Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont silnika m 11, s 32 "STIOPA"

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Remont silnika m 11, s 32 "STIOPA" <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
stiopa
PostWysłany: Pon 20:13, 18 Mar 2013 Temat postu: rre


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

Najpierw papier ścierny wodny 200 później coraz drobniejszy aż do 2000
na koniec 3 rodzaje pasty polerskiej z allegro do polerowania aluminium
tylko 12h pracy nad jednym deklem. przewala oczami

Popraw nazwę tematu.
//Drix1994


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
M17Kamil
PostWysłany: Pon 21:12, 18 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Izbiska

Jakie pasty? Jakieś w zwartej bryle? Na filc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pon 22:45, 18 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

No i jak poradziłeś sobie z tym wystającym tłokiem? Być może oprócz szlifu cylindra splanowali ci również go trochę. Podłóż grubszą uszczelkę pod cylinder i będzie ok. Od góry tez przecież idzie uszczelka i to chyba dość gruba w tym silniku.
Uszczelki dobierz tak, żebyś miał jak największa kompresję pomiędzy tłokiem i głowicą, ale żeby tłok nie pókał w głowicę bo zaraz szlak trafi wał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 23:21, 18 Mar 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Moim zdaniem, aż tyle uszczelka nie podniesie głowicy. Patrząc na zdjęcie wydaję się jakby tłok wystawał co najmniej 3-4mm

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 23:24, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Wto 9:12, 19 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Mamy namacalny efekt, jak chińszczyzna dobrze spasowane jest do cylindra Wesoly Szukaj innego tłoka, jedyny ratunek wg mnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiopa
PostWysłany: Wto 10:24, 19 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

Ad tłoka Jutro jadę do sklepu z reklamacją. Jak już pisałem odległość od pierścienia powinna być 4mm a jest 6mm. Uszczelki pod cylinder dałem najgrubsze jakie miałem i pod głowice dwie ale boje się że będzie dmuchać zwłaszcza pod głowicą. Co prawda nic nie stuka ale ja robię dla siebie więc trzeba żeby było bardzo dobrze a nie tylko dobrze. Kwasny

Ad polerowania to kupiłem cały zestaw do polerowania: 3 pasty w kawałku, różnego rodzaju filce do polerowania. Na zdjęciu zaznaczyłem pastę do ostatniej polerki. Najwięcej było problemu z uchwytem do silnika, robiłem na zamówienie.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stiopa dnia Wto 10:53, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiopa
PostWysłany: Pią 11:33, 22 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

Udało się Wesoly . Dorobiłem grubszą podkładkę pod cylinder i grubszą pod głowice. Zdjęcia z remontu w innym terminie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pią 12:06, 22 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

A czemu nie zareklamowałeś tego tłoka?
Pamiętaj, że podkładając grubszą podkładkę pod głowicę zmniejszasz kompresję w cylindrze a jak pod cylinder zwiększasz szkodliwą pojemność przestrzeni wału korbowego.
Bardziej szkodliwa dla osiągów jest mniejsza kompresja więc podkładkę pod głowicę zrób jak najcieńszą.
Ale to takie ratowanie sobie dupy - powinieneś doprowadzić do oryginału i w ostateczności zwiększyć kopresję dając cienką podkładkę pod cylinder - najlepiej wyciętą z puszki od piwa ( sam takie zrobiłem kiedyś w jawie 350 i świetnie trzymały)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiopa
PostWysłany: Pią 17:00, 22 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

I tu pojawia się problem... wyrzuciłem paragon. Smutny A przy zakupie następnego tłoka muszę go mieć w ręce i zmierzyć inaczej nie kupię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiopa
PostWysłany: Czw 9:35, 11 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

Już wiem wszystko. Tłok jest troszeczkę wyższy niż oryginał i korbowód też jest troszeczkę dłuższy co w sumie spowodowało to co opisywałem. Przestroga jak kupujecie części to mierzcie czy mają oryginalne wymiary. Niestety muszę to poskładać z tych części które kupiłem Zly
zobaczymy jak będzie działać i jak długo.
Filmik z pierwszego odpalania postaram się wrzucić w późniejszym terminie. Dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BenY
PostWysłany: Pią 8:26, 12 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

Z góry przepraszam za mały OT: Stiopa, do złożenia reklamacji nie jest Ci potrzebny paragon. Wielu klientów o tym nie wie i odpuszcza sobie tak jak Ty.
Daj znać czy w ogóle udało Cię się uruchomić silnik na tym nie o końca oryginalnym tłoku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Pią 15:02, 12 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

No pewnie, że nie potrzebny paragon, może być faktura, chyba że płaciłeś kartą więc będzie to na wyciągu. Niestety na ładne oczy nikt nie przyjmie Ci reklamacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pią 15:23, 12 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

A ile ten tłok kosztował? 25 - 30 zł. No trudno jestes w plecy jedną flaszkę Wesoly Kup nowy, ale weź na wzór stary oryginalny, zebyś drugi raz się nie nadział. A jak nie to chyba ze skutera przysyłaja dobre.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiopa
PostWysłany: Pią 17:39, 12 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

Byłem w Dębicy u SKUTERA mają takie same jak ja kupiłem. Tą flaszkę to wypije jak silnik zagada. Odpalanie w przyszłym tygodniu.
To jest bardziej wina korbowodu niż tłoka niestety.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stiopa dnia Pią 17:40, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiopa
PostWysłany: Śro 16:32, 05 Cze 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

Dlaczego tak jest nie wiem ale silnik pali wkręca się na obroty. Moto jeździ jest ok. Wystarczyło dopasować odpowiedniej grubości podkładkę pod cylinder i już. Pozdrawiam zainteresowanych. LEWA W GÓRĘ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont silnika m 11, s 32 "STIOPA"
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group