Autor |
Wiadomość
|
Szczur60
|
Wysłany: Pon 16:44, 04 Lut 2013 Temat postu: SHL M11 1966 r. Szczur60 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Zakupiłem SHL M11 we wrześniu 2012 z papierami, jestem aktualnie jej drugim właścicielem. Niestety popełniłem błąd nie robiąc jej zdjęcia przed rozebraniem.
Wstawię wam kilka fotek przed piaskowaniem jej elementów, i przed chromowaniem, oraz jej faktyczny stan jak wygląda obecnie, będę starał się wam aktualizować zdjęcia z postępów remontu.
Przed piaskowaniem elementy:
Korek do baku też mam drugi oryginalny, bo ten to nie wiem od czego jest.
Przed chromowaniem (wiem brakuje kopniaka, mam org. z PRL nowy):
Zdjęcie koła po myciu, i przygotowaniu do rozbiórki (szprychy plus obręcze poszły do ocynku)
Od jutra biorę się za rozbiórkę Silnika (Serca Elki).
Stan obecny na dzień 04.02.2013:
Stan obecny na 7.03.2013
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze muszę poprawić instalację elektryczną, w niedziele wstawie fotki z bakiem i osłonami
Stan na 16.03.2013
[link widoczny dla zalogowanych]
Hela dziś była odpalona Jeszcze podregulować zapłon, i praktycznie Koniec
Końcowy EFEKT
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szczur60 dnia Czw 13:44, 12 Mar 2015, w całości zmieniany 17 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Pon 17:14, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Bardzo fajnie wyszło póki co Co zamierzasz robić z silnikiem? kompleksowy remoncik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur60
|
Wysłany: Pon 17:17, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Kompleksowy remont silnika (serce musi bić jak dzwon), jak robić to raz a porządnie, żeby w lato SHL nie odmówiła posłuszeństwa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szczur60 dnia Pon 17:22, 04 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pon 17:29, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Ładny motocykl. Szkoda tylko że odbiega dość znacznie od oryginału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur60
|
Wysłany: Pon 17:44, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
...amory były oryginalnie całe w chromie przy niej. Taką jaką kupiłem taka pozostała. Ja po prostu robię ją dla siebie. Mi efekt na stan obecny podoba się
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szczur60 dnia Pon 22:18, 04 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Pon 17:54, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
piękna, kolejna Elka wraca do życia,powodzenia w dalszych pracach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 17:57, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Nie popieram rzucania się z piaskiem na oryginalny lakier, szkoda go bo starczyło ubytki uzupełnić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Pon 20:54, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Czemu bębnów nie polerowałeś? Ten chrom na obręczach mi się nie podoba. Za to siedzenie bardzo ładne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 21:00, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Motocykl widać kwitnie i powodzenia w dalszej części remontu
Co do renowacji lakieru oryginalnego to już kwestia indywidualna
Hmm, mi osobiście niepolerowane bębny, w takim stanie jak są kolegi tutaj, to mi się podobają, o wiele bardziej niż lusterka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 21:13, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
A w jakim celu polerować bębny ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur60
|
Wysłany: Pon 22:17, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Obręcze są cynkowane galwanicznie, nie podobają Mi się święcące bębny:P Kartery też będą tylko delikatnie prze polerowane z rąbka czasu który je dopadł Lakier, taki Mi lakiernik polecił, w czarnym połysku fajnie wygląda:) Najważniejsze to sentyment do Motocykla:) Pozdrawiam, posiadaczy SHL:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szczur60 dnia Pon 22:21, 04 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 22:28, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Bębny hamulcowe nie maja świecić tylko hamować. Zdajecie sobie w ogóle sprawę czym jest bęben ? Dla nie zorientowanych: bęben hamulcowy jest to stalowy lub żeliwny pierścień zatopiony w aluminiowej piaście koła w przypadku SHL-ki. Podejrzewam Wołti, że chodziło Ci o tarczę kotwiczną vel szczękotrzymacz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Pon 22:36, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Po co wdawać się w szczegóły, wiadomo było o co chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 22:59, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Po to, że przeczyta to świerzak i potem będzie klepał w nieskończoność mądrości ludowe, spotkałem już takich którzy na dyfuzor mówili "dyfer" a na cylinder "gaźnik". Nazywajmy rzeczy po imieniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pon 23:19, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Bardzo mnie ciekawi ile pojeździsz na ocynkowanych galwanicznie felgach.
Napisz po roku jazdy czy zmieniają wygląd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|