Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL 175 M11 1967r. - Odbudowa

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
SHL 175 M11 1967r. - Odbudowa <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
towot
PostWysłany: Nie 18:38, 03 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Z tyłu też 3.00.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Nie 19:01, 03 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

MITAS H04 ładniejszy jak dla mnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Czw 19:33, 07 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Jutro zaworze elementy do chromu i mam wątpliwości co to obejmy (mocowania manetek)
będzie to wyglądało przyzwoicie czy odpuścić i kupić u hartmanna lub
[link widoczny dla zalogowanych]
są w takim stanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 23:25, 07 Sty 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Dobry zakład to nawet z g..na zrobi cudo. Nie mogę fotki zrobić, ale miałem osłonę lampy z wżerami jak główka szpilki co parę milimetrów. Teraz wygląda super Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Pią 9:22, 08 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Wżery to nie problem, parę razy miedź i znikną tylko po takiej akcji wkręcić śrubkę zapomnij bez gwintowania. Poza tym razem z wżerami znika też logo zelmot tak jak to było u mnie na jednej ramce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 11:47, 08 Sty 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ja pisałem o ramce do Osy, tam akurat takiego problemu nie ma Wesoly
Trzeba zrobić rachunek sumienia, bardziej opłaca się reanimować stare, czy lepiej kupić nowe lub na ile mocno chcesz mieć motor w oryginale (dla Ciebie bo i tak nikt się pewnie tego nie dopatrzy, że dorabiane)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pią 11:52, 08 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Sob 0:54, 09 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

W przypadku tych elementów mocowania nie odróżni oryginału od współczesnych. Ja staram się reanimować oryginały ale nie zawsze się da a już na pewno ekonomicznie nigdy się nie opłaci. Na razie się staram płacę za reanimację wiecej jak za nowe często skutek jest niezadowalający i trzeba szukać oryginałów w lepszym stanie lub sie poddać (tak miałem z odbłyśnikiem, kupiłem współczesny)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Śro 22:22, 17 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Koledzy doradźcie , myśle zakupić współczesne gumy zbiornika oglądałem te osobiście :
[link widoczny dla zalogowanych]
i wykonanie jest kiepski (niedokładnie docięte )

Patrząc po ilości sprzedanych najwięcej idzie ze Stolmotu

[link widoczny dla zalogowanych]

Ma ktoś te gumy lub inne i może polecić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 9:01, 18 Lut 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Te są do dupy.
Kup takie ale droższe, mają drobniejsze rowki jak w oryginale.
Są gdzieś w necie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Pon 21:04, 22 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Aktualizacja !!!

Koła gotowe na oponach Mitas






Rama







Śruby


Chromy










A tak wyglądały przed . . .




Szklanki




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 22:29, 22 Lut 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Szok Szok Szok
Pięknie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Wto 11:01, 23 Lut 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Super, najlepszy jest ten dywanik. Proponuje zrobić pokrowiec siedzenia z czegoś takiego!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Wto 11:30, 23 Lut 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Taki widok cieszy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Wto 15:05, 23 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 433
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Widzę, że remont dobiega końca, masz chyba wszystko co potrzebujesz Wesoly

Ja niestety cały czas czekam na chromowane części (razem z felgami) z firmy Galux. Teoretycznie mogą być już niedługo, ale i tak już mam dość czekania.

Dodam tylko, że sam postanowiłem zostawić oryginalną tabliczkę znamionową. Może będzie nieco psuć końcowy efekt, ale chciałem mieć jak najwięcej fabrycznych elementów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Czw 21:29, 25 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Amortyzatory

Na 1 zdjęciu jest widoczny rozebrany amortyzator z zaznaczonym pierścionkiem (jak na tłoku). Mierząc wszystkie 4 różnica w grubości wynosiła od 0,05 do 0,1 mm. Podejrzewam że ma to wpływ na tłumienie , nie doszukałem się nigdzie w internecie takowych współczesnej produkcji więc złożyłem na tym co było.

Kolejną rzeczą to uszczelnienie fotka 3 (1 ostatnie zdjęcie) według mnie jest za duży tzn roztoczył bym gniazdo w nakrętce lub założył o mniejszej średnicy jakiś oring. Założyłem jednak ten w wyniku nakładania tłoczyska postrzępił się i nie zgarnia 100% oleju.

Przed montażem nakrętki na uszczelnienie 2 (ostatnie zdj) nałożyłem podkładkę i następnie włożyłem w tłoczysko wsuwając w te aluminiową tulejkę a dopiero na końcu nakrętkę i skręciłem.
Kolejno po złożeniu gdy tłoczysko nie będzie wchodzić do końca i będzie stawiać "opór" przy maksymalnym wciśnięciu to znaczy że za dużo oleju zostało wlane.

Inny przypadek to brak wyraźnego tłumienia (stawiania oporu) przy wyciąganiu tłoczyska dodatkowo słychać jak w amortyzatorze dźwięk tak jakby bulgotania to na 90% wina jest po stronie uszczelnienia nr 2.
Albo został zmiażdżony abo tłoczysko jest wytarte i jest zbyt luźno , podczas montażu można zwrócić na to uwagę.

Są to moje spostrzeżenia jak ktoś znajdzie jakiś błąd to niech mnie poprawi lub coś doda. Nigdzie nie znalazłem poradnika odnośnie amortyzatorów, jak ktoś jest na etapie amorków to może się to przydać Wesoly






Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Strona 4 z 6

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL 175 M11 1967r. - Odbudowa
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group