Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[Shl M11W] 1968 - Maverick - remont generalny

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[Shl M11W] 1968 - Maverick - remont generalny <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 18:59, 12 Lip 2013 Temat postu: [Shl M11W] 1968 - Maverick - remont generalny







Czesc.
Bede zaczynac od doprowadzenia do stanu uzywalnosci, elementow blacharskich, blotniki, boczki.
Zdjecia wstawie jak juz bede mogl.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 11:03, 14 Lip 2013 Temat postu:







Wczoraj pojechalem do Dziadka pokazać mu zdjęcia moto.
Było widać wzruszenie, któremu towarzyszył komentarz "duzo pracy Cię czeka" Wesoly
Dziadek jak sprężyna wstał z miejsca i szybkim krokiem gdzieś poszedł.
Jak wrócił oznajmił, że jak sprzedawał swoją "Elkę", to nowemu właścicielowi przekazał wszystko co do niej miał.
Ale przekazał mi duży śrubokręt, opowiadając przy tym, że wszystkie swoje moto (silniki), naprawiał właśnie nim i na ten śrubokręt mógł zawsze liczyć.
Tym razem to ja sie wzruszyłem i od wczoraj z moim nowym talizmanem się nie będę rozstawał.
Zdjęcia zamieszczę.
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Nie 12:52, 14 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

No i śrubokręt też koniecznie zamieść.
Ja po swoim dziadku miałem scyzoryk który mój starszy brat dorwał i niestety przepadł bez śladu więc pilnuj śrubokręta jak oka w głowie bo zawsze się znajdzie ktoś kto nie zna znaczenia przedmiotu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 13:24, 15 Lip 2013 Temat postu:







Cześć,

Już mogę wstawiać zdjęcia! Wesoly
Poniżej foty mojej "Elki".
Zdjęcia śrubokręta zamieszczę może jeszcze dzisiaj.



[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
dudek83
PostWysłany: Wto 14:18, 16 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

No jest trochę roboty, ale najwazniejsze, że jest prawie kompletna.
Ja bym szukał nowych błotników w dobrym stanie bo napracujesz się jak ja a trafiają się błotniki po 30 - 40 zł z oryginalnym lakierem. Klamki od hamulca przedniego nie dostaniesz raczej, ale spawacz za 10 zł dospawa ci kulkę i sobie obrobisz. Jakby co to przeglądaj tematy juz zakończonych remontów - zaoszczędzisz duzo czasu na czekanie na odpowiedzi na pytania, które się pojawiają przy remoncie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Śro 0:14, 17 Lip 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Po oględzinach zdjęć stwierdzam że nie jest aż tak tragicznie.Przedni błotnik tylko wydaje mi się dość pracochłonny.Czy twoja Ela czasem nie ma aby głowicy od WSKi 175?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 15:59, 17 Lip 2013 Temat postu:







Dokładnie tak.
Przedni błotnik wymaga pracy.
Dużo klepania i prostowania. Szpachla też będzie musiała wyrównać niedoskonałości.
Co do głowicy nie wiem czy to WSK.
Nie orientuje się jeszcze tak w temacie.
Czy jak wstawię zdjęcia dokładniejsze, pomożesz/pomożecie określić z jakiego moto jest głowica?
Powrót do góry
Pawlasty
PostWysłany: Śro 16:59, 17 Lip 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Tak, głowica nie jest od tego silnika. W silniku W2A tłok nie pracuje w osi symetrii cylindra, jest nieco przesunięty w lewo, więc komora spalania też jest nieco przesunięta. W tej głowicy, którą masz, komora jest w osi symetrii i dlatego jest przesunięta w lewą stronę. Dodatkowo głowice do silników W2A mają jednolite żebra Mruga Musisz poszukać innej... i ja też, bo mam połamane żebra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 20:53, 17 Lip 2013 Temat postu:







Dzięki za wskazania.
Czy głowice WSK i SHL Wiatr były plug'n'play z cylindrem?
Czy w moim przypadku trzeba zmienić samą głowicę?
Powrót do góry
Pawlasty
PostWysłany: Śro 21:48, 17 Lip 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Hehe nie, to rozłączne elementy. Zmieniasz samą głowicę i po problemie. Wystarczy odkręcić 4 śruby. A i pamiętaj, że w tych silnikach nie było uszczelki pod głowicą, więc nie szukaj jej na siłę, choć może się zdarzyć, że będziesz miał taką uszczelkę - u mnie była.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 0:02, 18 Lip 2013 Temat postu:







Dzięki Pawlasty, to że rozłączne to wiem:)
Nie wiedziałem czy głowica WSKi pasuje do cylindra SHLki, ale jak widać pasuje:)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[Shl M11W] 1968 - Maverick - remont generalny
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group