Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:45, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
|
Pływak podczas otwarcie paliwa po napełnieniu komory zamyka paliwo. Po zapaleniu jednak nadal dostaje bardzo wysokich obrotów i chyba od drgań paliwo wylatuję z komory pływakowej. Iglicę ustawiłem tak jak napisałeś, gumę od filtra zdjąłem. Moje podejrzenia o braniu lewego powietrza z pod simeringa też wykluczyłem.
Dalszych pomysłów brak
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dudek83
|
Wysłany: Czw 16:03, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Rozumiem, że zmieniałeś gaźniki i na wsystkich było tak samo? Bo mi to wygląda jakby dysze były rozwiercone (alb gaźnik od junaka). A może tej małej wewnętrznej wogóle nie ma, albo się wykręciła? Gaźnik może też być złożony bez uszczelki pomiędzy wewnętrzną częścia a korpusem i podaje paliwo z pominięciem dyszy głównej. Proponuję jeszcze opuścić iglicę jak najniżej a ja kto nie pomoże to rozłożenie gaźnika i złożenie zgodnie ze schematem i na nowych uszczelkach. Wewnętrzną dyszę bym zmienił bo może być rozwiercona a główna nie powinna być większa niż 180.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 16:31, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Miałem to samo i okazało się że powstała szczelina między króćcem dolotowym w cylindrze a gaźnikiem. Musiałem oddać do tokarza obydwa elementy w celu wyrównania powierzchni i wymienić uszczelkę między gaźnikiem a króćcem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Pią 14:16, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Bardzo fajna relacja, fajnie by było jakby ktoś zrobił taką z silnikiem W2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 6:42, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wydaje mi się, że jak silnik dostaje lewego powietrza to buczy i nie może się wkręcić na obroty, a tu silnik osiąga bardzo duże obroty, więc tak jakby dostawał za dużo paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:53, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
|
Problem rozwiązany. Powodem było łapanie lewego powietrza przez nieszczelność między cylindrem a gaźnikiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
|
Wysłany: Czw 21:31, 20 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno - WLKP
|
PANOWIE problem rozwiązany okazało się że nie miałem jednej śruby przykręconej od karterów i ELKA łapała lewe powietrze. Ja pierdzielę ale się z tym namęczyłem !
Ale jest już oki ELKA śmiga :-) dałem teraz tłumik do pospawania tak na szybko i w przyszłym tyg. będę już jeździł :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arthek
|
Wysłany: Pon 14:11, 03 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KIELCE
|
Jak silnik się sprawuje ?
Ile km już zrobiłeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
|
Wysłany: Śro 15:53, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno - WLKP
|
Silnik oki cały czas śmiga. Po zimie odpaliła na pierwszego kopa. Od czasu remontu zrobiłem ok 1500 km i jak na razie jestem zadowolony :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
veco666
|
Wysłany: Nie 12:15, 05 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elbląg
|
lukas napisał: |
No właśnie u mnie było łożysko zamknięte ale ja kupiłem otwarte i zrobię zgodzie z oryginałem. Wszystkie kanaliki mam drożne, wyczyszczone :-) Jutro będę miał części niezbędne do kontynuowania moich prac.
Z racji tego, że muszę kupić wszystkie śruby do skręcenia silnika zrobiłem taki wykaz na podstawie katalogu części.
Wykaz śrub mocujących kartery oraz kapy silnika SHL M11
1) wkręt z łbem płaski M6x40-5D – 7 sztuk
2) wkręt otworu kontrolnego M6x10-5D - 1 sztuka
3) śruba dwustronna M6x20- D5 - 1 sztuka
4) wkręt z łbem walcowym M6x50 – 5D – 3 sztuki
5) wkręt z łbem walcowym M6x20 – 5D – 9 sztuk
6) wkręt z otworkiem M6x30 – 1 sztuka
7) wkręt z łbem walcowym M6x45 – 5D – 3 sztuki
8 wkręt z łbem walcowym M6x70 – 5D – 1 sztuka
9) wkręt z łbem walcowym M6x55 – 5D – 2 sztuki
10) wkręt z łbem walcowym M6x28 – 5D – 2 sztuki
Podkładki:
1) 6,5 PN-59/M-82144 – podkładka okrągłą – 1 sztuka
2) 6,5 PN-62/M-82007 – podkładka – 3 sztuki
3) S06.30.69 – podkładka podstawy pokrywy – 2 sztuki
4) 6,1 PN-59/M – 82008 – podkładka sprężysta – 3 sztuki
I jeszcze jedna sprawa w poście gdzie miałem dylemat czy ma być podkładka pod wałkiem startera czy nie to właśnie znalazłem odpowiedź na schemacie jest zaznaczona ta podkładka :
[link widoczny dla zalogowanych] |
Jakie wymiary powinna mieć ta podkładka, bo kiedy skręcałem silnik rok temu dałem tam coś na sztukę i być może przez to zawsze sączył mi się tamtędy olej. Wziąłem się wczoraj za uszczelnienie tego punktu jak sie okazało jeden oring był ścięty odrobinę i to pewnie jego wina jednak chciałbym wymienić również tę nieszczęsną podkładkę na taką jaka byc powinna "S01.30.43 Podkładka wałka rozrusznika".
Dotaczanie w tym miejscu tulejki mosiężnej chyba nie ma sensu bo luzu dużego miedzy samym wałkiem a karterem nie ma dużego. Wcześniej ktoś coś pisał że można tam dać simering? Prawda to zdaje egzamin?
Please help me z tym wymiarem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|