Autor |
Wiadomość
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Czw 20:18, 27 Sie 2015 Temat postu: [M11W] 1968 marcin14_m4 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Jak już pisałem w powitalni, jestem posiadaczem "lekko" wybrakowanej SHL-ki, czas najwyższy się nie zająć.
Kupiłem ją bez zapłony co było głównym powodem mojej niewiedzy, czy silnik w ogóle pali. Po dzisiejszym dniu wiem jedno... chodzi aż uszy bolą (głównie przez to że nie ma wydechu ). Kupiłem zapłon na OLX od gościa, który twierdził, że na 100% będzie pasował... nie pasuje. Na szczęście znajomy ma WSK, szybki przeszczep i silnik chodzi, co najważniejsze.
Nie ma również łańcucha i tu będę miał pierwsze pytanie, na allegro są dwie długości, ile ogniw powinien mieć łańcuch do mojej SHL?
Chciałem wrzucić kilka zdjęć, ale wyświetla się komunikat, że nie mam jeszcze trzech wpisów, wiec nie mogę dodać adresów stron ze zdjęciami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Monini
|
Wysłany: Czw 20:47, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świętokrzyskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Czw 21:44, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
W zasadzie mój poprzedni wpis był trzecim, więc tym razem powinno się udać
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki monini za podesłane tematy, jednak co do ilości ogniw nie ma tam informacji, myślę ze zakupie łańcuch z 122 el. jest ich więcej w sprzedaży, chociaż nie jestem pewny czy powinienem się tym kierować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Czw 23:00, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Jeśli chodzi o napęd w Wiatrze to łańcuch napędowy powinien mieć 118 ogniw.122 ogniwa miały modele M-06U,M-06T,M11,M11 Lux.W modelu M17 czyli popularnej Gazeli było zaś 120 ogniw.
Zębatka przednia w M11 W miała 15 zębów zaś tylna 42.
Co do łańcucha polecam czeski wyrób firmy Favorit.Są na allegro ale też i w sklepie skuter-dębica.
Tylną zębatkę upolowałem na allegro,zaś przednią miałem dorobioną w epoce przez mojego dziadka.
Mam nadzieję,że pomogłem.
Z poważaniem-Administracja
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Pią 7:12, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Hokunin pomogłeś i to bardzo, dzięki wielkie. Teraz tylko zakupić odpowiedni łańcuch, wydech i pierwsza jazda próbna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Śro 20:29, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Założyłem dzisiaj wydech do mojej SHL-ki, wreszcie można było posłuchać jak chodzi silnik, uważam że jest w naprawdę dobrym stanie, choć nadal nie wiem jak jeździ. Szukałem łańcucha z 118 el, nigdzie takiego nie znalazłem, zastanawiam się czy nie kupić dłuższego np. 122 bo takich jest sporo i te 4 el. wyrzucić, co o tym sądzicie? Przed jazdą czeka mnie jeszcze rozbieranie kół, bębny są zapieczone, że ledwo można ją upchać Pytanie do Was, dużo jest z tym roboty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 21:38, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Widzę, że miałeś chyba niewielkie doświadczenie z motocyklami. Z nami na pewno nadrobisz zaległości.
Tak się najczęściej robi z łańcuchem, że kupuje się przeważnie dłuższy i się go skraca.
O co chodzi z tymi bębnami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Śro 21:45, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Trafiłeś w 10 Towot Tak też zrobię. Jeśli chodzi o bębny, chyba szczęki trzymają, bo strasznie ciężko jest w ogóle obrócić kołem, o pchnięciu do tyłu nawet nie ma co mówić, całkiem blokuje tylne koło, motor długo stał podejrzewam, że rdza swoje zrobiła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 21:48, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Postaw na podnóżek i sprawdź jak te koła się kręcą. W pierwszej kolejności sprawdź jeszcze, czy nie masz może przypadkiem zbyt mocno naciągniętej linki i pręta hamulca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Śro 21:54, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Kręcą się ciężko, nawet bardzo, spróbuje jeszcze tak jak piszesz popuścić naciąg, może trochę odpuści ten hamulec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Śro 22:49, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
marcin14_m4 napisał: |
Szukałem łańcucha z 118 el, nigdzie takiego nie znalazłem, zastanawiam się czy nie kupić dłuższego np. 122 bo takich jest sporo i te 4 el. wyrzucić, co o tym sądzicie? |
Słabo szukasz
Jak już wcześniej pisałem kupiłem ten:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do tylnej zębatki kupułem tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem zadowolony,więcej z napędem wydziwiać myślę nie trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hokunin dnia Śro 22:56, 02 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Czw 10:27, 03 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
A widzisz pewnie dla tego nie mogłem znaleźć bo wpisywałem w wyszukiwarce "łańcuch SHL" Ale wielkie dzięki za linki, obejdzie się bez kombinacji ze skracaniem Jeszcze słówko na temat tych hamulców, tylny w ogóle nie odbija, to cięgło na bębnie chodzi bardzo ciężko, musiałem je cofać młotkiem bo nawet drgnąć nie chciało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 10:51, 03 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zapieczone ramie hamulca. Pewnie wszedł piach i kurz i dlatego stanęło. Jak zdejmiesz koło i wyjmiesz szczękotrzymacz to wymontuj go i przesmaruj. Jest to element który przechodzi przez szczękotrzymacz i rozpiera szczęki wewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Czw 12:11, 03 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Tak tez właśnie zrobię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Wto 21:21, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Zabrałem się dzisiaj ze ten hamulec. Tak jak od początku było przypuszczane, ramię hamulca było strasznie zapieczone, w tej chwili można je obrócić palcami
[link widoczny dla zalogowanych]
Założyłem dzisiaj też inny iskrownik, bo ten który miałem od kolegi musiałem oddać i tu mam pewien problem. Motor pali i chodzi na wolnych obrotach, trochę nie równo, ale myślę że regulacja gaźnika pomoże, jednak silnik, w ogóle nie chce wejść na wysoki obroty, po dodaniu gazu nic się nie dzieje. Gaźnik dzień wcześniej czyściłem. Czy może to być winna tego iskrownika, na kolegi reagował na gaz. Co sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|