Autor |
Wiadomość
|
stiopa
|
Wysłany: Śro 11:47, 06 Mar 2013 Temat postu: Remont silnika m 11, s 32 "STIOPA" |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wymieniłem wszystko co się dało kilka fotek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do tego takie pokrywy
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stiopa dnia Czw 9:37, 11 Kwi 2013, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rojek
|
Wysłany: Śro 11:59, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Warto w tytule pisać do jakiego modelu to silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Śro 12:06, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Warto również napisać co zostało zrobione? Wymieniłeś cały silnik oprócz np. szpilek cylindra, czy może tylko szpilki?
Tłok badziewie widzę włożony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur60
|
Wysłany: Śro 16:00, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
hmmm...a co myślicie o tłoku z Cross Impex ? Taki włożyłem bo taki tylko był dostępny. Na tłok z epoki nie trafiłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Polonez
|
Wysłany: Śro 17:52, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Trzymając w ręku cross impex i almot, ten pierwszy sprawie wrażenie lepiej wykonanego, owalizacja w miare zachowana, almota nie miałem okazji pomierzyć. Pojeździj troche i napisz czy sie nie przyciera, ja właśnie skończyłem remont na almocie to też napiszę i będziemy mieć porównanie, wiadomo że tu jest jeszcze kwestia luzu, jakości wykonania szlifu ale pogadać zawsze można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur60
|
Wysłany: Śro 19:45, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
...zdam relacje jak maszyna działa Jak lakiernik bak odda od malowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 21:23, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Polonez a skąd wytrzasnąłeś tłok almotowski do M11???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Śro 21:28, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
właśnie almot robi tłoki do m11?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Śro 21:38, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Chyba coś mu się pomyliło, bo nawet ostatnio akcja była by almot zaczął takowe produkować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Śro 23:19, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
a może poprostu dopasował coś z gamy produkcyjnej almotu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Polonez
|
Wysłany: Czw 0:12, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Miałem na myśli taki tłok z datą na denku, myślę że to almot bo tak oni znaczą swoje tłoki. Chyba że to jakaś inna firma która też znakuje tłoki w ten sposób. W każdym razie jest czy jest to badziewie to się okaże już niedługo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Czw 11:04, 07 Mar 2013 Temat postu: silnik |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Nie wymieniłem tylko karterów, dekli, skrzyni i szpilek. Cylinder po szlifie R2 głowica po planowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Czw 12:23, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
kolego przenieś jeszcze temat do działu "silnik i skrzynia biegów "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Czw 18:44, 07 Mar 2013 Temat postu: forum |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wy tylko piszecie przenieś temat tu przenieś temat tam.
Według mnie to najgorsze forum motocyklowe na jakim byłem zalogowany a jestem na kilku forach.
JAK SIĘ STĄD USUNĄĆ??????!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stiopa dnia Czw 18:48, 07 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Czw 23:07, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Cóż szkoda, że tak to odbierasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|