|
Remont M11 1967 PiotrG |
<-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat-> |
Autor |
Wiadomość
|
BlackRider
|
Wysłany: Pon 20:19, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Kiedy dostaniesz blachy od Kickstartera ? Jestem ciekaw efektów jesgo pracy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PiotrG
|
Wysłany: Pon 23:11, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
BlackRider napisał: |
Kiedy dostaniesz blachy od Kickstartera ? Jestem ciekaw efektów jesgo pracy. |
Obiecal za w polowie stycznia ogarnie temat.
Gazela napisał: |
Pięknie.
A tłok masz moim zdaniem najlepszy na rynku.
U mnie CX się sprawdza w każdym moto.
To owalizowanie to bujdy, bo jak można coś zrobić ręcznie.
Ale się nie przejmuj, masz trochę większy luz i gitarra.
Będzie śmigał. |
Jednak nie bujdy. Pomierzylem tlok i jest maly owal po stronie otworu na sworzen. Na minusie 0,05mm do 0,1mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PiotrG dnia Pon 23:22, 19 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Wto 0:07, 20 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Każdy tłok musi być owalizowany, a proces ten jest wykonany w fazie produkcji, a nie przez majstra w szlifierni. CX ma owalizację, jednak każdy tłok bez względu na odlewnie powinien być owalizowany, w przeciwnym razie będzie się przycierał. To nie bujdy, to rozszerzalność materiału !!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Wto 0:08, 20 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|