Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11 W->SHL M11 W Hokunin

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
SHL M11 W Hokunin <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Pon 23:54, 06 Sty 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Amorki, mają się miękko ściskać, ale płynnie powoli wracać do pozycji początkowej.
Wszelkie oleje do amortyzatorów będą za rzadkie, więc nie ma sensu kupować, bo to będzie gęstość taka sama albo zbliżona do amortyzolu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Czw 19:28, 09 Sty 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Cos jak siłowniki w klapie bagażnika od samochodu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Czw 23:08, 09 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

raczej nie. siłowniki mają inną charakterystykę pracy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Czw 23:23, 09 Sty 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

ale chyba wiem o co chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Pon 16:16, 24 Lut 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Witajcie.Dziś ściągnąłem gaźnik i kranik do przeczyszczenia i okazało się że mam gaźnik Pegaza GM 24U1 a wg. książki w Wiatrze powinien być GM 24U3 wyczytałem też że różnią się tylko dysza główną.I tu moje pytanie jak ta różnica wpływa na prace silnika i osiągi i ew.gdzie mogę dostać dyszę 160 taką jaka była w gaziku GM 24U3?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewaoliwo
PostWysłany: Pon 16:40, 24 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Sam też się zastanawiałem jak to jest z tymi gaźnikami, też mam u siebie gm24u1 w wiatrze i sie zastanawiam czy tak było, czy ktoś zamieniał. Ogólnie to chyba różnią się tylko dyszą główną, pytanie czy ma to znaczący wpływ na pracę silnika. W moim rozumowaniu może tylko trochę wiecej palić. Dlatego fajnie gdyby wypowiedział się ktoś obeznany w temacie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ewaoliwo dnia Pon 17:08, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Pią 21:11, 28 Lut 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Dziś kupiłem śruby imbusowe do dekli.Zanim je wymienię, ściągnę oba dekle i dam do szkiełkowania. Muszę jeszcze ściągnąć półkę od akumulatora,ale będzie trochę zabawy bo jedna śrubka jest zeżarta od elektrolitu.Niedługo mały update Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuul1001
PostWysłany: Pią 23:20, 28 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

Witam Was
prześledziłem wasz temat odnośnie amortyzatorów . Czy może ktoś z was wie ile tego oleju należałoby nalać do jednego amortyzatora tak żeby było dobrze ?.Prosiłbym o podpowiedź bo niedługo sam zabieram się za regenerację amorów .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Nie 3:27, 02 Mar 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

A jaki masz model?Tabela w Pancewiczu podaje rozne pojemnosci do rożnych modeli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuul1001
PostWysłany: Nie 16:44, 02 Mar 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

Witam ja będę odnawiał amorki od shl m06 ,nawet nie zdawałem sobie sprawy że pojemność ma jakiś wpływ na ilość oleju.Nie mam mądrej książki p.Pancewicza czy możecie podpowiedzieć gdzie można ją kupić ,chętnie się w nią zaopatrzę .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 16:59, 02 Mar 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

A po co śruby imbusowe do dekli? W latach 60 tych były tylko śruby na płaski śrubokręt i z łbem sześciokątnym. Jakbyś zmienił zdanie to wkręty o różnych długościach na płaski śrubokręt można kupić w FABORY. Zdaje się, że mają też sprzedaż wysyłkową.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Nie 16:59, 02 Mar 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Więc tak:
M06-U tylny: 62-65
M06-T przedni: 72-75
M06-T tylny: 62-67

Są to pojemności podane w mililitrach wg Pancewicza.
Co do książki to ja swoją np. kupiłem po prostu na znanym serwisie aukcyjnym,wot cała filozofia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sigar
PostWysłany: Pon 10:24, 03 Mar 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradza

Sprzedaje na allegro poszukaj oferta nr 4015874886.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Pon 10:38, 03 Mar 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

tak wiem ze sruby nie beda juz oryginalneale robie to ze wzgledow praktycznych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuul1001
PostWysłany: Śro 1:13, 05 Mar 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

dzięki panowie za podpowiedź odnośnie amorów i książki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 2 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11 W->SHL M11 W Hokunin
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group