Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 23:54, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Amorki, mają się miękko ściskać, ale płynnie powoli wracać do pozycji początkowej.
Wszelkie oleje do amortyzatorów będą za rzadkie, więc nie ma sensu kupować, bo to będzie gęstość taka sama albo zbliżona do amortyzolu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Czw 19:28, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Cos jak siłowniki w klapie bagażnika od samochodu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Czw 23:08, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
raczej nie. siłowniki mają inną charakterystykę pracy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Czw 23:23, 09 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
ale chyba wiem o co chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Pon 16:16, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Witajcie.Dziś ściągnąłem gaźnik i kranik do przeczyszczenia i okazało się że mam gaźnik Pegaza GM 24U1 a wg. książki w Wiatrze powinien być GM 24U3 wyczytałem też że różnią się tylko dysza główną.I tu moje pytanie jak ta różnica wpływa na prace silnika i osiągi i ew.gdzie mogę dostać dyszę 160 taką jaka była w gaziku GM 24U3?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewaoliwo
|
Wysłany: Pon 16:40, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Sam też się zastanawiałem jak to jest z tymi gaźnikami, też mam u siebie gm24u1 w wiatrze i sie zastanawiam czy tak było, czy ktoś zamieniał. Ogólnie to chyba różnią się tylko dyszą główną, pytanie czy ma to znaczący wpływ na pracę silnika. W moim rozumowaniu może tylko trochę wiecej palić. Dlatego fajnie gdyby wypowiedział się ktoś obeznany w temacie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ewaoliwo dnia Pon 17:08, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Pią 21:11, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Dziś kupiłem śruby imbusowe do dekli.Zanim je wymienię, ściągnę oba dekle i dam do szkiełkowania. Muszę jeszcze ściągnąć półkę od akumulatora,ale będzie trochę zabawy bo jedna śrubka jest zeżarta od elektrolitu.Niedługo mały update
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuul1001
|
Wysłany: Pią 23:20, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Witam Was
prześledziłem wasz temat odnośnie amortyzatorów . Czy może ktoś z was wie ile tego oleju należałoby nalać do jednego amortyzatora tak żeby było dobrze ?.Prosiłbym o podpowiedź bo niedługo sam zabieram się za regenerację amorów .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Nie 3:27, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
A jaki masz model?Tabela w Pancewiczu podaje rozne pojemnosci do rożnych modeli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuul1001
|
Wysłany: Nie 16:44, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Witam ja będę odnawiał amorki od shl m06 ,nawet nie zdawałem sobie sprawy że pojemność ma jakiś wpływ na ilość oleju.Nie mam mądrej książki p.Pancewicza czy możecie podpowiedzieć gdzie można ją kupić ,chętnie się w nią zaopatrzę .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Nie 16:59, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
A po co śruby imbusowe do dekli? W latach 60 tych były tylko śruby na płaski śrubokręt i z łbem sześciokątnym. Jakbyś zmienił zdanie to wkręty o różnych długościach na płaski śrubokręt można kupić w FABORY. Zdaje się, że mają też sprzedaż wysyłkową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Nie 16:59, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Więc tak:
M06-U tylny: 62-65
M06-T przedni: 72-75
M06-T tylny: 62-67
Są to pojemności podane w mililitrach wg Pancewicza.
Co do książki to ja swoją np. kupiłem po prostu na znanym serwisie aukcyjnym,wot cała filozofia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sigar
|
Wysłany: Pon 10:24, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradza
|
Sprzedaje na allegro poszukaj oferta nr 4015874886.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Pon 10:38, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
tak wiem ze sruby nie beda juz oryginalneale robie to ze wzgledow praktycznych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuul1001
|
Wysłany: Śro 1:13, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
dzięki panowie za podpowiedź odnośnie amorów i książki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|