nie jest zardzewialy tylko chrom sie luszczy. Zaryzykuje i pochromuje bez miedziowania, ale tylko bagaznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Marco
|
Wysłany: Sob 11:10, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Jak będziesz trzymał motocykl w suchym, przewiewnym garażu, to nie powinno się nic dziać z chromem.
Raczej też miedzi nie mam na moich elementach, do tej pory jest wszystko ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bodzys
|
Wysłany: Wto 21:27, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ten bagażnik z alle.... jest z cieńszej rurki i pręty też. Rurka powinna mieć fi 11mm a prety fi 7mm a to z nierdzewki ma 10mm i 6mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marco
|
Wysłany: Wto 23:07, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Czy na oko po zamontowaniu jest widoczna różnica? Moim zdaniem nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PiotrG
|
Wysłany: Czw 13:55, 01 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
Witajcie! po dluzszej przerwie
Z braku czasu remont musialem odlozyc na kilka ladnych miesiecy.
Ale do rzeczy...
Blachy ostatecznie spakowalem i wyslalem do KickStartera
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak wyglada silnik przed rozbiorka..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PiotrG dnia Czw 14:14, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PiotrG
|
Wysłany: Pią 22:30, 02 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
No i wreszcie nadszedl dlugo oczekiwany czas na demontaz serca Heleny.
Po demontazu glowicy i cylindra ukazal sie mocno sponiewierany tlok,
[link widoczny dla zalogowanych]
Cylinder na szczescie nie oberwal i jest bez rys. W poniedzialek wal z cylindrem pojedzie do DOR-MAR-u.
Ponizej kilka fotek z demontazu,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I moj napredce zmontowany sciagacz magneta
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PiotrG dnia Pią 22:35, 02 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PiotrG
|
Wysłany: Wto 22:50, 13 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
Dzis odebralem wal i cylinder od szlifu
Calosc byla w nominale z epoki
Cylinder ze wzgledu na zuzycie otrzymal drugi szlif.
Tlok polskiej produkcji owalizowany osobiscie przez szlifierza... recznie! nie wiem co o tym myslec... w kazdym razie zapewnial, ze bedzie OK....
Koszt szlifu 500 PLN-ow.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzis odebralem tez elementy silnika od szkielkowania.
Oto wybrane...
Cena szkielkowania silnika 170 PLN-ow.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu przygotowanie do polerki
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
halcik
|
Wysłany: Wto 23:58, 13 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2268
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Za szlif i regenerację zapłaciłem jak za zboże. Dużo polecanych zakładów robi taniej. Ale fakt o owalizowaniu nie slyszalem. Widać ślady ingerencji na tłoku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PiotrG
|
Wysłany: Śro 10:17, 14 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
Lubinski z Ilawy szlifuje calosc za 280zl na tlokach CX lub cos w tym stylu, nie pamietam juz. W kazdym razie sam szlifierz jak i tloki ktore montuje nie ciesza sie w ostatnim czasie dobra opinia.
DOR-MAR rzezczywiscie jest drogi, ale rowniez polecany przez inne fora.
Jako, ze jestem z Poznania zawiozlem calosc osobiscie. Na miejscu okazalo sie, ze DOR-MAR to szlifiernia walow. Cylindy szlifuje inny zaprzyjazniony z nimi warsztat, mieszczacy sie nieopodal. No to i cylinder zawiozlem osobiscie.
Przywital mnie starszy jegomosc w zasadzie powinien byl juz siedziec na emeryturze i wnuki bawic Powiedzial tak, ze albo jego tlok z jego owalizacja i bedzie na to gwarka albo inny tlok bez gwarki.. Tloki ktore on stosuje sa z dobrego materialu i nie mial z nimi problemow.
Zaleca stosowac mieszanke 1:25 przez caly okres uzytkowania. Po odpaleniu jezdzic, nie meczyc maszyny na postoju.
Wypytywal do czego bedzie mi sluzyl cylinder tzn. czy do motocykla czy traktora lub innej maszyny. Dlaczego? a dlatego, ze w zaleznosci od przeznaczenia stosuje rozne pasowania!
Kilka fotek tloka w roznych plaszczyznach:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ruszi
|
Wysłany: Śro 13:46, 14 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
przecież łok ze zdjęć to dokładnie tłok CX (crossimpex)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PiotrG
|
Wysłany: Śro 13:57, 14 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
nie wiem co mam powiedziec.... W kazdym razie twierdzil, ze on tloki owalizuje recznie, a jak ktos zalozy tlok nieowalizowany sprzeta sie zacieraja...
A tak wyszly pokrywy,
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gazela
|
Wysłany: Śro 14:54, 14 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Pięknie.
A tłok masz moim zdaniem najlepszy na rynku.
U mnie CX się sprawdza w każdym moto.
To owalizowanie to bujdy, bo jak można coś zrobić ręcznie.
Ale się nie przejmuj, masz trochę większy luz i gitarra.
Będzie śmigał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ruszi
|
Wysłany: Śro 15:04, 14 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
ja jeździłem na jednym CX i bez zastrzeżeń. ogólnie nie ma dramatu. to że komuś puchnie tłok itp to mogło wyjść że zrobił za ciasne pasowanie. ja profilaktycznie zawsze daję 1-2 setki większy luz niż podręcznik nakazuje, bo jak wiadomo dzisiejszy materiał jest INNY niż ówczesny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PiotrG
|
Wysłany: Śro 15:47, 14 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
Panowie mam prosbe.. Kupilem na aukcji taki oto kpl uszczelek --->>> [link widoczny dla zalogowanych]
Niestety, nie ma tam kilku oringow. Musialbym nabyc inny kpl uszczelek ---->>> [link widoczny dla zalogowanych] dla kilku uszczelniaczy. I moje pytanie w zwiazku z tym, czy znacie numery ew. rozmiary brakujacych mi uszczelek ?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
halcik
|
Wysłany: Czw 8:51, 15 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2268
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Simmeringi
-20x47x10 mały karter
-20x35x7 w tulei odległościowej prawej
-oring jak pod łożysko 47 "pierścień uszczelniający" nachodzący na tuleję prawą (grubość podana na forum, ale jedna jest około 1,4 a druga 1,8 ale do sprawdzenia)
-20x35x7 w tulei odległościowej lewej
-oring jak pod łożysko 47 "pierścień uszczelniający" nachodzący na tuleję lewą (grubość jak wyżej)
-30x40x7 pod tryb zdawczy
-dwa małe oringi są pod kopniak i wałem zmiany biegów
-ta pełna guma to uszczelnienie na trybie zdawczym, ale tego w sklepie nie kupisz
-ten mały simmeringi nie mam pojęcia, w silniku go nie ma
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Czw 9:03, 15 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|