Autor |
Wiadomość
|
towot
|
Wysłany: Nie 18:38, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Z tyłu też 3.00.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maniekgazela
|
Wysłany: Nie 19:01, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MIESBACH
|
MITAS H04 ładniejszy jak dla mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Czw 19:33, 07 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Jutro zaworze elementy do chromu i mam wątpliwości co to obejmy (mocowania manetek)
będzie to wyglądało przyzwoicie czy odpuścić i kupić u hartmanna lub
[link widoczny dla zalogowanych]
są w takim stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 23:25, 07 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Dobry zakład to nawet z g..na zrobi cudo. Nie mogę fotki zrobić, ale miałem osłonę lampy z wżerami jak główka szpilki co parę milimetrów. Teraz wygląda super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mprojekt
|
Wysłany: Pią 9:22, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
Wżery to nie problem, parę razy miedź i znikną tylko po takiej akcji wkręcić śrubkę zapomnij bez gwintowania. Poza tym razem z wżerami znika też logo zelmot tak jak to było u mnie na jednej ramce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 11:47, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Ja pisałem o ramce do Osy, tam akurat takiego problemu nie ma
Trzeba zrobić rachunek sumienia, bardziej opłaca się reanimować stare, czy lepiej kupić nowe lub na ile mocno chcesz mieć motor w oryginale (dla Ciebie bo i tak nikt się pewnie tego nie dopatrzy, że dorabiane)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pią 11:52, 08 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mprojekt
|
Wysłany: Sob 0:54, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
W przypadku tych elementów mocowania nie odróżni oryginału od współczesnych. Ja staram się reanimować oryginały ale nie zawsze się da a już na pewno ekonomicznie nigdy się nie opłaci. Na razie się staram płacę za reanimację wiecej jak za nowe często skutek jest niezadowalający i trzeba szukać oryginałów w lepszym stanie lub sie poddać (tak miałem z odbłyśnikiem, kupiłem współczesny)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Śro 22:22, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Koledzy doradźcie , myśle zakupić współczesne gumy zbiornika oglądałem te osobiście :
[link widoczny dla zalogowanych]
i wykonanie jest kiepski (niedokładnie docięte )
Patrząc po ilości sprzedanych najwięcej idzie ze Stolmotu
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma ktoś te gumy lub inne i może polecić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 9:01, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Te są do dupy.
Kup takie ale droższe, mają drobniejsze rowki jak w oryginale.
Są gdzieś w necie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Pon 21:04, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Aktualizacja !!!
Koła gotowe na oponach Mitas
Rama
Śruby
Chromy
A tak wyglądały przed . . .
Szklanki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 22:29, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Pięknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Wto 11:01, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Super, najlepszy jest ten dywanik. Proponuje zrobić pokrowiec siedzenia z czegoś takiego!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Wto 11:30, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Taki widok cieszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Wto 15:05, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 433
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Widzę, że remont dobiega końca, masz chyba wszystko co potrzebujesz
Ja niestety cały czas czekam na chromowane części (razem z felgami) z firmy Galux. Teoretycznie mogą być już niedługo, ale i tak już mam dość czekania.
Dodam tylko, że sam postanowiłem zostawić oryginalną tabliczkę znamionową. Może będzie nieco psuć końcowy efekt, ale chciałem mieć jak najwięcej fabrycznych elementów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Czw 21:29, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Amortyzatory
Na 1 zdjęciu jest widoczny rozebrany amortyzator z zaznaczonym pierścionkiem (jak na tłoku). Mierząc wszystkie 4 różnica w grubości wynosiła od 0,05 do 0,1 mm. Podejrzewam że ma to wpływ na tłumienie , nie doszukałem się nigdzie w internecie takowych współczesnej produkcji więc złożyłem na tym co było.
Kolejną rzeczą to uszczelnienie fotka 3 (1 ostatnie zdjęcie) według mnie jest za duży tzn roztoczył bym gniazdo w nakrętce lub założył o mniejszej średnicy jakiś oring. Założyłem jednak ten w wyniku nakładania tłoczyska postrzępił się i nie zgarnia 100% oleju.
Przed montażem nakrętki na uszczelnienie 2 (ostatnie zdj) nałożyłem podkładkę i następnie włożyłem w tłoczysko wsuwając w te aluminiową tulejkę a dopiero na końcu nakrętkę i skręciłem.
Kolejno po złożeniu gdy tłoczysko nie będzie wchodzić do końca i będzie stawiać "opór" przy maksymalnym wciśnięciu to znaczy że za dużo oleju zostało wlane.
Inny przypadek to brak wyraźnego tłumienia (stawiania oporu) przy wyciąganiu tłoczyska dodatkowo słychać jak w amortyzatorze dźwięk tak jakby bulgotania to na 90% wina jest po stronie uszczelnienia nr 2.
Albo został zmiażdżony abo tłoczysko jest wytarte i jest zbyt luźno , podczas montażu można zwrócić na to uwagę.
Są to moje spostrzeżenia jak ktoś znajdzie jakiś błąd to niech mnie poprawi lub coś doda. Nigdzie nie znalazłem poradnika odnośnie amortyzatorów, jak ktoś jest na etapie amorków to może się to przydać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|