Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] 1968 Szept z sali.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
[M11W] 1968 Szept z sali. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
szept z sali
PostWysłany: Czw 20:12, 26 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

szczesk napisał:
A tan przewód do świecy Boscha masz z miedzianym rdzeniem czy z jakimś dziwnym wynalazkiem ? Najlepsze do shlek są ze zwykłą miedzią w środku.

No wlasnie sek w tym, ze nie. Taki jakis wyglada na plecionke stalowa.
Kolejny mankament jaki wyczulem, to brak mozliwosci jazdy na swiatlach (bez akumulatora) bo gasnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Czw 21:59, 26 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Cytat:

No wlasnie sek w tym, ze nie. Taki jakis wyglada na plecionke stalowa.

Pewnie jakiś grafitowy albo inne cudo. Spróbuj wymienić na miedziany może się poprawi.

Co do świateł to masz takie objawy, że po włączeniu motor zaczyna się dusić i nie wchodzi na obroty?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szczesk dnia Czw 22:00, 26 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Pią 5:48, 27 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

szczesk napisał:

Co do świateł to masz takie objawy, że po włączeniu motor zaczyna się dusić i nie wchodzi na obroty?

Dokladnie tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Pią 22:57, 27 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

To według Pancewicza jest to uszkodzona cewka zapłonowa. Sam mam to samo i będę musiał ją wymienić Zalamany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 11:05, 28 Kwi 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Jak sprawdzić cewkę, kabel wn i fajkę opisywałem. Także nie wyrzucaj od razu, tylko wpierw sprawdź. (dział Silnik, temat przyklejony)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Sob 16:03, 28 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

drix1994 napisał:
Jak sprawdzić cewkę, kabel wn i fajkę opisywałem. Także nie wyrzucaj od razu, tylko wpierw sprawdź. (dział Silnik, temat przyklejony)

Tak zrobie. Dzieki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Nie 20:04, 29 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

Podobny problem miałem w komarku. Wszystkie objawy wystąpiły jak zmieniłem...

... koło zamachowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Nie 20:37, 29 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Zrobilem 21 km, ale dalej nie jestem zadowolony z motoru i jego ustawien. Niby jedzie, niby sie zbiera, a jakos tak bez entuzjazmu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Sob 13:31, 05 Maj 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Wymienilem kondensator, wyczyscilem benzyna i przedmuchalem kompresorem filtr powietrza i ponownie ustawilem zaplon i gaznik.
Motocykl odpala i chodzi ladnie. Zrobilem dzisiaj kolejne 20 km.
Nie osiagam nim jakis zawrotnych predkosci, bo powoli wychwytuje usterki- np: brak bylo podkladki dystansujacej przedniego amortyzatora- dobralem podkladke o odpowiedniej srednicy otworu wewnetrznego, aby sie tuleja w niego ladnie spasowala. Kolejna rzecza jaka zrobilem, to pare podkladek tu i tam. Powoli ogarniam motor.
Jak juz pojezdrze w lato i bede wiedzial co i jak, to zabieram sie zima za silnik, coby na przyszly sezon byl 100%.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Inżynier
PostWysłany: Sob 13:50, 05 Maj 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty koło Bielska

Silnik zrób na igiełkę, bo nasze PR-lowski dwusuwy są wyjątkowo czułe na minimalne choćby uchybienia. Drobna usterka i motocykl w ogóle nie ciągnie. Gaźnik masz prawidłowy? Układ tłok cylinder masz w porządku? Wesoly

Ja zainwestowałem w nowy gaźnik (oczywiście PRL), nowy wał PRL złożony na łożyskach Koyo, Nowy tłok PRL - 3ci szlif, i szlif cylindra na pasowanie 0,40mm. Myślę że teraz to będzie 100% jakby z fabryki wyjechał. Z doświadczenia wiem że dla dwu-suwa każda drobnostka mści się spadkiem mocy i sprawnością silnika. Wesoly Poprzedni właściciel narzekał że ten motocykl dobrze ,,ciągnął,, tylko jak był nowy. W SHL-kach dużo mocy nie ma i sprawnosć gaźnika, czy układu tłok-cylinder to niemal świętość!!!!!!!!!! Nie wspominając o tłumiku.... Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inżynier dnia Sob 13:58, 05 Maj 2012, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Sob 14:22, 05 Maj 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Tlumik plukalem benzyna ze zwirem, tak, ze jest OK.
Od poprzedniego wlasciciela wiem, ze silnik byl robiony i kompresje ma. Tak jak mowie, bede sie staral doprowadzic motocykl do swietnosci, tzn mechanicznie, bo wizualnie nie bede za duzo ingerowal. Chce, zeby bylo widac, ze to klasyk, a nie nowka sztuka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Inżynier
PostWysłany: Sob 15:04, 05 Maj 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty koło Bielska

I ja to popieram Ok!
Ja też w większości detali w ogóle nie tykałem. Praktycznie całe malowanie łącznie z osłonami, błotnikami, bakiem jest w moim motocyklu w oryginalnym lakierze. Trzeba maksymalnie dobrze poprawić to co nie wymaga ingerencji, i odnowić w oryginale to co jest już maksymalnie zdemolowane i nie stosować żadnych współczesnych wynalazków. Motocykl z PRL-U musi mieć to coś, czego 100% ODNOWIONY motocykl już nie posiada. Zawodowcy specjalnie czasami postarzają odnowione detale, tak by było widać na nich ten kawałek czasu..... (Przykładem może być mój kolega który moczył nowo ocynkowane detale w chemikaliach by nabrały matowego koloru) . Może to jest już skrajność ale sens restaurowania zabytków pozostaje i pokazuje w którą stronę trzeba iść..... Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inżynier dnia Sob 15:07, 05 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Nie 17:29, 06 Maj 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Dokladnie mam takie samo zdanie co Ty Inzynier.
Moim zdaniem troche patyny wyglada naturalnie na starym motocyklu.

Dzisiaj troche pojezdzilem.
Zrobilem kolejne 20 kilometrow z hakiem.
Przejechalem sie po terenie troche- ciekawe doswiadczenie. Wesoly





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 17:56, 06 Maj 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Ano ciekawe Wesoly
Przednie zawieszenie na wachaczu raczej się w terenie nie sprawdza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 21:41, 06 Maj 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

CZESIO1958 napisał:
Ano ciekawe Wesoly
Przednie zawieszenie na wachaczu raczej się w terenie nie sprawdza.


A mylisz się, wiadomo to nie to samo co na teleskopach, ale całkiem przyjemnie się jeździ Wesoly


A sprzęcior pięknie się prezentuje.. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny Strona 2 z 14

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] 1968 Szept z sali.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group