Forumowicz
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radymno
|
Witajcie
Rozpoczynam remont motocykla jak zwykle od silnika. Wygląd mojej SHL w tym temacie: http://www.shlka.fora.pl/powitalnia,10/czesc,8068.html
Oczywiście będę coś robił z malowaniem itp., ale to nie ten dział.
W ten weekend rozebrałem silnik.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zanim się za niego zabrałem zauważyłem, że nie mam wspornika króćca:
[link widoczny dla zalogowanych]
No i jeszcze nieodpowiednia i do tego porysowana, wręcz zmasakrowana pokrywa sprzęgła. Była już.z o tym mowa, że będę musiał ja wymienić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Idąc dalej było tylko lepiej. Standardowe problemy ze ściągnięciem koła magnesowego (koło od WSK z zerwanym gwintem w jednym otworze) wykazały spory (ok 5 mm) luz na wale. Po ściągnięciu koła okazało się że otwór na klin jest bardzo wyrobiony co prawdopodobnie dyskwalifikuje ten wał.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tego standardy w postaci przytartego tłoka i konieczności szlifu cylindra, z czym się oczywiście liczyłem. Plus konieczność kupna kopki startera.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gesior dnia Pon 12:38, 17 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|