Autor |
Wiadomość
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Wto 21:47, 15 Wrz 2015 Temat postu: SHL 175 M11 1967r. - Odbudowa |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam powoli rozpoczynam prace nad SHL-ką 175 z 1967 roku.
Stan obecny wygląda tak:
Myślę zacząć od rozebrania piaskowania i malowania proszkowego ramy i jeszcze paru innych elementów mianowicie ,
Proszkowo:
Rama , stopki i elementy spodnie - RAL 9005 (połysk)
Obręcze kół -RAL 9006
Osłona łańcucha , półka kierownicy - RAL 7035
kody lakierów zaczerpnąłem z forum.
1. Mam pewne wątpliwości co do lampy , malować ją proszkowo z ramą czy akrylem wraz ze zbiornikiem , boczkami i błotnikami?
2.Kolor na obręcze to dobry wybór (9006?) ma ktoś taki ? co myślicie?
Może pomalować osłonę łańcucha i półkę w takim samym kolorze jak obręcze?
3.Czy dać spokój z malowaniem obręczy i kupić chromowane?
prosiłbym o jakieś sugestie/ porady na powyższe pytania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J_A_N_E_K dnia Wto 21:47, 15 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marco
|
Wysłany: Wto 22:19, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Obrecze kół w kolorze 9006 to dobry wybór, mam pomalowane osłonę łańcucha i półkę kierowcy tez w ten kolor i jest ok.
Jak masz proste obręcze to wypiaskuj i do proszku, nowe chromowane są ładne, ale chrom na nich pozostawia wiele do życzenia. Kupilem chromowaną i dalem do proszku
Lampa jak jest bez wgniotów, to daj w proszek, tak samo ze szklankami amorków. Wiem że to nie oryginalne podejscie i odcień lekko inny niż akryl, ale proszek jest bardziej odporny na uszkodzenia. Przemalować akrylem zawsze można
Osłona łańcucha jest od starszego modelu, ale sądząc po przednich amortyzatorach można sądzić że w końcowych egzemplarzach montowano wszystko co mieli na magazynach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Wto 22:25, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
To dam spokój z trzecim kolorem i zostanę przy 9005 i 9006. Dzięki kolego !
A szprychy ? ocynk czy chrom? jaka długość ?
Czy ten sprzedawca to dobry wybór : [link widoczny dla zalogowanych] ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 7:06, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Bartnik to dobry wybór, a polecany jest bardziej ocynk. Chrom niestety potrafi odprysnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Śro 21:19, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Zacząłem rozbiórkę i przygotowanie pod piaskowanie
Czy da się wyciągnąć te wgniotkę na zbiorniku ? Znacie jakiś sposób?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 23:21, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Na wgniotki znam trzy sposoby.
1. Wygięty młoteczek i pukanie od środka,
2. Spawanie pręta do baku i odbijanie np przez tulejkę
3. Ostatnia opcja zakręcenie korka i napompowanie przez kranik powietrza.
Każda metoda ma swoje wady i zalety. Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 8:09, 17 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Kiedyś łubin sypali do pełna i zalewali wodą, podobno skutkowało. Tylko skąd teraz łubin wziąć
Opcja z powietrzem zaproponowana przez halcika chyba była by najodpowiedniejsza i naj mniej inwazyjna.
Kolego Janek, a nie masz garbatej ramy pod zbiornikiem w miejscu podkładek? Mam nadzieję że to tylko złudzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 22:02, 17 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Pewnie łubin jeszcze można dostać w jakimś sklepie zielarskim, albo ze zdrową żywnością, ale w takich jest pewnie drogi jak 100 ch......... Myślę, że najtaniej będzie kupić drugi bak, nawet na alle..., a ten sobie zatrzymać i mieć na wzór chociażby po to aby mieć wymiary i szerokości poszczególnych kolorów i szparunków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Pon 20:13, 21 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Zbiornik wypchnięty
Do łączenia osłon bocznych mam takie "pokrętło"
Znalazłem przy SHL coś takiego . Czy jest to na pewno od SHL? Jak do przykręcenia osłony bocznej to trochę długawe...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J_A_N_E_K dnia Pon 20:13, 21 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pon 20:29, 21 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
W jaki sposób wypchnąłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Pon 20:38, 21 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Grochem (żartuje)
Stałem na zbiorniku poza tym 2 trzymało a jeden breszką do wyciągania gwoździ przez korek paliwa wypchną. Przyznam że na zbiorniku jest gruba blacha ... 5 minut zabawy i wgniecenia wyskoczyło.
Czy znacie kogoś kto naprawia liczniki oczywiście godnego polecenia ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J_A_N_E_K dnia Pon 20:40, 21 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Wto 11:03, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Pierwsze pokrętło jest oryginalne,niestety ciężko znaleźć,drugie nie wiem z jakiego motocykla.Co do licznika to ktoś na forum się bawił w to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 21:51, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Ją kojarzenia gościa z warszawy. Podobno nawet kalibruje ustawienia licznika, wymienia stara sprezynke i pewnie inne cuda. Ceny nie małe, ale jak zainteresowany to wrzuce namiar. Tutaj co chcesz osiągnąć? Może kupno drugiego?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Wto 21:53, 22 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzychu
|
Wysłany: Śro 0:01, 23 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Te drugie pokrętła są ze schowków z komara .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Pon 21:40, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Znalazłem 2 typy pręta hamulca , ten ze skuter Dębica jest prosty a wszystkie inne aukcje są z odgiętymi . Ten drugi wygląda podobnie do oryginału ale czy nie będzie o coś zawadzał??
oraz który tym sprężyny jest do M11 rok 1967
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J_A_N_E_K dnia Pon 21:49, 05 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|