Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:00, 05 Paź 2011 Temat postu: SHL M11 1965 - "bandyta" |
|
|
|
Jak obiecałem w powitalni wrzucam fotki mojej nowej perły:
- Numery silnika zgodne z tabliczką, lakier oryginalny, tylko tłumik psiknięty "srebrzanką”..
- Chromy na kierownicy i bagażniku idealne, na kielichach amorów powycierane.
- Amortyzatory przód miękkie i nie trzymają.
- Zbita szybka licznika i uszkodzona tarcza.
- Siedzenie lekko z góry przetarte.
- Brak tylej lampki (ale mam już oryginał)
- Zbiornik w środku jak nowy
- Opony stan BDB
Co proponujecie z cukierkiem zrobić?
Moja wizja jest taka:
- odświeżyć elementy aluminiowe,
- poprawić chromy gdzieniegdzie,
- wymienić kolanko i tłumik na nowe,
- Zrobić kompletny remont silnika
Zadania na najbliższe kilka dni:
- Ogólne czyszczenie motocykla
- Wyczyścić gaźnik
- Ustawić zapłon
- Zalać nowym olejem skrzynkę
- Spróbować odpalić maszynerię
POZDRAWIAM
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gabste91
|
Wysłany: Czw 8:27, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ja proponuje wymyc shl, chromy zostawic bo nie sa az takie zle najwyżej przepolerowac mozna, wydech wymienic a kolanko wychromowac, poszukac prawa osłone w org kolorze bo ta jakas pogieta, zmienic korek baku, uzupełnic braki typu zasówka stacyjki, korek w osłonie łańcucha gumy na stopki pasazera, lampe tylnia, wymienic sróbe baku, szkiełko licznika . A remont silnika przydał by się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 19:18, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Świetnie zachowana maszyna. Remont silnika, uzupełnić braki,kosmetyka całej reszty i w drogę. Co do zasuwki stacyjki to zdaje mi się że w 65r jeszcze ich nie montowano.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
template
|
Wysłany: Czw 20:55, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
W 65 już były na pewno montowane zasuwki. Ja mam shl z 63 i była zasuwka. Fajny masz ten bak w środku
Zastanawiające są te klamki, bo takie chyba szły dopiero od 66 (jak się mylę to mnie poprawcie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:14, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
|
Hej,
Dziś wziąłem bandytę na próbę
Sprawdziłem iskre - jest
Podłączyłem paliwo, kopie kopie nic.. świeca sucha?!?!
Wziąłem kapkę wachy pod świece kop i .... gada
Wyciągnąłem gaźnik, wyczyściłem - sitko czyszczące po komorze pływakowej było zafajdane..
Po wyczyszczeniu gaźnika, drugi kop i maszyna się odezwała do mnie ))
Bez dotykania zapłonu, przerywaczy..
Odzywa się w taki sposób, że po kopnięciu pochodzi 5 sec na wolnych i milknie.
Jestem z niej dumny, że zagadała, nie spodziewałem się. Czekam na wolną chwilę i wezmę się za ten silnik
Co do lakieru to będę musiał gdzieniegdzie wyprawki zrobić... może chociaż lakierem do paznokci?
Aaaa sprawdzę tę zasuwkę, ale wydaje mi się, że nie ma otworków w lampie wokół stacyjki.. może lampa nie ta? Muszę doczytać.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 23:16, 06 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pią 10:12, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Jeśli nie ma otworów w lampie to zasuwki nie było, montowano je w późniejszych modelach. Osłony bym nie wymieniał a lakieru nie ruszał, to nie jest nowy motocykl ani tym bardziej showbike więc nie musi się świecić jak psu jajca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|