Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL 175 M11 1967r. - Odbudowa

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
SHL 175 M11 1967r. - Odbudowa <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
J_A_N_E_K
PostWysłany: Wto 21:47, 15 Wrz 2015 Temat postu: SHL 175 M11 1967r. - Odbudowa


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam powoli rozpoczynam prace nad SHL-ką 175 z 1967 roku.
Stan obecny wygląda tak:

Myślę zacząć od rozebrania piaskowania i malowania proszkowego ramy i jeszcze paru innych elementów mianowicie ,
Proszkowo:
Rama , stopki i elementy spodnie - RAL 9005 (połysk)
Obręcze kół -RAL 9006
Osłona łańcucha , półka kierownicy - RAL 7035
kody lakierów zaczerpnąłem z forum.

1. Mam pewne wątpliwości co do lampy , malować ją proszkowo z ramą czy akrylem wraz ze zbiornikiem , boczkami i błotnikami?
2.Kolor na obręcze to dobry wybór (9006?) ma ktoś taki ? co myślicie?
Może pomalować osłonę łańcucha i półkę w takim samym kolorze jak obręcze?
3.Czy dać spokój z malowaniem obręczy i kupić chromowane?

prosiłbym o jakieś sugestie/ porady na powyższe pytania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J_A_N_E_K dnia Wto 21:47, 15 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 22:19, 15 Wrz 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Obrecze kół w kolorze 9006 to dobry wybór, mam pomalowane osłonę łańcucha i półkę kierowcy tez w ten kolor i jest ok.
Jak masz proste obręcze to wypiaskuj i do proszku, nowe chromowane są ładne, ale chrom na nich pozostawia wiele do życzenia. Kupilem chromowaną i dalem do proszku Hyhy
Lampa jak jest bez wgniotów, to daj w proszek, tak samo ze szklankami amorków. Wiem że to nie oryginalne podejscie i odcień lekko inny niż akryl, ale proszek jest bardziej odporny na uszkodzenia. Przemalować akrylem zawsze można Mruga
Osłona łańcucha jest od starszego modelu, ale sądząc po przednich amortyzatorach można sądzić że w końcowych egzemplarzach montowano wszystko co mieli na magazynach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Wto 22:25, 15 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

To dam spokój z trzecim kolorem i zostanę przy 9005 i 9006. Dzięki kolego !
A szprychy ? ocynk czy chrom? jaka długość ?
Czy ten sprzedawca to dobry wybór : [link widoczny dla zalogowanych] ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 7:06, 16 Wrz 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Bartnik to dobry wybór, a polecany jest bardziej ocynk. Chrom niestety potrafi odprysnąć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Śro 21:19, 16 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Zacząłem rozbiórkę i przygotowanie pod piaskowanie


Czy da się wyciągnąć te wgniotkę na zbiorniku ? Znacie jakiś sposób?




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 23:21, 16 Wrz 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Na wgniotki znam trzy sposoby.
1. Wygięty młoteczek i pukanie od środka,
2. Spawanie pręta do baku i odbijanie np przez tulejkę
3. Ostatnia opcja zakręcenie korka i napompowanie przez kranik powietrza.
Każda metoda ma swoje wady i zalety. Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 8:09, 17 Wrz 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Kiedyś łubin sypali do pełna i zalewali wodą, podobno skutkowało. Tylko skąd teraz łubin wziąć Mruga
Opcja z powietrzem zaproponowana przez halcika chyba była by najodpowiedniejsza i naj mniej inwazyjna.
Kolego Janek, a nie masz garbatej ramy pod zbiornikiem w miejscu podkładek? Mam nadzieję że to tylko złudzenie Zdziwiony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Czw 22:02, 17 Wrz 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Pewnie łubin jeszcze można dostać w jakimś sklepie zielarskim, albo ze zdrową żywnością, ale w takich jest pewnie drogi jak 100 ch......... Myślę, że najtaniej będzie kupić drugi bak, nawet na alle..., a ten sobie zatrzymać i mieć na wzór chociażby po to aby mieć wymiary i szerokości poszczególnych kolorów i szparunków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Pon 20:13, 21 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Zbiornik wypchnięty Wesoly


Do łączenia osłon bocznych mam takie "pokrętło"



Znalazłem przy SHL coś takiego . Czy jest to na pewno od SHL? Jak do przykręcenia osłony bocznej to trochę długawe...



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J_A_N_E_K dnia Pon 20:13, 21 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pon 20:29, 21 Wrz 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

W jaki sposób wypchnąłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Pon 20:38, 21 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Grochem Wesoly (żartuje)
Stałem na zbiorniku poza tym 2 trzymało a jeden breszką do wyciągania gwoździ przez korek paliwa wypchną. Przyznam że na zbiorniku jest gruba blacha ... 5 minut zabawy i wgniecenia wyskoczyło.

Czy znacie kogoś kto naprawia liczniki oczywiście godnego polecenia ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J_A_N_E_K dnia Pon 20:40, 21 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Wto 11:03, 22 Wrz 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Pierwsze pokrętło jest oryginalne,niestety ciężko znaleźć,drugie nie wiem z jakiego motocykla.Co do licznika to ktoś na forum się bawił w to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 21:51, 22 Wrz 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ją kojarzenia gościa z warszawy. Podobno nawet kalibruje ustawienia licznika, wymienia stara sprezynke i pewnie inne cuda. Ceny nie małe, ale jak zainteresowany to wrzuce namiar. Tutaj co chcesz osiągnąć? Może kupno drugiego?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Wto 21:53, 22 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychu
PostWysłany: Śro 0:01, 23 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń

Te drugie pokrętła są ze schowków z komara Mruga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_A_N_E_K
PostWysłany: Pon 21:40, 05 Paź 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Znalazłem 2 typy pręta hamulca , ten ze skuter Dębica jest prosty a wszystkie inne aukcje są z odgiętymi . Ten drugi wygląda podobnie do oryginału ale czy nie będzie o coś zawadzał??

oraz który tym sprężyny jest do M11 rok 1967
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J_A_N_E_K dnia Pon 21:49, 05 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Strona 1 z 6

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL 175 M11 1967r. - Odbudowa
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group